Kiitoksia jyväskylän kirjaston vahdille , minun siskoni oli sielä jyväskylän pääkirjastossa esitelly tilaisuudessa , ellei nämä rohkeat sankarit olisivat uhrannet oman hyvinvointinsa näiden viattomien ihmisten turvallisuuden puolesta , olisivat nämä uus-natsit voineet aiheuttaa vakavia vammoja minun rakkaalle siskolle
Kiitoksia kirjaston vahdille ja hänen apurilleen , teillä on enemmän munaa kuin yhdelläkään äärioikeiston tölki aivolla .
kiitoksia vahdille
5
178
Vastaukset
- Timon natsilandia
Myös monet paikallaolleet vanhemmat lapsukaisineen ovat ovimiehelle kiitollisia siitä, että äärinatsistiset kiihkoilijat eivät päässeet peremmälle riehumaan puukkojensa ja muiden aseidensa kanssa.
- hjkgl...............
Miksi annetaan järjestää tällaisia tilaisuuksia yhteiskunnan rahoittamissa tiloissa, joissa on kaikenikäistä väkeä. Vaikka sitten vasemmiston paikallistoimistossa johon se kuuluu ja olisivat pystyneet tai voineet paremmin kontrolloida...........Jokainen tajuaa, että selvästi provo tilaisuudet kerää häiriintyneitä.
- kysyjä.
höö... siimä meillä taas yksi idiootti joka ei tajua mistään mitään. siis miten ihmeessä kukaan voi olla tuolla tasolla että ei tajua mistä on kyse. kun kirjasto täyttää tehtäväänsä, niin sitä ei teikälkäinen idiootti tajua alkuunkaan. tuo periaatteen mukaan kirjasoissa saisi olla vain perSSulehtiä ja timo soinin kirjoituksia.
- VaarallineOli
Onneksi vartija oli aseistautunut "laittomilla" varusteilla. Onneksi Li Andersonin ja Brunilan tilaisuus, joka tiedettiin jo edeltäkäsin väkivaltaiseksi jäi rauhalliseksi.
Miksi tällaiset äärivasurit saattavat kannattajakuulijansa vaaraan, kun itsekin osasivat epäillä hyökkäystä. He vaaransivat myös siskosi hengen. Olisivat tiedetyn uhkan takia palkanneet oikean vartioinnin, vartioliikkeen tms. Silloin tietenkään ei saataisi mainoskonfliktia aikaiseksi, kun vaara olisi ammattilaisten toimesta eliminoitu asianmukaisesti. - natsihtavaa
Pesruille on ihan normaalia ja tavallista jos joku ilmaisee mielipiteensä puukolla!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483