Työmatkoillani poikkean Helsingissä tasaisin väliajoin (2-3 kert./kk) ja eräs seikka on kiinittänyt huomiotani: missään muussa kaupungissa naisseuran saaminen ei ole niin helppoa! Tuntuu, että ravintolasta ei voi mitenkään yön tunteina poistua yksin hotelliin, vaikka miten yrittäisikin.
Ovatko Helsingin naiset todellakin ns. poikkeuksellisen helppoja vai meneekö paikallisten miesten aika jääkiekkoiluun vai onko paikalliset miehet jo liiankin tuttuja?
Ja jos joku käsittää tämän vttuiluna, niin siitä vain! Olisi mukava saada edes pari asiallista vastausta...
Onko Helsingissä miehiä?
11
1614
Vastaukset
- ansku
keskustelu palstalle tän saman viestin?Sä it oo tainnu saaha missään kaupungissa muuta ku omaa kättäs.
- Piipahtelija
Joku on levittänyt tekstini Turkulisten palstalta myös tänne.
Voitte sivuuttaa koko asian!- Reiska
Moi Mr Provo
- Mies38
Mikä on paras EI-maksullisten naisten iskuravintola keskiviikolla ydinkeskustassa ?
- ansku
saa lyödä.
- jermu
Kyllä tsadissa miehiä riittää, mutta ne on kaikki homobaareissa. Tsadissa on Suomen ainoat homobaarit.
Tuo tsadilaistyttöjen helppous on tuttua myös mulle. Vähän kauniimpia saisivat kyllä olla...- Eino
oo minulle pilluo vielä antaneet,vaekka oon kuin kyselly ja anellu.
- JJH
Ehkäpä siinä on sama vaikutus, kun vaikka italialaisten miesten lepertelyllä verrattuna suomalaisten tuppisuiden puhumattomuuteen...? Itse olen kyllä varsin tyytyväinen omaan helsinkiläiseen mieheeni, mutta menneiden aikojen kokemuksella voin kyllä helposti väittää, että muualta Suomesta tulleet miehet lähestyvät helpommin ja ovat jotenkin helpommin lähestyttäviä myös.
- Namu
Oisko niin, et sut luokitellaan helpoks saaliiks välittömästi, ku kävelet baaritiskille silmät kiiluen? Se kun katos toimii tääl isos cityssä toisinki päin. En tiiä millasiin arkoihin neitsykäisiin oot himassa tottunu. Mikäs sen iisimpi pikahelpotus ku hyvännäkönen turisti, joka luulee olevansa varsinainen pelimies. Ja molemmat saa mitä haluu.
- jolle ei koskaan...
hei. mä oon helppo saalis. tulkaa tytöt tänne kans!
- Kurko-75
Täällä suurin osa on hinttejä tai muita hihhuleita, itseni mukaan lukien!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954