oon kirjottanu omaa blogia jo ehkä noin vuoden, ja silti mul on vaa 1 seuraaja... tiitän, ei pitäs valittaa ku seki on mut silti. Alkaa ottaa päähän ku en ees kirjota mitään turhanpäiväst ja kirjotan aika usein...
P.s. Jos haluut lisätietoo, esim. mun blogin osotteen, lähetä säköpostii osotteesen: [email protected]
Tarvis vähän apua...
Se jota ottaa päähän
2
305
Vastaukset 2
- littleblogger94
oisit pistänyt tähän suoraan blogisi osoitteen ja tuol voi kans mainostaa tuol teknologia>tietotekniikka>blogit... tässä esimerkki hyvästä mainostekstistä, jota käytän omaa blogiani varten aina
http://life-after-hell.blogspot.fi/ 18-vuotiaan naisenalun elämää avomiehen, kollikissan ja pienen kissanpennun kanssa. Mukaan mahtuu niin suuria tunteita kuin vahvoja mielipiteitäkin. Paljon kuvia kisuista, käsitöistä, vaatteista ja arjesta yleensäkkin. Postaustoiveet enemmän kuin tervetulleita :) Enjoy! - se jota ottaa päähän
ok, kiiti neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???462263Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021489- 1061168
- 1311067
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71913
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16744- 116698
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23608