Moikka,
Onko kenelläkään tiedossa hyviä runkkauspaikkoja Riksusta tai Hyvinkäältä?
Laita vinkkiä...
Riihimäki-Hyvinkää runkkauspaikkoja?
33
3735
Vastaukset
- Uncle.
Kiinostaako vanhemman miehen hellä käsi tai mahdollisesti suu?
- Runkkari85
^ Kiitos mutta ei kiitos :)
Naiset kiinnostaa huomattavasti enemmän, kuin miehet. - Runkkari73
Itse olen koittanut löytää mukavaa paikkaa ulkosalla myös mutta tuloksetta. Eli paikka tulisi olla riittävän rauhallinen missä saisi runkkailla rauhassa ettei nyt "järkytä" ketään mitä he joutuvat näkemään.
Kokeile jotain soranottopaikkaa jne jos löydät. Ja vinkkaa tännekinpäin jos löydät. En siis ole tarjoomassa sulle hellää kättä tai suuta :D- old man
Mulla on tiedossa Hyvinkäällä paikka luonnossa.Tosin se on vain kesällä,mutta siellä saa kyllä rauhassa runkata ja vaikka imutella ja pannakkin.Olen itse ollut siellä muutaman kerran imuttelemassa toisen miehen kanssa ja ei ole kukaan häirinnyt.
- Runkkari85
Joo mua ei kyllä haittaa, jos joku (naispuolinen) sattuu näkemään :) Ei tietenkään vastentahtoisesti...
- se vasta jännää on
kokeilkaa pimeää luolaa
- enymmärräen
no hyi saakeli...
jo on aikoihin eletty että suomi24 ssä etsitään ulkopaikkaa missä voi mahdollisesti jäädä kiinni runkkauksesta!:
voi hyvää päivää - runkkari74
MIssäpäin Old man on käynyt? Alkoi kiinnostaa... Kivempaahan se porukalla on kun yksinään.
- nautintoa vaan
Hyvinkäällä ainakin riittää hyviä paikkoja.
hotelleista, kulomäelle tai koiraradan seudulle.- siementä
moi
tulisitko mun kanssa runkkaamaan
- kaluja kokenut
riksun paikkeilla hyvä paikka voisi olla apsi ja sitten siitä syrjemmälle..
- siementä
moi
haluisitko kokeilla mun kanssa
- Paljas Nuorimies
Oisko hyviä paikkavinkkejä paljastelijalle?
- Paljas Nuorimies
Eikö tällä alueella muka ole muita paljastelijoita?
- mene hoitoon
Toi on sairaus, hae apua. Toivottavasti poliisit pistää sut rautoihin.
- Bimies1
Riksun uimahallin höyrysaunassa on runkattu ja otettu suihinkin... :) jos on halukkaita sextailemaan 39v miehen kanssa niin laittakaa yhtystietoja... Siellä tai jossain muualla!
- rixun m
kyllä on paljastejoita mutta en ole kiinnostunut miehistä
- mulle kans
rixun m kirjoitti:
kyllä on paljastejoita mutta en ole kiinnostunut miehistä
Kertokaahan joo noita runkkupaikkoja. Itsekkin sellaista etsinyt samalta seudulta.
Nimimerkillä Isokullinen ;)
- Siis täh
Pakko kysyä (ihan vakavasti) että miksi pitäis löytää ihan joku spesiaali paikka? Eikö omassa kodissaan voi runkkailla?
- kaappihomo
Ihan sen takia ettei muija ja muksut näe,kotiin ei oikein voi tuoda ylimäärästä mulkkua jota itse palvot
- Siis täh
Hmm... eikö kannattais olla itelleen ja läheisilleen rehellinen ja tulla kaapista ulos, eikä lähteä ulos runkkailemaan toisten miesten kanssa? Mitäs jos siitä joskus jäät kiinni, sitten se vasta surkeaa onkin kaikille...
- puolukkaa
löytyisikö hyviä puolukkapaikkoja siinä olisi kiva katsella puolukkaa ja runkkailla
- Levanterin kulli
Muakin kiihottaa puolukkamätäs oiken perkeleesit. Musitikkakin kiihottaa mutta ei uhan yhtä paljon kuin puolukka.
Ja voi poijat kun alkaa omenat kasvamaan puussa. Samaa tahtia alkaa kasvamaan kalu housuussa. - rixun keskuspuistossa
Levanterin kulli kirjoitti:
Muakin kiihottaa puolukkamätäs oiken perkeleesit. Musitikkakin kiihottaa mutta ei uhan yhtä paljon kuin puolukka.
Ja voi poijat kun alkaa omenat kasvamaan puussa. Samaa tahtia alkaa kasvamaan kalu housuussa.http://xhamster.com/movies/802426/sucking_and_fucking_in_the_park.html
- miess
vt3 Hämeenlinnan eteläpuolen levarit
- kovin hankalaa
Muuten hyvä, mutta mistäs sen tietää kuka haluaa.
- runkull usein näin
kovin hankalaa kirjoitti:
rixus kolmostien vieres,tulkaa kattoo naiset
http://www.xvideos.com/video4076250/outdoor - ukm39v
kovin hankalaa kirjoitti:
Mies yksin autolla levarille ja lähtee metsään
pidemmälle kävelemään.
Ainakin jollain tavalla kiinnostunut.
- katseesi kiihottaa
Onko Hyvinkäällä sellaista naista, joka vaikka lenkkipolun varrella haluaisi pysähtyä katselemaan miestä, jolla pullottaa mukavasti.
- alaston on kaunis
Tätä uudehkoa hyvinkääläistä kiinnosta myös mukavan suojaiset "luontokohteet" - ilmoitelkaa, missä käytte. Onko mitään naturistien suosimaa paikkaa?
- kyltymätönkolli43
en tiedä onko naturistien suosimaa paikkaa mutta itse suosin piilolammen p aluetta ja lähimetsiä rannan/laavupaikan suuntaan,sekä lentokentän kohdalla olevaa p aluetta ja myös koiraradan alue sopivaa kolmostien puolella =)
Olis kiva kun löytys mukavia naisia pariskuntia ja bi miehiä vain lisää mutta taitaa olla hyvinkää niin kuollut paikka että haaveksi vain jää !!
dogging ja imuttelu ja runkkaus ja hyvä seksi olisi mielessä !!
- Jammu
Saunan takana!
muun luona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122