Onko Moukaritien alue millainen paikka? Sieltä olisi kämppä tiedossa. Viimeksi Keravalla asustelin Savion aseman lähellä. Eli onko tämä sen rauhattomampi paikka?
Millaset palvelut?
Moukaratie Kerava
4
470
Vastaukset 4
- ahjojooojo
Enpä usko, että on ainakaan sen rauhattomampi kuin Savio. Lisäksi Ahjoon muuttanut viime vuosina paljon lapsiperheitä. Joten ehkä sanoisin Ahjon olevan mainettaan parempi asuinalue.
- Jalaa1
Eipä tuo alue miltään ongelmapesäkkeeltä ole vaikuttanut, kun kaverin luona tuolla suunnalla vieraillut. Uusia taloja tuonne tunnutaan rakentavan aika hyvää tahtia. Kauppoja tuolla taisi olla ainakin 2 kpl, Valintalo ja K-Market.
- ...
Moukaritie 8 ainakin täynnä virolaisia, juoppoja ja narkkeja. En suosittele. Asuin hetken, en lasta ainakaan sinne veisi.
- Minierkki.
Ahjontiellä, Nikkarinkruunun erään kerrostalon rappukäytävän nimiluettelossa on myös suomalaisia nimiä....muutama....kertovat.
Saattaa olla urbaanilegenda. = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451