Tammisaaressa ei kyllä osata ajaa autolla. Eteen kiilataan ja kiihdytyksestä ei tietoakaan. Karjaalla taas on näyttävästi muuta maata leveämpiä autoja.. ;)
Ajokulttuuri
7
290
Vastaukset
- juhygt
joo eipä tappisaaressa osata paljon muutakaan.
- Eeeryn
Tammisaari on junttien kylä. Menkää Helsinkiin ajamaan niin opitte miten ajtaan,jos uskallatte?
- ei asiaa stadiin
Pysykää multaturvat siellä heiniä pöyhimässä.
- vähältä piti.
Karjaalla olen 2 vuoden aikana 2 kertaa meinannut jäädä auton alle. Suojatiellä. Kuskit ei moksiskaan, sen kun jatkoivat vaan. Aika iäkkäitä molempien läheltä piti-tapauksien kuskit kyllä olivat.
Myöskin lehdestä lukee turhan usein että rattijuoppoja saatu kiinni täällä päin.- vdde
ihaks tosi?
- voi harmin paikka
Moottoripyöräilijä kuoli kolarissa Tammisaaressa.
Poliisin mukaan vuonna 1964 syntynyt miesmotoristi oli ajanut kohti Hankoa, kun samaan aikaan Hangon suunnasta tullut vuonna 1933 syntynyt hankolainen henkilöautonkuljettaja kääntyi vasemmalle.
Olikohan henkilö auton ratissa? - JeepCherokee
Joo tuo kiihdytyskaistalle ajoa on sitten rantaruottalaisten vamma, eivtät ne saakeli ossaaa liikenneympyräss eikä kiihdytysajoradalle oikein, jumankaut menkää stadiin opettelemaan ajoa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099