Olipa kerran Suomi, jossa uusnatsit olivat pellejä, joista ei paljoa harmia ollut.
Mutta eihän tämä äärivasureille kelvannut - he tarvitsevat kunnon vihollisen!
Niinpä Dan niminen mies päätti julkaista "arkistonsa".
Dan julkaisi listan ihmisitä joista ei pitänyt. Hän julkaisi nimet ja kuvat ja yllytti väkivaltaan heitä vastaan.
Danin vihaamilla ihmisillä ei ollut muuta mahdollisuutta kuin puollustautua asein kadulla partioivien sadiestien varalta, joille Dan oli luovuttanut listansa.
Jokainen ihminen, joka kärsii fyysisesti tai henkisesti tässä "taistelussa", on polttoainetta Danin sairaalle egomanialle.
Sano "EI" fasismille.
Hyökkäys natsipellejä vastaan!
14
100
Vastaukset
Hetkinen, hetkinen? Tajusinko nyt oikein? Äärivasurit on fasisteja, koska ne paljasti uusnatsien nimet ja kuvat?
- robotti roy
Ei... kyseiset "äärivasurit" ovat fasisteja, koska yllyttivät väkivaltaan ihmisiä kohtaan jotka ovat poliittisesti heidän vastakkaisella puolella.
- Oikeusministeri auta
Pyydätkö myös heitä paljastamaan pelimerkkinsä ?
http://imnohomo.com/hung-boy-cocks/big-dick-boys/05.jpg
Nyt tarvitaa Dan tulkitsemaan henkilökohtaista mielipidettään, onko kuva epäsopiva tähän yhteyteen.
PS. Rikkooko se jopa lakia ?
- natsisikassfasisti
Onko uusnatsismia sanoa, että Hitler oli iso syy siihen, että Stalin sopi välirauhan keväällä 40? En ole mielestäni sellainen tämä on vain historiallisia faktoja ja toisinajattelijat ja kyseenalaistajille lätkästää natsikortti ottaan. Mutta vain tyhmä ja aivopestyt toimivat näin.
- natsisikassfasisti
Laiton tänne ketjun aikaisemmin joka sai kirjoittelua aikaan ja laiton jopa infformaatiota videon muodossa asiasta. Reaktio oli sensuuri ja ketjun poistaminen. Kai taas perinteinen kiihtottaminen kansanryhmää vastaan...? Tässä on vain kysy sananvapaudesta ei mistään kiihtottamisesta. Toki monet vihaa menneisyyttään ja sitä, että Suomi oli Saksan liittolainen.
- natsisikassfasisti
natsisikassfasisti kirjoitti:
Laiton tänne ketjun aikaisemmin joka sai kirjoittelua aikaan ja laiton jopa infformaatiota videon muodossa asiasta. Reaktio oli sensuuri ja ketjun poistaminen. Kai taas perinteinen kiihtottaminen kansanryhmää vastaan...? Tässä on vain kysy sananvapaudesta ei mistään kiihtottamisesta. Toki monet vihaa menneisyyttään ja sitä, että Suomi oli Saksan liittolainen.
Kannattaa siis tutkia asioita syvällisemmin alkaa paljastua aika mielenkiintoisia kohtia 2 maailmansodasta. Tietenkin olen natsifasisti joku Hitlerfanaatikko yms. :D
- robotti roy
Näistä voi keskustella historiaan liittyvillä palstoilla.
Tässä on kyse 2013-luvun Suomesta. - haIIava_hevonen
robotti roy kirjoitti:
Näistä voi keskustella historiaan liittyvillä palstoilla.
Tässä on kyse 2013-luvun Suomesta.Ei näistä kavereista ole keskustelemaan historiasta. Pitäisi olla jonkin verran lukenutkin asioista sellaisten kirjoittamina jotka ovat itse osallistuneet tapahtumiin.
Ei ihan riitä, että osaa tuntematon sotilas-elokuvan repliikit ulkoa, eikä sekään, että on kuunnellut ja katsellut Ylen dokumentteja.
70-luvulla kuuli ihan tosissaan jonkun sanovan sodasta, että "mitäs menitte sinne?" Täällä tieämyksen taso on samaa luokkaa. - jesse ventuuura
haIIava_hevonen kirjoitti:
Ei näistä kavereista ole keskustelemaan historiasta. Pitäisi olla jonkin verran lukenutkin asioista sellaisten kirjoittamina jotka ovat itse osallistuneet tapahtumiin.
Ei ihan riitä, että osaa tuntematon sotilas-elokuvan repliikit ulkoa, eikä sekään, että on kuunnellut ja katsellut Ylen dokumentteja.
70-luvulla kuuli ihan tosissaan jonkun sanovan sodasta, että "mitäs menitte sinne?" Täällä tieämyksen taso on samaa luokkaa.Tämä joka on tutkinut Mannerheimin salaisia asiapapereita S.32 vai mikä olikaan, niin on ollut itse sodassa. Ei tämä minun teoria ole.
Luuletko, että olet kuullut koko tarinan??? Ajattele uudestaan!
- Cayman Islands
Nyt loppuu äärioikeiston PetosjytkyKokoomuslaisten väkivaltasairaitten hyysääminen. Niiden strategia näyttää olevan, että ensin isketään täydessä sotisovassa, sen jälkeen vähätellään tapahtumia ja naureskellaan, koetetaan tehdä tapahtumista "normaalia" toimintaa ja uhreista syyllisiä. Samaa kaavaa käytti nettipoliisi Yle:n keskusteluohjelmassa, naureskeli kansalaisten äärioikeistosyytteille.
Sopii kysyä, miksi poliisi suojelee äärioikeistoa, onko kyse korruptiosta ? - uhka vai mahdollisu
Lainatakseni Jari Tervoa, kysyisin onko tämä uhka vai mahdollisuus.
- ei äärioikeisto..
"Äärivasureiden" mielipiteet väkivallasta käyvät selväksi kun lukee tuota punk of finlandia ja katsoo niiden muuta toimintaa internetissä tapaukseen liittyen.
Mitä nämä ääripellet oikein edes vastustavat, toisiaan? Nuo niin kutsutut äärioikeistolaiset ovat todellisuudessa talous- ja sosiaalipolitiikaltaan myös vasemmistoa, joten miksi ihmeessä nämä keskenään tässä vaiheessa riitelee?
Ikävä myöntää, mutta kerrankin Stubb osui kommenteissaan oikeaan suuntaan. - Astukaa esiin vasuri
Mitä mieltä ovat Suvi Anne Siimes ja Arhimäki asiasta, he eivät ole kommentoinneet vielä koko räppiä.
- Vasuri toimii
samalla ajatusmaailmalla kuin esimerkiksi Vladimir Putin. "Ellet ole kanssani samaa mieltä, olet fasisti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842