Onko joku ollut? Olisi kiva kuulla kokemuksia..
Jännittää mitä tulemaan pitää.. Päähän porataan reikä, laitetaan jokin anturi mittaamaan ja seurataa ilmeisesti muutama päivä?!
aivopaineen mittaus kokemuksia?!
6
3885
Vastaukset
- kokemusta on.
Minulle on tehty aivopaineen mittaus.Olin hereillä,mutta annettiin suoneen suoraan
rauhoittavaa lääkettä ja tietenki kipulääkettä.Hyvin meni,kipua en tuntenut lainkaan.
jälkikäteen oli pahat päänsäryt,mutta sain suoneen koko ajan kipulääkettä,se auttoi.(päänsäryt kesti n.3pv.)Anturat päässä ja mittauslaite kädessä pystyin
kulkemaan osastolla.Selvisi,että minulla oli alipaine päässä aina,kun olin pystyssä.Shuntti minulla oli
leikattu jo aiemmin,nyt sitten shuttia säädettin,että saataisiin oikea paine.Olet varmaan,jo käynyt mittauksessa,mutta olisi kiva kuulla,miten meni?ja minkälaiset
paineet todettiin?ja minkä oireiden vuoksi tehtiin?Tsemppiä- Tiina18
Osaatko kertoa miltä tuntuu kun aivopaineet nousee, tekeekö päänsärkyä vai mitä tuntemuksia? Äidiltäni jouduttiin ottamaan suntti pois tulehduksen vuoksi ja nyt meidän pitäisi päättää laitetaanko se takaisin jos paineet alkavat nousta. Äitini ei itse pysty puhumaan, joten on vaikea tietää hänen tuntemuksiaan. Olisin kiitollinen vastauksestasi,
- kokemusta on
Tiina18 kirjoitti:
Osaatko kertoa miltä tuntuu kun aivopaineet nousee, tekeekö päänsärkyä vai mitä tuntemuksia? Äidiltäni jouduttiin ottamaan suntti pois tulehduksen vuoksi ja nyt meidän pitäisi päättää laitetaanko se takaisin jos paineet alkavat nousta. Äitini ei itse pysty puhumaan, joten on vaikea tietää hänen tuntemuksiaan. Olisin kiitollinen vastauksestasi,
Kova päänsärky,kuvottaa,huippaa, väsyttää,kun on pystyssä.makuuasento helpottaa.Minulla
on silloin alipaine päässä,elikkä shuntti vetää liikaa nestettä.Taas toisaalta,jos
aamuyöstä herää kovaan päänsärkyyn,silloin on ehkä kyseessä korkeapaine???
Päänsärky vielä kovempi on pakko nousta istumaan.Varmaan huomaatte äitinne
ilmeestä ja tuskaisesta olosta,kun on kova särky,(paine) päässä .Kävelyyn myös paine voi vaikuttaa.
- sellastakysysin
Voiko joku kertoa mistä syystä aivoihin voi tulla painetta.
- Saman kokenut
Multakin mitattiin aivopaineita viime syksynä mutta sen jälkeen en saanut liikkua mihinkään muualle kuin vessaan enkä sinnekkään saanut mennä yksin toisaalta se varmaan johtui siitä että olin aika huonossa kunnossa kun ei jalat pysynyt kunnolla alla. Mutta se ei sattunut yhtään mulle laitettiin joku piikki et en tuntenut mitään. Kun sit oli se putki päässä niin aina kun nauroin tai hymyilin niin tuntui pientä kipua mutta muuten ei oikeestaan tuntunut mitään.
- kokemusta on
hei! saman kokenut
Minkälaiset paineet,sinulla todettiin?onko sinulla shuntti?jos on niin onko oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802