PayPal ja luottokortin poistaminen

aatu6

Olen siirtänyt tilisiirtona pankkitililtäni rahaa PayPal -tililleni. Voinko nyt poistaa luottokorttini PayPalista ja jatkaa sen käyttöä ilman luottokorttia siirtämällä tarvittaessa lisää rahaa PayPaliin? Vai täytyykö siellä aina olla taustalla jokin kortti tai tili? Ihan turvallisuussyistä en haluaisi turhaan pitää luottokorttitietojani PAyPalissa. Ihan kylmiltään en haluaisi lähteä kokeilemaan, PayPal -tilin kun saa aika helposti "jumiin".

2

4426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kyllä ainakin tämän mukaan:

Paypal tilin voit siis avata myös tavallisella Visa Electron -pankkikortilla. Toki luottokortinkin rekisteröiminen onnistuu mutta Paypalin etu on juuri se että luottokortitonkin voi maksaa ulkomaille. Ainakin Sampon, Nordean ja Osuuspankin Electron-kortit toimivat Paypalin kanssa. Myös OP:n kortti siis toimii nykyään. Jos käytät korttiasi netissä enemmänkin niin suosittelen ottamaan ylimääräisen tilin jota käytät pelkästään Paypal- ja muihin nettimaksuihin. Tällä tilillä pidät vain tarvittavan (pienen) määrän rahaa. Tämä siltä varalta jos kuitenkin kortin tiedot jostain vuotavat niin et ainakaan menetä merkittäviä summia. Ainakin itse olen senverran vainoharhainen että käytän tätä tapaa vaikka koskaan ei ole mitään ongelmia ollutkaan. Jos et halua käyttää korttia ollenkaan niin siirry ”Paypal-pikaohje ainoastaan pankkitiliä käyttäville” ohjeeseen. Kortin käyttämisen etuna on että aina maksaessa siirretään kortiltasi vain täsmälleen tarvittava summa ja näin itse Paypal-tilillä ei käytännössä tarvitse koskaan pitää ylimääräistä rahaa.

http://www.maksukamu.com/paypal-tilin-avaaminen/

ps, Paypalilla on jo sinun korttisi tiedot, ts. vaikka otat sen pois niin tiedot jää.
      Minä olen tehnyt niin että menin pankkiin ja kuoletin sen kortin jonka tiedot menivät paikkaan joka olikin huijaus.
      Kestää pari viikkoa, kun saat uuden kortin mutta ainakin tulee parempi tunne kun sitä ei ole sitten kenelläkään taholla.
      Voit tehdä rinnakkaistilin suomen tilille ja siihen pyytää kortin, jolla sitten maksat osotoksiasi. Minä päädyin sellaiseen, siirrän sitten omalta siihen ostostilille vaikka 40€ ja se on siinä eipähän kaadu koko tili, jos tapahtuu jotakin.
      Ja tälläisen tilin voi hyödyntää myös paypalille.

• Anonyymi

Apua!!! Kaikki on kaapattu. En ole itse avannut PayPal tili. Kaappari on. Nyt on mennyt minulta rahaa . Korttini on suljettu nyt mutta voiko kaappajaa kuitenkin käyttää tiliäni??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe