Saako kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä syödä rasvanpolttajia? Olen siis tavoitteellinen treenaaja ja syön kaikin puolin monipuolisesti ja terveellisesti. Entä onko vihreä tee-kapselit sallittuja?Kokemuksia? Olen aivan hukassa näiden asioiden kanssa.
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja rasvanpolttajat
3
345
Vastaukset
- ....................
Miksi ei saisi. Tyroksiini itsessään lisää muuten kehon aineenvaihduntaa eli läskiä lähtee pidemmällä aikavälillä tyroksiini lääkityksen avulla. Keho kiinteytyy.
- Vajaa rouva
Ei kaikilla :( Minä vain lihoin lisää Thyroxinilla. Vasta Liotyroninin kanssa painonnousu pysähtyi, mutta laskenut ei ole silläkään :(
- miixuli
lue tarkkaan ne ohjeet lisäravinteista ! monia ei " saa käyttää koska ne haittaa thyroksin imeytymistä, ota thyroksin aina tyhjään vatsaan , syö vasta 20 min . kuluttua tai myöhemmin, mulla itsellä imeytyi huonosti kun söin aamulla aika samaan aikaan kaurapuuron, nyt olen taas oikeissa" viitearvoissa"....ja se mm. alli laihdutuslääke voi vaikeuttaa thyroksiin imeytymistä, siitä varmaan maininta ohjeessa. Tutkikaa paketit kunnolla ja kysykää lääkäriltä jos jotain mietityttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110