Suhde ei etene, onko vika minussa?

Carina1989

Olen "seurustellut" jo pidemmän aikaa erään miehen kanssa, mutta ensisuudelmaakaan ei ole vielä tullut vaikkakin minä olen jo suudellut häntä.

Mies kuitenkin antaa ymmärtää että rakastaa minua, mutta hän ei juurikaan puhu minulle, eikä ole kanssani, saatika tee mitään kanssani.

Itsetuntoni on huono, tuntuu että hän pitää minua vastenmielisenä eikä haluaisi olla kanssani.

Mitä minun tulisi tehdä?

15

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostatte siskolta ja veljeltä. Rakkautta on mutta pussaaminen tms. ei kuulu asiaan.. Ei taida tulla tuosta yhtä mittä eikä vika ole sinussa.

• ei, vika on miehessä. etsi parempi. tai no, ehkä vähä lämpimämmin sanottuna; ei oo sulle oikeanlainen joten mitäpä tuota tuhlata aikaa sellaiseen josta tulee vaan paha mieli.

• mitenhän ihmisiltä muuten ylipäätään onnistuu koko "rakastaminen" jos ei puhu toisilleen mitään, ei tee mitään eikä vietä aikaa keskenään, kysyn vaan :D

• Välttämättä ei kummassakaan, haette suhteelta eri asioita.

• Carina1989

Jos vika ei kerta ole minussa, tuntuisi pahalta jättää hänet. Rakastan häntä eikä minua kiinnosta muut miehet.

Haluaisin tietää, mistä se sitten johtuu, kun mies ei tee mitään ja olisiko täällä muita samanlaisessa tilanteessa olevia.

• itse otin itseä niskasta kii ja lähdin käveleen sellaisesta "suhteesta" jossa toinen ei tullut vastaan mitenkään eikä millään lailla ja suosittelen samaa sullekki, eipä se tilanne tuosta ainakaan parane ja olos vaan pahentuu jos paikoilles jäät junnaamaan. ei sitä turhaan kai sanota että "ei ne sanat vaan ne teot"...

• Lisäksi kannattaa keskustella asioista. Kuten, miksi mies ei tee aloitetta.

• Carina1989

En pystynyt lähtemään suhteesta, halusin yrittää kaikkeni kunnes mies kertoi lopulta että hänellä oli ollut juttua toisen naisen kanssa.

Omasta mielestään hän ei pettänyt minua, mutta miksi hän sitten oli antanut minulle kuvan että ikään kuin seurustelisimme? :(

Tämä sattui todella paljon, olisi todellakin vain pitänyt kuunnella teitä.

• Valheen varjossa olet elänyt ja tulevaisuus voi olla samaa. Kun suhteenne arkipäivittyy, mies etsii uuden huuman

• 2+09
        runontaja kirjoitti:

Valheen varjossa olet elänyt ja tulevaisuus voi olla samaa. Kun suhteenne arkipäivittyy, mies etsii uuden huuman

Tollo. Ei se enää ole saman miehen kanssa.

• Performà nce

Onko tää virtuaalisuhde ja virtuaalimies?
      Etäseukkausta?

Nyt jos molemmat poksahdatte raskaaksi, niin se on ihmeteko.

No, tällaisia nää tarinat nykyään ovat.

• Niin.

Niin. Niin.

• Sattuuhan näitä
        Niin. kirjoitti:

Niin. Niin.

Toisaalta, nyt muistin olleeni erittäin ihastunut mieheen jonka kanssa kyl juteltiin melkein joka päivä, tavattiin vain kerran, eikä suudeltu kertaakaan.

Odotin ja mietin, kerronko ja toivonko, että tehtäisiin siitä totta?
        Päätin missata ja sanoin adios kokonaan.

Pitää herätä niiden vaaleanpunaisten unelmien seasta ja todeta realiteetti, hän oli jo torjunut minut tuhannesti. Kyse ei ollut huonosta itsetunnosta vaan tilanteen tuomasta mahdollisuudesta ja hän oli oman aikansa hyvin viehättävä ihminen.

Tää tarina olisi aika ufo, jos kertoisin sen kokonaan, mutta en meinaa uskoa sitä itsekkään todeksi. Olen minäkin ollut "hullu".

• kiltti mies.

Miten se antaa ymmärtää et rakastaa sinua jos ei puhu sinulle? Jos sitä ei sano ääneen kasvokkain niin en pidä sitä minään rakkauden osoituksena. Ja jos ei puhu eikä tee sun kanssa mitään niin ei se ole rakkautta.

• kiltti mies.

No, ymmärrän nyt koska en lukenut noita muita viestejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      235
      7965
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5620
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4852
    4. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      156
      3969
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      80
      3655
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2061
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2055
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1879
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      46
      1779
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1717
    Aihe