Kokemus Epson EH TW-550
Kokemus Epson EH TW-550
2
197
Vastaukset
- PuskaMobili
Huom! Suomen kieli ei ole täydellinen, mutta se ei ole sen pointi!
Tarkoitus kerto kokemusta tavalliselta käytäjältä! :)
Ostin Epsonin EH TW-550 3D projectorin! Voin sanoa että 2D kuva on tosi hyvä minun mielestäni! Minulla on myös EH TW-480 ja värien toisto on huomattavasti parempi! Vaikka EH TW-480 on myös hyvä projectori tavaliselle käytölle!:)
3D kuva ei ole sellainen kuin elokuva teattereissa ja 3D telkarissa ja itsellä ei toimi kaikki formatit jostain syystä! Toimi vain Side by Side formatti!
Lasina käytään 'Samsung SSG-3550CR 3D lasit'!
Minun mielestäni on hyvä projectori hinta ja laatu suhten!
Jos tykkäät nautia leffoista kotona kotisohvalla niin suosittelen lämpimästi tämän projetorin!: :) Olen myös koklanut Battlefieldi 3 ja toimi pelaminen myös! :)
Minukset:
-3D leffa tilassa tuulitin toimi lian kovin
-Itsellä ei toimi kaikki 3D formatit
Loput ovat plussat:
Hyvä kuva, hyvä värien toisto, liiken toisto on ok, ei tarvitse olla täysin pimeä! :)
4 Tähtiä 5:stä - PuskaMobili
Sain toimimaan Side by Side ja Top and Bottom 3D formatit! Hyvä projectori on! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828