Sekavasta suhteesta itseinhoon ja häpeään.

LoppuaOdotellessa

Huoh, mistähän aloittas. Minä tapasin n. 6 vuotta sitten ihanan tyttösen, seurusteltiin, erotittiin, tapailtiin, erotiin, oltiin parhaita kavereita, kavereita, vihamiehiä ym. Tytöllä oli myös paljon mielenterveys ongelmia, kävi paljon osastolla, oli itsemurha yrityksiä ja paljon kuolema puheita, pelkäsin todella paljon jos hän tekee itselleen jotain. Olin monesti rikkipoikki huolissaan, kävin tapaamassa ja olin tukena. Oltiin välillä kuin paita ja peppu. Hän seurusteli muiden miesten kanssa ja minä muiden naisten, oltiin kuiten koko ajan tiivisti yhdessä. Mutta huomasin että olen ollut koko ajan rakastanut häneen, välillä ärsytti kun hän kertoi uusista poikakavereistaan, tunsin mustasukkaisuutta. Toisinaan tyttö taas ehdotteli että seurusteltaisiin, mutta sitten aina tulikin toisiin aatoksiin. Olin monesti aika rikki, mutta silti roikuin hänessä ja hän minussa. Pahin tapahtui silloin suhteen alkuajoilla kun meillä meni ekan kerran poikki, tyttö jätti minut, tuli seuraavana päivänä uuden poikaystävänsä kanssa hakemaan kamojansa, minä jäin lattialle yksin itkemään. Se oli aika kova paikka joka vieläkin tuppaa väkisin mieleen tupsahtamaan. Koko tän kuuden vuoden aikana ollaan oltu kuitenki kavereita, hyviäkin, monesti sanoo että parhaimmat sellaiset. Me ollaan tapeltu tosi paljon tämän kuuden vuoden aikana, aloittaja yleensä minä. Nimitäin minä olen kovasti yrittänyt tunkea väkisin nämä suurimmat tunteet sisälleni ja yritänyt olla hyvä ystävä hänelle. Ja joskus nämä tunteet purkautuvat todella inhottavalla tavalla. Nyt vkloppuna tyttö tuli käymään mun luona toiselta puolen suomea, huomasin taas että kuinka mulla on vielä tunteita häntä kohtaan, hän ehdotteli että alettas kämppäkaveriksi, mulla tuli heti jotain aivan käsittämättömiä filiksiä, olin iloinen, sekava, vihainen, tuskainen. No pietin ensin nämä tunteet tietenki sisälläni ja olin että okei, aletaan vaan kämppäkavereiksi. Wuhuu, ihanaa! Tavallaan olin muuttanut toiselle puolelle suomea että saan vähän pesä-eroa, kun oon niin sekasin näistä mun tunteista. No otettiin sitte viinaa ja mie vaan jotenki sekosin, aloin vittuileen, haastaan riitaa, ja uhkailin nyrkit ojossa lyödä, alistin raukka paran. Musta tulee aina humalapäissäni häntä kohtaan todella inhoittava, kai ne patoutumat painaa. Seuraavan päivänä hän sanoi kuinka pelkäsi minua, tottakai, olinhan aivan hirviö. Alkoi pakata laukkujansa, minä menin halamaan, hän sanoi että "irti" menin sekasin ja painoin hänet hetkeks sänkyyn, kunnes havahduin että mitä helvettiä olen tekemässä, juoksin ympäri kämppää aivan sekavassa mielentilassa, hän oli lähdössä ja mietin jo mielessä että jospa häntä en päästäkkään. Jopa sanoin hänelle niin, uhkasi soittaa poliisit, tajusin taas että mikä helevtti minulla on. Tyttö lähti, nyt mietin vaan itsaria, kävin lääkärillä, viikko saikkua, sain myös pillereitä matkaan, jäljelle jäi suunnaton itseinho, miten kestää itseään ja näitä väkivaltaisia tunteitaan. Vihaan itseäni ja haluan vaan kuolla.

1

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä

      Mene nyt hyvä ihminen hakemaan apua ja toivon, että saat paremman olon pikkuhiljaa.
      Suhteenne ei ole missään nimessä terve ja ymmärrät sen ajan kanssa.
      Tekee kipeää, tottakai, mutta selviät tästä ja toivon, että osaat vielä hymyillä ja nauttia elämästä, kyllä se päivä vielä tulee.
      Mene tänään hakemaan apua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      469
      11005
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      316
      7629
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      28
      4615
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      340
      2407
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1817
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1410
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1194
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe