Mikäs Paffilla kestää kun ei voitot tule tilille? Isoja potteja 'jaellaan' mutta eipä ainakaan itselle ole tullut niitä vähän pienempiä voittorahoja :I !!!!!
PAF-missä voitot?
15
1445
Vastaukset
- pahvit :(
joo, samoin ei ole tullut tilille, vaikka tein noston 1.2. klo 11.30...outoa, normisti on tullut jo samana päivänä..eikä ollut kuin 300€ voitto.
- alkaakylläottaapäähä
Sitä on tottunut heiltä suht nopeaan kotiutuspalveluun... Mutta 'onneksi' löytyi kohtalotoveri, etten ihan yksin rahojani kaipaile :/ ! Tosin ikävää sullekin :/ ! Ehkäpä ne sieltä tulloopi...??
- pekupaf
Onko joku saanut asiakaspalvelusta vastausta mikä mattää kotiutuksissa??????
- pahvit:(
mulle oli nyt tullut, joskus 16.00-17.00 välillä, laitoin sp-viestin ja kyselin, missä rahat viipyy.
- ed..siis sama;)
jatkan...laitoin se sp-viestin n. klo 16.00, nopeesti reagoivat;)
- minä taas..
ed..siis sama;) kirjoitti:
jatkan...laitoin se sp-viestin n. klo 16.00, nopeesti reagoivat;)
kävin lukee sp-postin, ne selitti että osuuspankissa oli ollut jotain häikkää, pafilta oli lähtenyt perjantain etiäpäin...mull on tili oopeessä.
- kohteluerilaista
Ai jaa, itselle ei ole tullut vieläkään perjantain nostot :((( ! Vähän harmittaa tällainen erilainen kohtelu :((( Eikä tahdo kysymyksiin saada vastauksiakaan...
- pekupaf
siis saitko rahat tilillesi jo??,mulla kans Op:ssa..
- pahvit:(
sain, oli tullu neljän, viiden välillä., toivottavasti sinäkin saat pian
- kohteluerilaista
Nyt tuli rahat tuos joku aika sitten!
Hei,
Osuuspankin perjantaina tehtyjen nostojen kanssa oli ongelmia. Nostot lähetettiin eilen onnistuneesti eteenpäin ja niiden pitäisi viimeistään tänään näkyä pankkitileillä. Pahoittelut viiveen aiheuttamasta harmista!
Ystävällisin terveisin,
Paf Asiakaspalvelu
www.paf.com- Rautahermoinen
Saatte anteeksi ;) Teillähän yleensä hoituu hienosti nuo raha-asiat...ja ainoo kasino, mistä mä olen voittanut;)
- tarkkasilmäripa
Rautahermoinen kirjoitti:
Saatte anteeksi ;) Teillähän yleensä hoituu hienosti nuo raha-asiat...ja ainoo kasino, mistä mä olen voittanut;)
normi meininki.. pafin asiakaspalvelu vastaa omaan viestiinsä.. huh huh
- Ray.
Paffilla antavat toivosta voittoihin,mutta Ray vie nopeammin rahat,toivostakaan että voittaisit.
- bvbvcx
paffilla on hoitunu rahansiirrot niin talletus kuin nostosuunnassakin moitteettomasti about 12v ajan~~
miinusta tosin vitun vammaisesta pelirajoitushässäkästä; laitat 200e rajoituksen niin laskee panostuksissa eikä häviöissä tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483