PAF-missä voitot?

alkaakylläottaapäähä

Mikäs Paffilla kestää kun ei voitot tule tilille? Isoja potteja 'jaellaan' mutta eipä ainakaan itselle ole tullut niitä vähän pienempiä voittorahoja :I !!!!!

15

1445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahvit :(

      joo, samoin ei ole tullut tilille, vaikka tein noston 1.2. klo 11.30...outoa, normisti on tullut jo samana päivänä..eikä ollut kuin 300€ voitto.

    • alkaakylläottaapäähä

      Sitä on tottunut heiltä suht nopeaan kotiutuspalveluun... Mutta 'onneksi' löytyi kohtalotoveri, etten ihan yksin rahojani kaipaile :/ ! Tosin ikävää sullekin :/ ! Ehkäpä ne sieltä tulloopi...??

    • pekupaf

      Onko joku saanut asiakaspalvelusta vastausta mikä mattää kotiutuksissa??????

    • pahvit:(

      mulle oli nyt tullut, joskus 16.00-17.00 välillä, laitoin sp-viestin ja kyselin, missä rahat viipyy.

      • ed..siis sama;)

        jatkan...laitoin se sp-viestin n. klo 16.00, nopeesti reagoivat;)


      • minä taas..
        ed..siis sama;) kirjoitti:

        jatkan...laitoin se sp-viestin n. klo 16.00, nopeesti reagoivat;)

        kävin lukee sp-postin, ne selitti että osuuspankissa oli ollut jotain häikkää, pafilta oli lähtenyt perjantain etiäpäin...mull on tili oopeessä.


    • kohteluerilaista

      Ai jaa, itselle ei ole tullut vieläkään perjantain nostot :((( ! Vähän harmittaa tällainen erilainen kohtelu :((( Eikä tahdo kysymyksiin saada vastauksiakaan...

    • pekupaf

      siis saitko rahat tilillesi jo??,mulla kans Op:ssa..

      • pahvit:(

        sain, oli tullu neljän, viiden välillä., toivottavasti sinäkin saat pian


    • kohteluerilaista

      Nyt tuli rahat tuos joku aika sitten!

    • Hei,

      Osuuspankin perjantaina tehtyjen nostojen kanssa oli ongelmia. Nostot lähetettiin eilen onnistuneesti eteenpäin ja niiden pitäisi viimeistään tänään näkyä pankkitileillä. Pahoittelut viiveen aiheuttamasta harmista!

      Ystävällisin terveisin,
      Paf Asiakaspalvelu
      www.paf.com

      • Rautahermoinen

        Saatte anteeksi ;) Teillähän yleensä hoituu hienosti nuo raha-asiat...ja ainoo kasino, mistä mä olen voittanut;)


      • tarkkasilmäripa
        Rautahermoinen kirjoitti:

        Saatte anteeksi ;) Teillähän yleensä hoituu hienosti nuo raha-asiat...ja ainoo kasino, mistä mä olen voittanut;)

        normi meininki.. pafin asiakaspalvelu vastaa omaan viestiinsä.. huh huh


    • Ray.

      Paffilla antavat toivosta voittoihin,mutta Ray vie nopeammin rahat,toivostakaan että voittaisit.

    • bvbvcx

      paffilla on hoitunu rahansiirrot niin talletus kuin nostosuunnassakin moitteettomasti about 12v ajan~~

      miinusta tosin vitun vammaisesta pelirajoitushässäkästä; laitat 200e rajoituksen niin laskee panostuksissa eikä häviöissä tuon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe