Riihimäki-Hyvinkää runkkauspaikkoja?

Runkkari85

Moikka,

Onko kenelläkään tiedossa hyviä runkkauspaikkoja Riksusta tai Hyvinkäältä?
Laita vinkkiä...

33

3735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uncle.

Kiinostaako vanhemman miehen hellä käsi tai mahdollisesti suu?

• Runkkari85

^ Kiitos mutta ei kiitos :)
      Naiset kiinnostaa huomattavasti enemmän, kuin miehet.

• Runkkari73

Itse olen koittanut löytää mukavaa paikkaa ulkosalla myös mutta tuloksetta. Eli paikka tulisi olla riittävän rauhallinen missä saisi runkkailla rauhassa ettei nyt "järkytä" ketään mitä he joutuvat näkemään.

Kokeile jotain soranottopaikkaa jne jos löydät. Ja vinkkaa tännekinpäin jos löydät. En siis ole tarjoomassa sulle hellää kättä tai suuta :D

• old man

Mulla on tiedossa Hyvinkäällä paikka luonnossa.Tosin se on vain kesällä,mutta siellä saa kyllä rauhassa runkata ja vaikka imutella ja pannakkin.Olen itse ollut siellä muutaman kerran imuttelemassa toisen miehen kanssa ja ei ole kukaan häirinnyt.

• Runkkari85

Joo mua ei kyllä haittaa, jos joku (naispuolinen) sattuu näkemään :) Ei tietenkään vastentahtoisesti...

• se vasta jännää on

kokeilkaa pimeää luolaa

• enymmärräen

no hyi saakeli...
      jo on aikoihin eletty että suomi24 ssä etsitään ulkopaikkaa missä voi mahdollisesti jäädä kiinni runkkauksesta!:
      voi hyvää päivää

• runkkari74

MIssäpäin Old man on käynyt? Alkoi kiinnostaa... Kivempaahan se porukalla on kun yksinään.

• nautintoa vaan

Hyvinkäällä ainakin riittää hyviä paikkoja.

hotelleista, kulomäelle tai koiraradan seudulle.

• siementä

moi
        tulisitko mun kanssa runkkaamaan

• kaluja kokenut

riksun paikkeilla hyvä paikka voisi olla apsi ja sitten siitä syrjemmälle..

• siementä

moi
        haluisitko kokeilla mun kanssa

• Paljas Nuorimies

Oisko hyviä paikkavinkkejä paljastelijalle?

• Paljas Nuorimies

Eikö tällä alueella muka ole muita paljastelijoita?

• mene hoitoon

Toi on sairaus, hae apua. Toivottavasti poliisit pistää sut rautoihin.

• Bimies1

Riksun uimahallin höyrysaunassa on runkattu ja otettu suihinkin... :) jos on halukkaita sextailemaan 39v miehen kanssa niin laittakaa yhtystietoja... Siellä tai jossain muualla!

• rixun m

kyllä on paljastejoita mutta en ole kiinnostunut miehistä

• mulle kans
        rixun m kirjoitti:

kyllä on paljastejoita mutta en ole kiinnostunut miehistä

Kertokaahan joo noita runkkupaikkoja. Itsekkin sellaista etsinyt samalta seudulta.

Nimimerkillä Isokullinen ;)

• Siis täh

Pakko kysyä (ihan vakavasti) että miksi pitäis löytää ihan joku spesiaali paikka? Eikö omassa kodissaan voi runkkailla?

• kaappihomo

Ihan sen takia ettei muija ja muksut näe,kotiin ei oikein voi tuoda ylimäärästä mulkkua jota itse palvot

• Siis täh

Hmm... eikö kannattais olla itelleen ja läheisilleen rehellinen ja tulla kaapista ulos, eikä lähteä ulos runkkailemaan toisten miesten kanssa? Mitäs jos siitä joskus jäät kiinni, sitten se vasta surkeaa onkin kaikille...

• puolukkaa

löytyisikö hyviä puolukkapaikkoja siinä olisi kiva katsella puolukkaa ja runkkailla

• Levanterin kulli

Muakin kiihottaa puolukkamätäs oiken perkeleesit. Musitikkakin kiihottaa mutta ei uhan yhtä paljon kuin puolukka.

Ja voi poijat kun alkaa omenat kasvamaan puussa. Samaa tahtia alkaa kasvamaan kalu housuussa.

• rixun keskuspuistossa

• miess

vt3 Hämeenlinnan eteläpuolen levarit

• kovin hankalaa

Muuten hyvä, mutta mistäs sen tietää kuka haluaa.

• runkull usein näin

• ukm39v
        kovin hankalaa kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta mistäs sen tietää kuka haluaa.

Mies yksin autolla levarille ja lähtee metsään
        pidemmälle kävelemään.
        Ainakin jollain tavalla kiinnostunut.

• katseesi kiihottaa

Onko Hyvinkäällä sellaista naista, joka vaikka lenkkipolun varrella haluaisi pysähtyä katselemaan miestä, jolla pullottaa mukavasti.

• alaston on kaunis

Tätä uudehkoa hyvinkääläistä kiinnosta myös mukavan suojaiset "luontokohteet" - ilmoitelkaa, missä käytte. Onko mitään naturistien suosimaa paikkaa?

• kyltymätönkolli43

en tiedä onko naturistien suosimaa paikkaa mutta itse suosin piilolammen p aluetta ja lähimetsiä rannan/laavupaikan suuntaan,sekä lentokentän kohdalla olevaa p aluetta ja myös koiraradan alue sopivaa kolmostien puolella =)
        Olis kiva kun löytys mukavia naisia pariskuntia ja bi miehiä vain lisää mutta taitaa olla hyvinkää niin kuollut paikka että haaveksi vain jää !!
        dogging ja imuttelu ja runkkaus ja hyvä seksi olisi mielessä !!

• Jammu

Saunan takana!

• muun luona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3131
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3077
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2427
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      2112
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1780
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      84
      1387
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81