Luettele viisi kesällä lukemaasi kirjaa ja kerro, oliko hyvä tai millainen kirja. Oma listani on:
1. Diana Gabaldon Muukalainen, hyvä kiinnostava
2. Anja Snellman Äiti ja koira, en edes muista enää
3. Virpi Salin Tyhjä syli, liikuttava tarina
4. Sirkka Laine Syntyä pitää keskinkertainen tarina
5. Tommy Tabermann Suutele minulle siivet, ihania eroottisia runoja, myös cd
Kesälukemiset?
kirjasto
1
182
Vastaukset
- Rosmariina
1. Virpi Hämeen-Anttila, Suden vuosi, todenmukainen ja kiintoisa kirja rakkaudesta ja sen peloista
2. Donna Tartt, Pieni ystävä, tiivistunnelmainen romsku
3. W.G. Sebaud, Austerlitz, kiehtova yksikappaleinen tarina
4. Useita tekijöitä jotka unohdin, Oikean ja väärän lukukirja, virkistävä opus
5. Peter Hoeg (viiva o:n päällä), Nainen ja apina, erilainen tarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671