JYVÄSKYLÄN AUTOKOULU MENOX

Penakorppi

on kyllä hämärää touhua, ei annetta kuitteja mistään ja yhtäkkiä tuleekin epämääräisiä yllätysmaksuja, en suosittele kenellekkään. muilla samoja kokemuksia?

45

6637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiPeeÄm

      Tämä ei yllättänyt mitenkään, yrityksen toiminta kauttaaltaan kyseenalaista

    • Autokoulu Menox

      Kuulehan herra penakorppi: jos jatkat perättömiä puheitasi, laitamme asiasta ilmoituksen poliisille.
      Kaikki kuitit on pojallesi annettu, mitkä koululle on maksettu. Ja maksuthan olet nettipankkiin maksanut: siellähän on sinulle kutit.
      Terveisin Autokoulu Menox

      • Autokoulu Menox

        Ja miehellä ei ole kanttia vastata puhelimeen ja hoitaa asioitaan henkilökohtaisesti omalla nimellä-
        Terv Autokoulu Menox


      • Kakaroiden touhua ..

        Todella naurettavaa haukkua ja uhkailla asiakasta tällä foorumilla : D
        Antaa juuri oikeanlaisen käsityksen ko. yrityksen toiminnasta. Vaikka mainostahan se on huonokin mainos ja ainakaan täällä ei synny markkinointikuluja : D


      • vara valita
        Kakaroiden touhua .. kirjoitti:

        Todella naurettavaa haukkua ja uhkailla asiakasta tällä foorumilla : D
        Antaa juuri oikeanlaisen käsityksen ko. yrityksen toiminnasta. Vaikka mainostahan se on huonokin mainos ja ainakaan täällä ei synny markkinointikuluja : D

        Jep,ajattelin samaa,en kyllä tuohon autokouluun tuon viestin jälkeen mene.


      • Totuus

        Jukka, tämä kommentti on kyl juuri sellaista mitä sinulta osaa odottaa... Heh. Asiakas on antaa palautella niin siihenhän kannattaa vastata haastamalla riitaa ja kiukutella kaupanpäälle. Kannattaako asiakkaita tai työntekijöitä kohdella ylimielisesti?


      • Höpöhöpöhööö

        "jos jatkat perättömiä puheitasi, laitamme asiasta ilmoituksen poliisille."

        :DDDDDD ja rikosnimike tulee olemaan? Valitettavasti sellaista rikosta ei ole, kuin "yrityksen kunnian loukkaaminen", joten aivan vapaasti vain ilmoituksia menemään. Yrityksiä ja heidän tuotteitaan saa kyllä melko vapaasti arvostella netissä, kunhan ei yksittäisistä henkilöistä esitetä perättömiä väitteitä.


    • ?????

      Miksi ei ole kanttia?

    • Vai täh ?

      Mutta eikös Jyväskylän autokoulu ole eri firma kuin tämä Viitaniemessä oleva Menox-Movia?

    • kortillinen

      Minulla on super hyvät kokemukset Menoxista. Ja mitä yllätyslaskuja voi tulla AK:sta.
      Eiks kaikki ole niissä opetuskorteissa. Pyydä nähdä ne jos et ole jo tietoinen.

      • VekeS

        Taitaapa olla vähissä asiakkaat kun Suomi24:ssä on aikaa notkua työaikana ? Ja niitä opetuskorttejakin voidaan täytellä miten sattuu, toisin sanoen miten osataan.


    • VeikkoS

      Ilmeisesti sihteeriressukka laitettu asialle....säälittävää.
      Siis hämärää , en suosittele ko. firmaa

    • 2+200

      Huutelit negatiivisia kokemuksia, mutta en voi mustamaalata kyseistä autokoulua omien kokemuksieni perusteella. Eli kävin autokoulun siellä. Mitään kokemuksia en voi sanoa, koska en ole käynyt kun yhdessä autokoulussa ja kaikki meni hyvin. Henkilökunta oli mukavaa ja kahvia riittävästi, en kyllä keksi mitä "hämäriä" yllätysmaksuja, tosin totuuden nimissä osa tuli vähän yllätyksenä, mutta en tietenkään missään vaiheessa kysynyt kaikkia maksullisia lupia/kokeita yms, joten se menee omaa piikkiin etten kysässyt.

      Mitä itse maksoin:

      - Tutkintomaksu tietenkin - 1500 Euroa
      - Lääkärintodistus (Ei mennyt autokoululle/autokoulun kautta) - 10 Euroa
      - Teoriakoemaksu & Inssi (Ei mennyt autokoululle, tai autokoulun kautta) - Taisi olla 91 Euroa
      - Pimeä ajon teoriatunti & Harjoittelu (Meni autokoululle suoraan) - 90 euroa? Ei mitään muistikuvaa tarkasta summasta, kuitti siitä kirjoitettiin ja voisin väittää, että jos käyn Menoxilla niin saan kopion. Itse olen hukannut sen ja yritin lompakkoa koluta, niin ei löytynyt.
      - Liukasrata ajo - 50 euroa...Ei ollut rahaa mukana, niin autokoulun opettaja maksoi sen minun puolestani ja myöhemmin maksoin hänelle takaisin. (Raha meni radan omistajille, autokoulun kautta tässä tapauksessa)
      - Ajokorttilupa maksu - 23(?) euroa. (Suoraan poliisille)

      Siinä taitaa olla kaikki, en tiedä unohdinko jotain. Käsittääkseni nuo maksut on kaikissa autokouluissa, ne on joko sisällytetty tutkinnon hintaan tai sitten kuten minulla, niin maksoin niitä sitä mukaan kun tuli eteen. Kuitit maksuista on omassa verkkopankissa, lääkärintodistus löyty lompakosta. Yksi kuitti jossain hukassa. Ilmoittele jos maksusi ovat erillaiset, tai jotain ylimääräistä kuului siihen.

      Niin ja suosittelen oikeasti hoitamaan sen asian autokoulun kanssa suoraan. Kumminkin ilmapiiri jolla me oppilaat olimme siellä oli hyvin positiivinen. Muut voi peukuttaa alas niin paljon kun haluavat, mutta sanoma silti säilyy ja tee poliisille tutkintapyyntö, jos tunnet että sinua on huijattu.

      Valitettavasti tästä viestistä en ole saanut Autokoulu Menoxilta rahaa, eikä millään muulla keinolla minua lahjottu. Kahville voisivat kutsua, vaikka ajo-opettajani jäikin eläkkeelle!

    • pesnasty

      huh, meinasin hakea tänne mopokouluun, taitaa joku muu paikka nyt kutsua

    • NaurettavaaToimintaa

      Minulle on jäänyt todella epäammattimainen kuva ko. firmasta. Ajo-opettajani tuli joka ajotunnille myöhässä ja sopi päällekkäisyyksiä ajotunneille. Hän myös merkkaili ajotunteja miten sattuu ja merkkasi esimerkiksi kahden tunnin ajosta kolme tuntia. Hän ei myöskään pitänyt kirjaa siitä, mitä harjoiteltiin ja miten ne asiat sujui.

      Teoriapuolella taas oli sellainen ongelma, että netissä olevat opetustietoni sotkettiin toistuvasti. Käytyjä teoriatunteja merkattiin käymättömiksi ja vasta varatuiksi. Samalla myös kuukauden takaperin ajettuja ajotunteja merkattiin varatuiksi vaikka ne oli jo ajettuina tiedoissa.

      En suosittele kenellekkään tätä firmaa.

    • maalaistyttö

      Kylläpäs on porukalla jäänyt jotain hampaankoloon! Itselläni on pelkästään positiivisia kokemuksia ko. autokoulusta.

      Mitä maksuihin tulee niin eikös ne kaikki maksut näy siinä opetussopimuksessa! Ja vielä aika selkeesti.

      Työntekijät oli mun mielestä kivoja ja asiallisia. Ja tosiaan sitä kahvia riitti aina :D

      • 5+8

        Yleensä asiasta huonosti selvää ottavat kitisevät kasvottomasti. Ei se mikään yllätys ole. Hauskaa tietenkin, että aloittaja vinkuu ja vonkuu mutta ei sitten uskalla kasvotusten käydä kyseisen firman luona käydä asioita hoitamassa tai vastata puhelimeen.

        Ei sillä, ei ole rahaa kiinni kyseisessä yrityksessä ja omat kokemukset vain positiivisia.

        Aloittaja ilmeisesti halusi ilmaisen autokoulun lapselleen ja aloitti kitinän, koska ei ollut varaa. Eikä tajunnut katsoa muiden hintoja, jotka ovat pienillä heitoilla samaa hintaluokkaa.

        Mutta joo. Jättäkää ne mopokoulut käymättä kyseisessä firmassa, tai oikeastaan missä tahansa firmassa. Ei meinaan haittaa yhtään, jos mopoilijoita ei ole liikenteessä yhtään enempää.


      • 8+5-13 = 0
        5+8 kirjoitti:

        Yleensä asiasta huonosti selvää ottavat kitisevät kasvottomasti. Ei se mikään yllätys ole. Hauskaa tietenkin, että aloittaja vinkuu ja vonkuu mutta ei sitten uskalla kasvotusten käydä kyseisen firman luona käydä asioita hoitamassa tai vastata puhelimeen.

        Ei sillä, ei ole rahaa kiinni kyseisessä yrityksessä ja omat kokemukset vain positiivisia.

        Aloittaja ilmeisesti halusi ilmaisen autokoulun lapselleen ja aloitti kitinän, koska ei ollut varaa. Eikä tajunnut katsoa muiden hintoja, jotka ovat pienillä heitoilla samaa hintaluokkaa.

        Mutta joo. Jättäkää ne mopokoulut käymättä kyseisessä firmassa, tai oikeastaan missä tahansa firmassa. Ei meinaan haittaa yhtään, jos mopoilijoita ei ole liikenteessä yhtään enempää.

        Ihme touhua tämä Menox-Movian itsevaltius Viitaniemessä ammattikoulun naapurina. Ja tosiaan joo miksi muidenkin hinnat niin lähellä? Mopokorttikin sen verran kallis et kannattaa valita koulu jossa kouluttajakin osaa ajaa mopolla.


      • Amitsu kaikki luokat
        8+5-13 = 0 kirjoitti:

        Ihme touhua tämä Menox-Movian itsevaltius Viitaniemessä ammattikoulun naapurina. Ja tosiaan joo miksi muidenkin hinnat niin lähellä? Mopokorttikin sen verran kallis et kannattaa valita koulu jossa kouluttajakin osaa ajaa mopolla.

        Eikös MENOX-MOVIA menny viitaniemessä konkkaan ? eiikä nyt oo uus MENOX-Driving Team sinä amiksen kulmall ?


      • Anonyymi
        5+8 kirjoitti:

        Yleensä asiasta huonosti selvää ottavat kitisevät kasvottomasti. Ei se mikään yllätys ole. Hauskaa tietenkin, että aloittaja vinkuu ja vonkuu mutta ei sitten uskalla kasvotusten käydä kyseisen firman luona käydä asioita hoitamassa tai vastata puhelimeen.

        Ei sillä, ei ole rahaa kiinni kyseisessä yrityksessä ja omat kokemukset vain positiivisia.

        Aloittaja ilmeisesti halusi ilmaisen autokoulun lapselleen ja aloitti kitinän, koska ei ollut varaa. Eikä tajunnut katsoa muiden hintoja, jotka ovat pienillä heitoilla samaa hintaluokkaa.

        Mutta joo. Jättäkää ne mopokoulut käymättä kyseisessä firmassa, tai oikeastaan missä tahansa firmassa. Ei meinaan haittaa yhtään, jos mopoilijoita ei ole liikenteessä yhtään enempää.

        Kartelli oli niin vahva tuolloin Jyväskylässä. Ja kohtuullisen varakkaita oli duunariperheet kun siellä A - ja C -opetushommia tein. Tosin kyseiseen aikaan oltiin yhteistyökumppanin kanssa kaukana "kartelliveljeskunnasta" ja hyvä niin olikin. Tehtiin vaan laadukasta opetustyötä ja piste.


    • rattiviitaniemi

      Ettei nyt olis yhteistyötä Ratti-Valkosen kanssa?

    • Mietityttää-vieläkin

      Onko kellään ollut Kartsa niminen vanhempi mies ajon opettajana menoxilla? Itse olen saanut ajokortin 2009.

      • Mietityttää-kauan

        Mikä mietityttää?


      • ymn

        Mulla oli.. ei kivaa sanottavaa. En muista sukunimeä. Kari oli etunimi


      • LEHMÄHANISPIZZA

        Käpälöitiinkö suakin? Kysyppästä toimistolta


      • Anonyymi

        Mullakin oli Kari. Tekstaili mulle kotiin ja osti ruusuja! Ei varsinaisesti kosketellut mutta tsemppihalasi monta minuuttia ennen inssiä ja antoi poskipusuja ym. Tapahtui 2005


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin oli Kari. Tekstaili mulle kotiin ja osti ruusuja! Ei varsinaisesti kosketellut mutta tsemppihalasi monta minuuttia ennen inssiä ja antoi poskipusuja ym. Tapahtui 2005

        Muistatko sukunimeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko sukunimeä

        Tiedossa on tämän herran touhut.


      • Anonyymi

        Kartsa eli Kari Rajahalme hyvä kouluttaja lukiotytöille. Arvostan kyllä osaamista


    • kallisstaon

      Voi tehdä ilmotuksen vaikka varajeesukselle!!!Mutta Saatanan kallis on tuo ajokortti nykyään

    • Ecstar

      Niillä on oppilaana tällä hetkellä entinen moto gp taso kaveri. Loukkaantui 2vuotta sitten erittäin vakavasti erinäisessä onnettomuudessa. Kova kaveri kyl viemää pyörää ku pyörää niiku litra mittaa. Ongelmia vaa käsie hermottamisessa. Titaani ranne ja olkapää. Jos semmonen kaveri valitsee autokoulun ja opettajilla riittää hermot niin eikö semmoista autokoulua voi suositella? Ketään arvostelematta niin itse nostan kyseiselle herralle ja opettajille hattua. Se on sitä kun otetaan itsestä mittaa joko ajetaan tai sitten ei. Sen verra harvinainen pyöräki sillä kaverilla et joka maitonaama ei edes oo ikinä nähny semmosta. Thunderace mekaanikko suosittelee tätä autokoulua, koska only limit is sky high and your imagination. (250kmh vesikelissä ei ole nautinto, mutta joku pervo voi siitäkin nauttia).

      • Menoksriskiläinen

        Vanhojen ihmisten kanssa, opetus tympii, onneks he, ovat palkanneet nuorta väkeä taloon niin, on mukavempaa asioida!!


    • vanhempilehtori

      Onko K.ri setä tullu taas käpälöimään pikkupilluja
      japaskalla palkalla Menoxille

      • Anonyymi

        Jäikö Kari koskaan kiinni touhuistaan??


      • Anonyymi

        Minua käpälöi, enkä ollut pikkupillu, vaan ihan aikuinen 30v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua käpälöi, enkä ollut pikkupillu, vaan ihan aikuinen 30v.

        Muistatko sukunimeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko sukunimeä

        Entisenä esimiehenä tiedän, mutta en sano täällä...


    • Anonyymi

      Hei olen hussein ismal mulle salasana ei toimoi ja ensi salasana on. 0000 voitko laheta uusi

      • Anonyymi

        Mina muos Pizza-Hassan Turkista ja tahto naida joku suomisihteeri.Ei väli ulkonako kunhan on autokoulusihteri. Mina teke oetos ja lapsi ja pala takas Turki ja 300 000 €uro kassisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina muos Pizza-Hassan Turkista ja tahto naida joku suomisihteeri.Ei väli ulkonako kunhan on autokoulusihteri. Mina teke oetos ja lapsi ja pala takas Turki ja 300 000 €uro kassisa.

        Sinu sihteripano nut eri firmasa töisä eika enä voi tehtä enä uksikan lapsunen Turkiin. Käudään suyömassa pizta AliBabBAssa , Kari-seta muös mukan.


    • Anonyymi

      Vieläkö Kari-setä on voimissaan ?

    • Anonyymi

      Vieläkö K...sa on mukana : D

    • Anonyymi

      Vieläkö on "kokenut" Kari-setä opettamassa ( käpälöimässä) ? Ja pysyykö henkilökunta esim. moottoripyörällä itte pystyssä : )

    • Anonyymi

      Vieläkö Kari-setä "kouluttaa" ( käpälöi ) ? Ja pystyykö ko. yrityksen pulskat niinsanotut moottoripyöräkouluttajat ittekkään pyörän selässä : ) Saati selviäiskö edes käsittelykokeesta : D

      • Anonyymi

        Entiset tyttöoppilaat ovat kertoneet Kartsan "opetuksesta" kauhulla ja inholla. Nyt on vissiin omat lehmät ojassa. Eikä tarvi palkata ikinä ketään asiansa osaavaa paikallispäällikköä jälkeenpäin haukuttavaksi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe