mohair\turkis seksi

Forrest Gumb

Ei ilmeisesti kaikkein isoin fetissiryhmä, mutta olisi mielenkiintoista tutustua naiseen jotka jakavat tämän saman fetissin. Monesti olen harrastanut yhden illan juttujen sekä pidempiaikaistenkin naissuhteiden kanssa tätä, mutta olisi oikeasti mahtava jos edes kerran löytäisi naisen joka oikeasti kiihoittuu siitä samalla tavalla.
Tästä hiukan parempi versio vielä olisi jos olisi 2-3 miestä jotka jakavat saman intohimon ja yksi nainen joka pukee päälleen villapaidan\turkiksen ja myös runkkaa miehiä sillä...
Itse olen 27v rehellisesti komea ja menevä Herrasmies

10

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finevo

itselläni samanlainen haave. Turkiksiin pukeutunut nainen antamassa suuhoitoa tai runkkaamassa... m34

• lopiwoolman

Minä rakastan naisia joka pukeutuu turkiksiin sekä myös erlilaisiin villatakkeihin
      Turkis saa mielellän olla pitkä kettu tai soopeli ja isoista nahkapaloista tehty.

• tr:tr

Mohair/villafetissin omaavia naisia olisi mielenkiintoista tavata.

• Villatakki päällä

Olen samaa mieltä tr:tr. Kyllä usein tuolla kaupungilla katselen villatakkeihin pukeutuvia aikuisia naisia. Mutta eihän siinä ole mitään "pidemmälle johtavaa" ja sitäpaitsi ymmärtäisikö nainen tätä fetissiä tai olisiko hänellä itsellään sellainen! Itse pukeudun usein villatakkiin näin kesällä liikkuessani kaupungilla ja toki minulla on sitten kotiin saapuessani vapaus tehdä yksin,mitä huvittaa...

• mikaturkkia

Itselläni turkis fetissi ja omistan useita turkkeja. Pidän itseäni heterona mutta kiihottuminen turkiksista on niin kova että voisin melkein kokeilla miehenkanssa tai kolmen kimppaa jos siihen liittyy turkikset. facebook mika turkkia

• Samassa_veneessä

Ei meitä hirveästi ole, mutta jonkin verran. Kolmen kimppa (mmf) on ollut itseäkin pidemmän aikaan kiinnostanut, niin että väh. kaksi heteromiestä ja yksi nainen joka käyttää turkista/pörröistä villapaitaa esileikissä ja seksin aikana. Fiksaation omaavia naisia ei ole ainakaan suomessa tullut vastaan, mutta kyllä monikin varmasti leikkiin lähtee mukaan, varsinkin jos on pari laadukkaampaa miestä ja hyvää kyytiä tarjolla...

• CDtiia

rakastan käyttää turkiksia ja karva-asuja

• Neuleissa_m

Samoja kiinnostuksen kohteita täällä: kaikki neulejutut (erityisesti kuitenkin angora ja kashmir) saa kovaksi. Kolmen kimppa villapaitojen kanssa olis upea kokemus! Jutellaan vaikka herkku.netin chatissa tai livechat.fi:ssä.

• Anonyymi

Kaikki pehmeä kiihottaa, kik fuzzer04

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      349
      6963
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      75
      5989
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      195
      5463
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      83
      4258
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      54
      3461
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      66
      3405
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3393
    8. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      58
      3336
    9. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      37
      3084
    10. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      12
      2307
    Aihe