Missä mättää?

Liikunta rajoitteinen mies!

Kysäisempäs sellaista asiaa joka on vaivannut minua jonkun verran.
Kun menee chattailemaan esim 50 ensin jutellaan sittenkysytään ammattia ja ilmoittaa rehellisesti olen eläkkeellä tapaturmanvuoksi ja olen liikuntarajoitteinen,niin mikä siinä on vikana että juttu lopahtaa siihen?Ei kai se estä keskustelemasta vai onko se tosiaan naisille niin pahapaikka tai sellainen este.
Pitää olla terve mies.
Asiallisia vastauksija kiitos!

3

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Se varmaan riippuu vastaajan /keskustelian motiiveista ja tietysti siitä ihmisestä mistä se haluaa puhua. Esim. rullaluistelua harrastava tuskin saa jalkarajoitteiselta paljon hyviä vinkkejä. Tai en tiijä tuli vaan mieleen.Minä en ainakaan usko että siinä sen kummempaa syytä on.

• Näkijä

Siis minun näkemys on että kaikki chattailijät odottaa sitä unelmien prinssiä. Mutta sitten kun ei olekkaan se "David Hasselhof", niin kait se suurin into katoaa. Mutta uskon että kaikki meistä löytää sen joka on kullekin tarkoitettu. Jatka etsimistä! Hyvää syksyä..

• minä wain...

Heips!

Tottakai liikuntarajoitteinen woi säikyttää jonkun ihmisen. Sehän on raaka totuus. Mutta ei kaikkia, muistathan sen!?! Elämänarwot owat monelle tärkeitä. Jatka etsintää! Tiiätkö, että meille kaikille on joku, usko pois waan! Löydät omasi joka on warustettu terweellä järjellä ja oikeilla elämänarwoilla! Olen sataprosenttisen warma asiasta! Älä alistu! Ole rehellinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      134
      774
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe