Hyökkäys natsipellejä vastaan!

robotti roy

Olipa kerran Suomi, jossa uusnatsit olivat pellejä, joista ei paljoa harmia ollut.

Mutta eihän tämä äärivasureille kelvannut - he tarvitsevat kunnon vihollisen!

Niinpä Dan niminen mies päätti julkaista "arkistonsa".

Dan julkaisi listan ihmisitä joista ei pitänyt. Hän julkaisi nimet ja kuvat ja yllytti väkivaltaan heitä vastaan.

Danin vihaamilla ihmisillä ei ollut muuta mahdollisuutta kuin puollustautua asein kadulla partioivien sadiestien varalta, joille Dan oli luovuttanut listansa.

Jokainen ihminen, joka kärsii fyysisesti tai henkisesti tässä "taistelussa", on polttoainetta Danin sairaalle egomanialle.

Sano "EI" fasismille.

14

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetkinen, hetkinen? Tajusinko nyt oikein? Äärivasurit on fasisteja, koska ne paljasti uusnatsien nimet ja kuvat?

      • robotti roy

        Ei... kyseiset "äärivasurit" ovat fasisteja, koska yllyttivät väkivaltaan ihmisiä kohtaan jotka ovat poliittisesti heidän vastakkaisella puolella.


      • Oikeusministeri auta

    • natsisikassfasisti

      Onko uusnatsismia sanoa, että Hitler oli iso syy siihen, että Stalin sopi välirauhan keväällä 40? En ole mielestäni sellainen tämä on vain historiallisia faktoja ja toisinajattelijat ja kyseenalaistajille lätkästää natsikortti ottaan. Mutta vain tyhmä ja aivopestyt toimivat näin.

      • natsisikassfasisti

        Laiton tänne ketjun aikaisemmin joka sai kirjoittelua aikaan ja laiton jopa infformaatiota videon muodossa asiasta. Reaktio oli sensuuri ja ketjun poistaminen. Kai taas perinteinen kiihtottaminen kansanryhmää vastaan...? Tässä on vain kysy sananvapaudesta ei mistään kiihtottamisesta. Toki monet vihaa menneisyyttään ja sitä, että Suomi oli Saksan liittolainen.


      • natsisikassfasisti
        natsisikassfasisti kirjoitti:

        Laiton tänne ketjun aikaisemmin joka sai kirjoittelua aikaan ja laiton jopa infformaatiota videon muodossa asiasta. Reaktio oli sensuuri ja ketjun poistaminen. Kai taas perinteinen kiihtottaminen kansanryhmää vastaan...? Tässä on vain kysy sananvapaudesta ei mistään kiihtottamisesta. Toki monet vihaa menneisyyttään ja sitä, että Suomi oli Saksan liittolainen.

        Kannattaa siis tutkia asioita syvällisemmin alkaa paljastua aika mielenkiintoisia kohtia 2 maailmansodasta. Tietenkin olen natsifasisti joku Hitlerfanaatikko yms. :D


      • robotti roy

        Näistä voi keskustella historiaan liittyvillä palstoilla.

        Tässä on kyse 2013-luvun Suomesta.


      • haIIava_hevonen
        robotti roy kirjoitti:

        Näistä voi keskustella historiaan liittyvillä palstoilla.

        Tässä on kyse 2013-luvun Suomesta.

        Ei näistä kavereista ole keskustelemaan historiasta. Pitäisi olla jonkin verran lukenutkin asioista sellaisten kirjoittamina jotka ovat itse osallistuneet tapahtumiin.
        Ei ihan riitä, että osaa tuntematon sotilas-elokuvan repliikit ulkoa, eikä sekään, että on kuunnellut ja katsellut Ylen dokumentteja.
        70-luvulla kuuli ihan tosissaan jonkun sanovan sodasta, että "mitäs menitte sinne?" Täällä tieämyksen taso on samaa luokkaa.


      • jesse ventuuura
        haIIava_hevonen kirjoitti:

        Ei näistä kavereista ole keskustelemaan historiasta. Pitäisi olla jonkin verran lukenutkin asioista sellaisten kirjoittamina jotka ovat itse osallistuneet tapahtumiin.
        Ei ihan riitä, että osaa tuntematon sotilas-elokuvan repliikit ulkoa, eikä sekään, että on kuunnellut ja katsellut Ylen dokumentteja.
        70-luvulla kuuli ihan tosissaan jonkun sanovan sodasta, että "mitäs menitte sinne?" Täällä tieämyksen taso on samaa luokkaa.

        Tämä joka on tutkinut Mannerheimin salaisia asiapapereita S.32 vai mikä olikaan, niin on ollut itse sodassa. Ei tämä minun teoria ole.

        Luuletko, että olet kuullut koko tarinan??? Ajattele uudestaan!


    • Cayman Islands

      Nyt loppuu äärioikeiston PetosjytkyKokoomuslaisten väkivaltasairaitten hyysääminen. Niiden strategia näyttää olevan, että ensin isketään täydessä sotisovassa, sen jälkeen vähätellään tapahtumia ja naureskellaan, koetetaan tehdä tapahtumista "normaalia" toimintaa ja uhreista syyllisiä. Samaa kaavaa käytti nettipoliisi Yle:n keskusteluohjelmassa, naureskeli kansalaisten äärioikeistosyytteille.

      Sopii kysyä, miksi poliisi suojelee äärioikeistoa, onko kyse korruptiosta ?

    • uhka vai mahdollisu

      Lainatakseni Jari Tervoa, kysyisin onko tämä uhka vai mahdollisuus.

    • ei äärioikeisto..

      "Äärivasureiden" mielipiteet väkivallasta käyvät selväksi kun lukee tuota punk of finlandia ja katsoo niiden muuta toimintaa internetissä tapaukseen liittyen.

      Mitä nämä ääripellet oikein edes vastustavat, toisiaan? Nuo niin kutsutut äärioikeistolaiset ovat todellisuudessa talous- ja sosiaalipolitiikaltaan myös vasemmistoa, joten miksi ihmeessä nämä keskenään tässä vaiheessa riitelee?

      Ikävä myöntää, mutta kerrankin Stubb osui kommenteissaan oikeaan suuntaan.

    • Astukaa esiin vasuri

      Mitä mieltä ovat Suvi Anne Siimes ja Arhimäki asiasta, he eivät ole kommentoinneet vielä koko räppiä.

    • Vasuri toimii

      samalla ajatusmaailmalla kuin esimerkiksi Vladimir Putin. "Ellet ole kanssani samaa mieltä, olet fasisti".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe