Kun Keskusta on paras.

Hauska nähdä.

Kunnallisvaalit lähestyy ja Keskusta vyöryy myös kaupunkeihin. Kaupungeista on tullut hyvää palautetta Keskustan kannatuksesta.

Keskusta on myös kaupunkilaisten asialla.

18

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalipeikko

      Kepun SS-joukko Uudenmaan piirin johdon komentamana hyökkäsi 2003 vaalien alla demarinaisten kimmppuun. Onneksi Heinäluoma veteli miehiä korville ja nosti hankeen jäähtymään.

      • kohta kajahtaa...

        Kepun SS valmistelee jo offensiivia Nurmijärveltä.

        Kohta pannaan kaunaisille sossuille ja demareille luu kurkkuun kaupungeissa!

        Keskusta on paras


      • Rasistit

        Mutta Keskusta torjuu.


      • rpu
        kohta kajahtaa... kirjoitti:

        Kepun SS valmistelee jo offensiivia Nurmijärveltä.

        Kohta pannaan kaunaisille sossuille ja demareille luu kurkkuun kaupungeissa!

        Keskusta on paras

        mene lukemaan juttuja vaikkapa aulabaariin tai
        duuninettiin ja jos osaat lukea, voit todeta, että
        keskustelua voidaan käydä myös ihmismäisesti


      • Kyllä Keskusta
        Rasistit kirjoitti:

        Mutta Keskusta torjuu.

        Mutta se on vain lisännyt Keskustan kannatusta. Kyllä äänestäjät palkitsee Keskustan jämäkkyyden ja rehellisyyden.

        Keskusta lähtee kunnallisvaaleihin voittajana.

        Keskusta on turvallinen ja paras.


      • nyt...
        rpu kirjoitti:

        mene lukemaan juttuja vaikkapa aulabaariin tai
        duuninettiin ja jos osaat lukea, voit todeta, että
        keskustelua voidaan käydä myös ihmismäisesti

        Vähän samanlaista "uuslapsellista" tyyliä yleensä itsekin viljelet.


    • Tosiaan on.

      Keskusta on siis puhtaasti suomalaisten kaupunkilaisten asialla.

      Matin ja Tatun puheenvuoroista on tullut kaupungeista hyvää palautetta.

      Keskusta on paras.

    • rpu

      täälläkö laadukas aloitus?

      • kenties

        Selkeästi samaa "uuslapsellista" tyyliä jota itse käytät.


      • :-(

        että laadukkuus tällä palstalla on harvinaista, mutta onhan tuossa aloituksessa edes viittaus keskustaan. Kirjoitettu todella lapsellisella tavalla, kuten kepu näyttää palstapentujensa avulla jatkuvasti tekevän.


      • Ei niin
        kenties kirjoitti:

        Selkeästi samaa "uuslapsellista" tyyliä jota itse käytät.

        Ja paras Keskusta sitä toteuttaa.


      • Näytä
        :-( kirjoitti:

        että laadukkuus tällä palstalla on harvinaista, mutta onhan tuossa aloituksessa edes viittaus keskustaan. Kirjoitettu todella lapsellisella tavalla, kuten kepu näyttää palstapentujensa avulla jatkuvasti tekevän.

        En ole vaan nähnyt teikeläisissä vielä kypsää aikuista.


      • :-(
        Näytä kirjoitti:

        En ole vaan nähnyt teikeläisissä vielä kypsää aikuista.

        Mihin porukkaan taas olet lykkäämässä meikäläistä?


      • itsetutkiskelun
        Näytä kirjoitti:

        En ole vaan nähnyt teikeläisissä vielä kypsää aikuista.

        Täytyisi itsekkin tasoa nostaa.


    • aloitus

      Suuresti viehättää tuo aina perusoptimistinen "Keskusta on paras"-asenne.

      Teidän sosialististen ankeuttajien on syytä mennä itseenne.

      • Tykkään

        Ja Keskusta on paras, on maailman paras lause.

        Se antaa toivoa tulevaisuudesta. Se luo turvallisuutta. Se antaa valoisuutta. Se on totista totta.

        Keskusta on paras.


      • rpu
        Tykkään kirjoitti:

        Ja Keskusta on paras, on maailman paras lause.

        Se antaa toivoa tulevaisuudesta. Se luo turvallisuutta. Se antaa valoisuutta. Se on totista totta.

        Keskusta on paras.

        amen


      • Hyvä
        rpu kirjoitti:

        amen

        Kiitos sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe