PayPal ja luottokortin poistaminen

aatu6

Olen siirtänyt tilisiirtona pankkitililtäni rahaa PayPal -tililleni. Voinko nyt poistaa luottokorttini PayPalista ja jatkaa sen käyttöä ilman luottokorttia siirtämällä tarvittaessa lisää rahaa PayPaliin? Vai täytyykö siellä aina olla taustalla jokin kortti tai tili? Ihan turvallisuussyistä en haluaisi turhaan pitää luottokorttitietojani PAyPalissa. Ihan kylmiltään en haluaisi lähteä kokeilemaan, PayPal -tilin kun saa aika helposti "jumiin".

2

3726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Kyllä ainakin tämän mukaan:


      Paypal tilin voit siis avata myös tavallisella Visa Electron -pankkikortilla. Toki luottokortinkin rekisteröiminen onnistuu mutta Paypalin etu on juuri se että luottokortitonkin voi maksaa ulkomaille. Ainakin Sampon, Nordean ja Osuuspankin Electron-kortit toimivat Paypalin kanssa. Myös OP:n kortti siis toimii nykyään. Jos käytät korttiasi netissä enemmänkin niin suosittelen ottamaan ylimääräisen tilin jota käytät pelkästään Paypal- ja muihin nettimaksuihin. Tällä tilillä pidät vain tarvittavan (pienen) määrän rahaa. Tämä siltä varalta jos kuitenkin kortin tiedot jostain vuotavat niin et ainakaan menetä merkittäviä summia. Ainakin itse olen senverran vainoharhainen että käytän tätä tapaa vaikka koskaan ei ole mitään ongelmia ollutkaan. Jos et halua käyttää korttia ollenkaan niin siirry ”Paypal-pikaohje ainoastaan pankkitiliä käyttäville” ohjeeseen. Kortin käyttämisen etuna on että aina maksaessa siirretään kortiltasi vain täsmälleen tarvittava summa ja näin itse Paypal-tilillä ei käytännössä tarvitse koskaan pitää ylimääräistä rahaa.

      http://www.maksukamu.com/paypal-tilin-avaaminen/


      ps, Paypalilla on jo sinun korttisi tiedot, ts. vaikka otat sen pois niin tiedot jää.
      Minä olen tehnyt niin että menin pankkiin ja kuoletin sen kortin jonka tiedot menivät paikkaan joka olikin huijaus.
      Kestää pari viikkoa, kun saat uuden kortin mutta ainakin tulee parempi tunne kun sitä ei ole sitten kenelläkään taholla.
      Voit tehdä rinnakkaistilin suomen tilille ja siihen pyytää kortin, jolla sitten maksat osotoksiasi. Minä päädyin sellaiseen, siirrän sitten omalta siihen ostostilille vaikka 40€ ja se on siinä eipähän kaadu koko tili, jos tapahtuu jotakin.
      Ja tälläisen tilin voi hyödyntää myös paypalille.

    • Anonyymi

      Apua!!! Kaikki on kaapattu. En ole itse avannut PayPal tili. Kaappari on. Nyt on mennyt minulta rahaa . Korttini on suljettu nyt mutta voiko kaappajaa kuitenkin käyttää tiliäni??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe