mohair\turkis seksi

Forrest Gumb

Ei ilmeisesti kaikkein isoin fetissiryhmä, mutta olisi mielenkiintoista tutustua naiseen jotka jakavat tämän saman fetissin. Monesti olen harrastanut yhden illan juttujen sekä pidempiaikaistenkin naissuhteiden kanssa tätä, mutta olisi oikeasti mahtava jos edes kerran löytäisi naisen joka oikeasti kiihoittuu siitä samalla tavalla.
Tästä hiukan parempi versio vielä olisi jos olisi 2-3 miestä jotka jakavat saman intohimon ja yksi nainen joka pukee päälleen villapaidan\turkiksen ja myös runkkaa miehiä sillä...
Itse olen 27v rehellisesti komea ja menevä Herrasmies

10

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finevo

itselläni samanlainen haave. Turkiksiin pukeutunut nainen antamassa suuhoitoa tai runkkaamassa... m34

• lopiwoolman

Minä rakastan naisia joka pukeutuu turkiksiin sekä myös erlilaisiin villatakkeihin
      Turkis saa mielellän olla pitkä kettu tai soopeli ja isoista nahkapaloista tehty.

• tr:tr

Mohair/villafetissin omaavia naisia olisi mielenkiintoista tavata.

• Villatakki päällä

Olen samaa mieltä tr:tr. Kyllä usein tuolla kaupungilla katselen villatakkeihin pukeutuvia aikuisia naisia. Mutta eihän siinä ole mitään "pidemmälle johtavaa" ja sitäpaitsi ymmärtäisikö nainen tätä fetissiä tai olisiko hänellä itsellään sellainen! Itse pukeudun usein villatakkiin näin kesällä liikkuessani kaupungilla ja toki minulla on sitten kotiin saapuessani vapaus tehdä yksin,mitä huvittaa...

• mikaturkkia

Itselläni turkis fetissi ja omistan useita turkkeja. Pidän itseäni heterona mutta kiihottuminen turkiksista on niin kova että voisin melkein kokeilla miehenkanssa tai kolmen kimppaa jos siihen liittyy turkikset. facebook mika turkkia

• Samassa_veneessä

Ei meitä hirveästi ole, mutta jonkin verran. Kolmen kimppa (mmf) on ollut itseäkin pidemmän aikaan kiinnostanut, niin että väh. kaksi heteromiestä ja yksi nainen joka käyttää turkista/pörröistä villapaitaa esileikissä ja seksin aikana. Fiksaation omaavia naisia ei ole ainakaan suomessa tullut vastaan, mutta kyllä monikin varmasti leikkiin lähtee mukaan, varsinkin jos on pari laadukkaampaa miestä ja hyvää kyytiä tarjolla...

• CDtiia

rakastan käyttää turkiksia ja karva-asuja

• Neuleissa_m

Samoja kiinnostuksen kohteita täällä: kaikki neulejutut (erityisesti kuitenkin angora ja kashmir) saa kovaksi. Kolmen kimppa villapaitojen kanssa olis upea kokemus! Jutellaan vaikka herkku.netin chatissa tai livechat.fi:ssä.

• Anonyymi

Kaikki pehmeä kiihottaa, kik fuzzer04

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe