Miten käyttäydyt netissä?
Oletko netissä oma itsesi?
3
107
Vastaukset
- Cool89B
Niin itse oon kirjottanut provoja usein toisten gallupeihin tarkotuksena tehdä hyvää kaikille. Sekä että oon kirjottanut nettii.. jokane käyttää nettii kuitenki loppujenlopuks miten tykkää
ite oon ajatellu jos alkais olee oma ittensä netis laittais kuvii omii monii paikkoihi ja sillee..
Pääasia mul on aina ollu tehä hyvää se on hieno juttu mus. Oon kaikkee tehny nyt oon tullu pisteesee et voisin hyvi olla oma itteni oon kehittyny lähes aikuseks ja täst on vaa yyks suunta aallonphjat on jo nähty.. Kyllä mä oon netissä oma itteni. Mitä nyt rohkeemmin ilmaisen mielipiteeni, sekä oon rohkeempi juttelee ihmisille netissä, mutta muuten oon ihan samanlainen netissä, kun irl. Samat mielipiteet jne.
- ...
No jaa, ehkä mä oon netissä enemmän oma itteni ku oikeessa elämässä. Tai toisin päin. En mä tiiä mimmonen mä oikeesti oon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258