Kunnallisvaalit lähestyy ja Keskusta vyöryy myös kaupunkeihin. Kaupungeista on tullut hyvää palautetta Keskustan kannatuksesta.
Keskusta on myös kaupunkilaisten asialla.
Kun Keskusta on paras.
18
423
Vastaukset
- Vaalipeikko
Kepun SS-joukko Uudenmaan piirin johdon komentamana hyökkäsi 2003 vaalien alla demarinaisten kimmppuun. Onneksi Heinäluoma veteli miehiä korville ja nosti hankeen jäähtymään.
- kohta kajahtaa...
Kepun SS valmistelee jo offensiivia Nurmijärveltä.
Kohta pannaan kaunaisille sossuille ja demareille luu kurkkuun kaupungeissa!
Keskusta on paras - Rasistit
Mutta Keskusta torjuu.
- rpu
kohta kajahtaa... kirjoitti:
Kepun SS valmistelee jo offensiivia Nurmijärveltä.
Kohta pannaan kaunaisille sossuille ja demareille luu kurkkuun kaupungeissa!
Keskusta on parasmene lukemaan juttuja vaikkapa aulabaariin tai
duuninettiin ja jos osaat lukea, voit todeta, että
keskustelua voidaan käydä myös ihmismäisesti - Kyllä Keskusta
Rasistit kirjoitti:
Mutta Keskusta torjuu.
Mutta se on vain lisännyt Keskustan kannatusta. Kyllä äänestäjät palkitsee Keskustan jämäkkyyden ja rehellisyyden.
Keskusta lähtee kunnallisvaaleihin voittajana.
Keskusta on turvallinen ja paras. - nyt...
rpu kirjoitti:
mene lukemaan juttuja vaikkapa aulabaariin tai
duuninettiin ja jos osaat lukea, voit todeta, että
keskustelua voidaan käydä myös ihmismäisestiVähän samanlaista "uuslapsellista" tyyliä yleensä itsekin viljelet.
- Tosiaan on.
Keskusta on siis puhtaasti suomalaisten kaupunkilaisten asialla.
Matin ja Tatun puheenvuoroista on tullut kaupungeista hyvää palautetta.
Keskusta on paras. - rpu
täälläkö laadukas aloitus?
- kenties
Selkeästi samaa "uuslapsellista" tyyliä jota itse käytät.
- :-(
että laadukkuus tällä palstalla on harvinaista, mutta onhan tuossa aloituksessa edes viittaus keskustaan. Kirjoitettu todella lapsellisella tavalla, kuten kepu näyttää palstapentujensa avulla jatkuvasti tekevän.
- Ei niin
kenties kirjoitti:
Selkeästi samaa "uuslapsellista" tyyliä jota itse käytät.
Ja paras Keskusta sitä toteuttaa.
- Näytä
:-( kirjoitti:
että laadukkuus tällä palstalla on harvinaista, mutta onhan tuossa aloituksessa edes viittaus keskustaan. Kirjoitettu todella lapsellisella tavalla, kuten kepu näyttää palstapentujensa avulla jatkuvasti tekevän.
En ole vaan nähnyt teikeläisissä vielä kypsää aikuista.
- :-(
Näytä kirjoitti:
En ole vaan nähnyt teikeläisissä vielä kypsää aikuista.
Mihin porukkaan taas olet lykkäämässä meikäläistä?
- itsetutkiskelun
Näytä kirjoitti:
En ole vaan nähnyt teikeläisissä vielä kypsää aikuista.
Täytyisi itsekkin tasoa nostaa.
- aloitus
Suuresti viehättää tuo aina perusoptimistinen "Keskusta on paras"-asenne.
Teidän sosialististen ankeuttajien on syytä mennä itseenne.- Tykkään
Ja Keskusta on paras, on maailman paras lause.
Se antaa toivoa tulevaisuudesta. Se luo turvallisuutta. Se antaa valoisuutta. Se on totista totta.
Keskusta on paras. - rpu
Tykkään kirjoitti:
Ja Keskusta on paras, on maailman paras lause.
Se antaa toivoa tulevaisuudesta. Se luo turvallisuutta. Se antaa valoisuutta. Se on totista totta.
Keskusta on paras.amen
- Hyvä
rpu kirjoitti:
amen
Kiitos sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634