ihmetystä

miksi missään työmaalla taikka toimistossa ei ole yhtään ihmistä töissä minkä paidassa lukisi KIITOS 1939-1945

12

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persu

      mikä on työmaa? entä toimisto?

      • kunnon persu

        työmaata kannattaa välttää ja toimisto on huone missä poliisi kuulustelee taikka sossu antaa rahaa


      • pöhelöpersu
        kunnon persu kirjoitti:

        työmaata kannattaa välttää ja toimisto on huone missä poliisi kuulustelee taikka sossu antaa rahaa

        onko työmaa jotenkin vastenmielinen tai vaarallinen maa kun kehotat välttämään sitä?


      • pöhelöpersu jatkaa
        pöhelöpersu kirjoitti:

        onko työmaa jotenkin vastenmielinen tai vaarallinen maa kun kehotat välttämään sitä?

        nythän mä sen hokasin, työ-maa on tietysti se maa josta tulee niitä mamuja jotka syö meiltä leivän, niinpä tietenkin


    • soinisutkimuksia

      Selitys: Kiitos -paitoja ei näy työmailla, koska kunnon persujakaan ei näy työmailla.

    • Gin Tonic Ruponen

      About 23 persesenttii miehistä diggaa persui.
      Varasin iltapäivällä ajan sukupuolenvaihtoon.

    • 15+5

      Pitää juoda välillä kaljaa että jaksan räksyttää.

    • tavis persu

      Leijonakorujen kilinästä tietää, missä puskassa perssupoijat keskenään touhuaa.

      • Isot pojat kertoo

        Jep, samoin siellä kilisee kulkuset, mitä sitten tarkoittaneekaan


    • Bisnes-persu

      Ajattelin tässä juuri perustaa firman, jonka nimi on "KIITOS 1939-45". Tottakai firman työntekijöillä on asusteet joissa on firman nimi. Lisäksi firman puolesta jaetaan "tuntolevyksi" leijonariipukset ja henk.koht. mikrosirulla varustetut puiset jytkytapit - tapin vapaaehtoiseen käyttöön sitoutuu jokainen firman työntekijä työsopimuksessaan.

      Firman bisnesideana on palveljujen myyminen aärikansallisille yhteisöille ja säätiöille. Ne voivat ostaa firman palveluksia mm. mamujen osuuden vähentämiseen rakkaassa Isänmaassamme jonka puolesta veteraanit taistelivat 1939-45.

      Yhtiömme kurssitetut huippuosaajat lähetetään kentälle - julkisiin liikennevälineisiin ja kaduille. Kun he huomaavat mamuryhmittymän, he hakeutuvat sen läheisyyteen ja vääntävät special-ruokavalion ansionsta erittäin voimakastuoksuisen kakan housuunsa,

      Suorittamiemme testien perusteella (mm. Helsingin metro), menetelmä on äärimmäisen tehokas. Poikkeuksetta JOKAINEN mamuryhmä on poistunut vähintään puolijuoksua paikalta nenäänsä pidellen. Kovimmatkaan mamusällit eivät ole jääneet soittamaan suutaan paikalle, vaan suorittaneet yhtä pikaisen exitin kuin muutkin.

      Pistänpä heti firmani hakemukset Patentti ja Rekisterihallitukseen.

    • satasen akka

      Ai hyvänen aika!

    • puskat kertoi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe