9luokkaYksinäinen

9lk

Noniin oon siis
elikkäs meidän koulussa on tyttö joka on tosi yksinäinen ja ujo
olen kyllä huomannut että hän vilkuilee mua sillon tällön.
Haluasin siis tutusta häneen mutta mitä sanon sille??

13

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkoa.

Oon yrittänyt jo koko päivän keksiä jotain sanottavaa sille mutta en kerta kaikkiaan
      vain keksi :/ Toivottavasti joku vastaa pian haluaisin sanoa sille huomenna edes
      jotain. kiitos jo etukäteen

• älgjojxkxxz

Mä sanoisin tossa tilanteessa sille moi

• No näin
        älgjojxkxxz kirjoitti:

Mä sanoisin tossa tilanteessa sille moi

Jos teillä on samoja tunteja, niin voitte vaikka jutella tunnista. Tai ruuasta tai kysy miten joululoma meni tai mitä hän aikoo tehdä hiihtolomalla. Kysymällä hänen elämästään viestität, että haluat tutustua häneen. Muista vastavuoroisesti kertoa itsestäsikin, mutta annan hänellekin suunvuoro, älä jaarittele.

• mokasinko?

`Kyllähän sain keskustelua aikaa mutta sit se vaa alko itkee ku oltii kahestaa
      ja kertoku sil ei oo kavereita tääl ja sit kuuntelin hetken sen juttui ja sit se vaa
      halas mua ja lähti menikö jotain pielee???????

• Mokailija

Ei vaan paremmin ei olisi voinut mennä. Hän oli kiitollinen ja hämmentynyt, varmaan itsekin olisit jos joku ensi kerran vapaaehtoisesti tulisi juttelemaan. Hänellä on varmasti vaikeaa ja voisit auttaa häntä suuresti.

Jatka samaan malliin, olen ylpeä sinusta, toivottavasti tältä pallolta löytyy enemmän kaltaisiasi!

Olet jonkin suurenmoisen äärellä, tiedä, ettei mokaamiseenkaan maailma lopu, joten mokaile rohkeasti ;)

• hahahahah2

kyllä mokasit ja pahasti ei voikkun nauraa vitun pelle XDDD!!!!hahaah

• Moro!

Et missään nimessä mokannut. Tuo oli loistava keskustelun aloitus. Joskus ihmiset tarvitsevat pelkästään kuuntelijaa, ehkä oli tärkeää, että olit tilanteessa vain läsnä. Pelkkä kuuntelukin voi helpottaa toisen oloa.

Kannattaa vain rohkeasti yrittää uudestaan, seuraava kerta saattaa olla jo paljon helpompi molemmille. :)

Sinunlaisiasi pitäisi olla useampiakin, todella rohkeasti tehty! :)

T. Mirva ja Rosa Nettisaappaasta

• jatkoa1

Joo käytiin tossa eilen jo syömässäkin sen kanssa ja sain jopa hymyä sen huulille
      ja oli tosi hauskaa muutenkin :)

• atrytone.

Onnee sulle. Oot onnistumassa!

• homo!!

vitun noloo tollane et saa hymyn huulille haha vitun paska etkö muuta kavereita saa ku niit joil ei oo kavereita hahahhaahhah vitu homo

• .,.,.,.

painus ite helvettii... järkee haukkuu toisii... must tosi upeeta et toine haluu auttaa yksinäistä!

• afasdfsf

Ei pahalla mutta se sun muijas ei oikein tykkää ku liikut sellasten tyyppien kanssa,
      myyt kaikenlaista ja heität jengi tunnuksia..

• FUCK JOHANNES KASTAJ

Sori mut ne o vaa frendei ja kyl frendien kesken saa heittää käsimerkkei iha vapaasti

-FUCK JOHANNES KASTAJA :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      19
      5125
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4551
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      272
      3662
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      109
      3125
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      45
      2678
    6. 25
      2018
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      10
      1857
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      106
      1814
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      233
      1731
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      71
      1691
    Aihe