Onko joku ollut? Olisi kiva kuulla kokemuksia..
Jännittää mitä tulemaan pitää.. Päähän porataan reikä, laitetaan jokin anturi mittaamaan ja seurataa ilmeisesti muutama päivä?!
aivopaineen mittaus kokemuksia?!
6
3939
Vastaukset
- kokemusta on.
Minulle on tehty aivopaineen mittaus.Olin hereillä,mutta annettiin suoneen suoraan
rauhoittavaa lääkettä ja tietenki kipulääkettä.Hyvin meni,kipua en tuntenut lainkaan.
jälkikäteen oli pahat päänsäryt,mutta sain suoneen koko ajan kipulääkettä,se auttoi.(päänsäryt kesti n.3pv.)Anturat päässä ja mittauslaite kädessä pystyin
kulkemaan osastolla.Selvisi,että minulla oli alipaine päässä aina,kun olin pystyssä.Shuntti minulla oli
leikattu jo aiemmin,nyt sitten shuttia säädettin,että saataisiin oikea paine.Olet varmaan,jo käynyt mittauksessa,mutta olisi kiva kuulla,miten meni?ja minkälaiset
paineet todettiin?ja minkä oireiden vuoksi tehtiin?Tsemppiä- Tiina18
Osaatko kertoa miltä tuntuu kun aivopaineet nousee, tekeekö päänsärkyä vai mitä tuntemuksia? Äidiltäni jouduttiin ottamaan suntti pois tulehduksen vuoksi ja nyt meidän pitäisi päättää laitetaanko se takaisin jos paineet alkavat nousta. Äitini ei itse pysty puhumaan, joten on vaikea tietää hänen tuntemuksiaan. Olisin kiitollinen vastauksestasi,
- kokemusta on
Tiina18 kirjoitti:
Osaatko kertoa miltä tuntuu kun aivopaineet nousee, tekeekö päänsärkyä vai mitä tuntemuksia? Äidiltäni jouduttiin ottamaan suntti pois tulehduksen vuoksi ja nyt meidän pitäisi päättää laitetaanko se takaisin jos paineet alkavat nousta. Äitini ei itse pysty puhumaan, joten on vaikea tietää hänen tuntemuksiaan. Olisin kiitollinen vastauksestasi,
Kova päänsärky,kuvottaa,huippaa, väsyttää,kun on pystyssä.makuuasento helpottaa.Minulla
on silloin alipaine päässä,elikkä shuntti vetää liikaa nestettä.Taas toisaalta,jos
aamuyöstä herää kovaan päänsärkyyn,silloin on ehkä kyseessä korkeapaine???
Päänsärky vielä kovempi on pakko nousta istumaan.Varmaan huomaatte äitinne
ilmeestä ja tuskaisesta olosta,kun on kova särky,(paine) päässä .Kävelyyn myös paine voi vaikuttaa.
- sellastakysysin
Voiko joku kertoa mistä syystä aivoihin voi tulla painetta.
- Saman kokenut
Multakin mitattiin aivopaineita viime syksynä mutta sen jälkeen en saanut liikkua mihinkään muualle kuin vessaan enkä sinnekkään saanut mennä yksin toisaalta se varmaan johtui siitä että olin aika huonossa kunnossa kun ei jalat pysynyt kunnolla alla. Mutta se ei sattunut yhtään mulle laitettiin joku piikki et en tuntenut mitään. Kun sit oli se putki päässä niin aina kun nauroin tai hymyilin niin tuntui pientä kipua mutta muuten ei oikeestaan tuntunut mitään.
- kokemusta on
hei! saman kokenut
Minkälaiset paineet,sinulla todettiin?onko sinulla shuntti?jos on niin onko oireita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3027661Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855989Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921885Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san201733- 361599
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661406