http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/jorma_palo_ja_sairaat_vallanpitajat_17893.html#media=17894
Miksi kommunisti ovat pasifisteja ja rauhan aatteen kannattajia, kun Mao tappoi yli 70 miljoonaa ihmistä! Ja Stalin aloitti sodan Suomea vastaan! Ja NL:ssä ja Kiinassa tapettiin pasifistit ja homot! On kommunistien mielipiteet "vähän" muuttuneet! Katsokaapa tuo, Stalin oli sairas!! Kiva on ihannoida NL:ää, kun työläisetkin tapettiin siellä ja pakotettiin sotaan!!
STALIN TAPATTI MYÖS JUUTALAISIA!!
3
142
Vastaukset
- CCCP78
Stalin oli hullu. Lenin ei
- Stalin-spammajille
Hitlerin suomalaiskannattajien apologismi todistelemalla että Venäjän maailmansodissa, vanhuuteen ja sairauksiin kuolleiden lukumäärä kerrottuna potenssiin olisi Stalininin ansio on oma matematiikanlajinsa. Aiheeseen perehtynyt tutkija osoitti jo 10 vuotta sitten että noilla laskelmilla NL:n väkiluku olisi ollut kymmeniä miljoonia miinuksella.
Muuten tämä kuolleiden sielujen ideakin on varastettu suurelta venäläiseltä kirjailijalta Nikolai Gogolilta.
- Molemmat ne
... hulluja oli. Lenin vaan ei ehtinyt siihen, kuin Stalin. Siinä mielessä väitteesi pitää paikkaansa, että ilmeisesti Stalin oli paranoidisempi, kun Lenin. Molemmat murhasivat paljon venäläisiä, kuin myös muita, Pietarissa Kronstadin matruusit ammuskelivat juovuksissa naisia, lapsia, perheitä kadulle vaatetuksen perustella!! Aivan rikollisia sikoja. Olisi itse Lenin kääntynyt kulman takaa, olisivat ampuneet senkin vahingossa. Ei olisi ollut suuri vahinko. Hänhän oli hyvin pukeutunut, kunnes roolinsa vuoksi veti päähänsä puunatähdellä varustetun lätsänsä. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008624
- 926615
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636439Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345181Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634237- 553461
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876