paino raja help

huhuuhuhuhyhy

Tota jaksaisiko lämppäri minua painan aika paljon :/ mutta kooltani en ole valtava painan 110 kg :( ratsastanu olen 4 vuotta

7

117

Vastaukset

• Noin painavana en kyllä nousisi minkään muun, kuin hyvin raskasrakenteisen ja ison hevosen (isot kylmäveriset) selkään. Ja raskasrakenteinen tarkoittaa tervettä ja lihaksikasta ja malliltaan raskasta., Lihava hevonen on eri asia.

Isolla lämminverisellä pitäisin rajana noin 80kg säännöllisessä ratsastuksessa, satunnaisesti voisi selässä olla ehkä 90kg, jos menee kevyesti.

• Olen ihan samaa mieltä katherine_n kanssa.

• Jaksaa. Kerran näin kun yli 150 kg ratsasti puoliverisellä ja hyvin jakso laukata

• Omalla lämpöselläni on painorajana 60kg. (säkä 147cm)

• Omalla lämpöselläni on painoraja noin 90kg, sillä se on lihaksikas ja muutenkin hyväkuntoinen. Säkä 170cm

• Huoletta voit ratsastaa! Ratsastaahan lihavat täditkin isiikoilla, jotka ovat ponikokoisia hevosia. Lämppärit sentään hevosia

• Se riippuu ihan hevosen terveydestä ja kunnosta. Jos sinulla onm hyvä tasapaino etkä keiku selässä niin ilman muuta voit ratsastaa lämminverisellä, mutta sinulla on huono tasapaino niin sitten hevosen on vaikee liikkua.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      132
      3815
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      3642
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2339
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      195
      2156