kiitoksia vahdille

Sankari Vartija

Kiitoksia jyväskylän kirjaston vahdille , minun siskoni oli sielä jyväskylän pääkirjastossa esitelly tilaisuudessa , ellei nämä rohkeat sankarit olisivat uhrannet oman hyvinvointinsa näiden viattomien ihmisten turvallisuuden puolesta , olisivat nämä uus-natsit voineet aiheuttaa vakavia vammoja minun rakkaalle siskolle

Kiitoksia kirjaston vahdille ja hänen apurilleen , teillä on enemmän munaa kuin yhdelläkään äärioikeiston tölki aivolla .

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timon natsilandia

      Myös monet paikallaolleet vanhemmat lapsukaisineen ovat ovimiehelle kiitollisia siitä, että äärinatsistiset kiihkoilijat eivät päässeet peremmälle riehumaan puukkojensa ja muiden aseidensa kanssa.

    • hjkgl...............

      Miksi annetaan järjestää tällaisia tilaisuuksia yhteiskunnan rahoittamissa tiloissa, joissa on kaikenikäistä väkeä. Vaikka sitten vasemmiston paikallistoimistossa johon se kuuluu ja olisivat pystyneet tai voineet paremmin kontrolloida...........Jokainen tajuaa, että selvästi provo tilaisuudet kerää häiriintyneitä.

      • kysyjä.

        höö... siimä meillä taas yksi idiootti joka ei tajua mistään mitään. siis miten ihmeessä kukaan voi olla tuolla tasolla että ei tajua mistä on kyse. kun kirjasto täyttää tehtäväänsä, niin sitä ei teikälkäinen idiootti tajua alkuunkaan. tuo periaatteen mukaan kirjasoissa saisi olla vain perSSulehtiä ja timo soinin kirjoituksia.


    • VaarallineOli

      Onneksi vartija oli aseistautunut "laittomilla" varusteilla. Onneksi Li Andersonin ja Brunilan tilaisuus, joka tiedettiin jo edeltäkäsin väkivaltaiseksi jäi rauhalliseksi.

      Miksi tällaiset äärivasurit saattavat kannattajakuulijansa vaaraan, kun itsekin osasivat epäillä hyökkäystä. He vaaransivat myös siskosi hengen. Olisivat tiedetyn uhkan takia palkanneet oikean vartioinnin, vartioliikkeen tms. Silloin tietenkään ei saataisi mainoskonfliktia aikaiseksi, kun vaara olisi ammattilaisten toimesta eliminoitu asianmukaisesti.

    • natsihtavaa

      Pesruille on ihan normaalia ja tavallista jos joku ilmaisee mielipiteensä puukolla!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe