oon kirjottanu omaa blogia jo ehkä noin vuoden, ja silti mul on vaa 1 seuraaja... tiitän, ei pitäs valittaa ku seki on mut silti. Alkaa ottaa päähän ku en ees kirjota mitään turhanpäiväst ja kirjotan aika usein...
P.s. Jos haluut lisätietoo, esim. mun blogin osotteen, lähetä säköpostii osotteesen: [email protected]
Tarvis vähän apua...
Se jota ottaa päähän
2
305
Vastaukset 2
- littleblogger94
oisit pistänyt tähän suoraan blogisi osoitteen ja tuol voi kans mainostaa tuol teknologia>tietotekniikka>blogit... tässä esimerkki hyvästä mainostekstistä, jota käytän omaa blogiani varten aina
http://life-after-hell.blogspot.fi/ 18-vuotiaan naisenalun elämää avomiehen, kollikissan ja pienen kissanpennun kanssa. Mukaan mahtuu niin suuria tunteita kuin vahvoja mielipiteitäkin. Paljon kuvia kisuista, käsitöistä, vaatteista ja arjesta yleensäkkin. Postaustoiveet enemmän kuin tervetulleita :) Enjoy! - se jota ottaa päähän
ok, kiiti neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565