Noniin oon siis
elikkäs meidän koulussa on tyttö joka on tosi yksinäinen ja ujo
olen kyllä huomannut että hän vilkuilee mua sillon tällön.
Haluasin siis tutusta häneen mutta mitä sanon sille??
9luokkaYksinäinen
13
222
Vastaukset
- Jatkoa.
Oon yrittänyt jo koko päivän keksiä jotain sanottavaa sille mutta en kerta kaikkiaan
vain keksi :/ Toivottavasti joku vastaa pian haluaisin sanoa sille huomenna edes
jotain. kiitos jo etukäteen- älgjojxkxxz
Mä sanoisin tossa tilanteessa sille moi
- No näin
älgjojxkxxz kirjoitti:
Mä sanoisin tossa tilanteessa sille moi
Jos teillä on samoja tunteja, niin voitte vaikka jutella tunnista. Tai ruuasta tai kysy miten joululoma meni tai mitä hän aikoo tehdä hiihtolomalla. Kysymällä hänen elämästään viestität, että haluat tutustua häneen. Muista vastavuoroisesti kertoa itsestäsikin, mutta annan hänellekin suunvuoro, älä jaarittele.
- mokasinko?
`Kyllähän sain keskustelua aikaa mutta sit se vaa alko itkee ku oltii kahestaa
ja kertoku sil ei oo kavereita tääl ja sit kuuntelin hetken sen juttui ja sit se vaa
halas mua ja lähti menikö jotain pielee???????- Mokailija
Ei vaan paremmin ei olisi voinut mennä. Hän oli kiitollinen ja hämmentynyt, varmaan itsekin olisit jos joku ensi kerran vapaaehtoisesti tulisi juttelemaan. Hänellä on varmasti vaikeaa ja voisit auttaa häntä suuresti.
Jatka samaan malliin, olen ylpeä sinusta, toivottavasti tältä pallolta löytyy enemmän kaltaisiasi!
Olet jonkin suurenmoisen äärellä, tiedä, ettei mokaamiseenkaan maailma lopu, joten mokaile rohkeasti ;)
- hahahahah2
kyllä mokasit ja pahasti ei voikkun nauraa vitun pelle XDDD!!!!hahaah
Moro!
Et missään nimessä mokannut. Tuo oli loistava keskustelun aloitus. Joskus ihmiset tarvitsevat pelkästään kuuntelijaa, ehkä oli tärkeää, että olit tilanteessa vain läsnä. Pelkkä kuuntelukin voi helpottaa toisen oloa.
Kannattaa vain rohkeasti yrittää uudestaan, seuraava kerta saattaa olla jo paljon helpompi molemmille. :)
Sinunlaisiasi pitäisi olla useampiakin, todella rohkeasti tehty! :)
T. Mirva ja Rosa Nettisaappaasta- jatkoa1
Joo käytiin tossa eilen jo syömässäkin sen kanssa ja sain jopa hymyä sen huulille
ja oli tosi hauskaa muutenkin :)- atrytone.
Onnee sulle. Oot onnistumassa!
- homo!!
vitun noloo tollane et saa hymyn huulille haha vitun paska etkö muuta kavereita saa ku niit joil ei oo kavereita hahahhaahhah vitu homo
- .,.,.,.
painus ite helvettii... järkee haukkuu toisii... must tosi upeeta et toine haluu auttaa yksinäistä!
- afasdfsf
Ei pahalla mutta se sun muijas ei oikein tykkää ku liikut sellasten tyyppien kanssa,
myyt kaikenlaista ja heität jengi tunnuksia.. - FUCK JOHANNES KASTAJ
Sori mut ne o vaa frendei ja kyl frendien kesken saa heittää käsimerkkei iha vapaasti
-FUCK JOHANNES KASTAJA :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548