Pitääkö miehen olla sosiaalinen

kompensaatio

saadakseen tyttöystävän? Jos hän ei ole, kompensoiko raha/asema tilannetta?

19

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei rahalla

ja asemalla ole merkitystä kuin murto-osalle naisista, se on sellainen myytti. Sosiaalinen... sen verran että viitsi olla sinun kanssasi tekemisissä edes?

• Joo ja ei. Oli sosiaalinen tai ei, ei kukaan hae kotoaan. Eikä myöskään jos on rahaa ja on kotonaan.

• Aoitteellisuus monesti riittää.

Päivän Iltalehdessä eräs nainen haluaisi muuttaa miehensä monotoonista puhetapaa, oli asia kuin asia, miehen puheäänen sävy ei muutu, eikä tahti.

• Riippuu varmaan pitkälti naisesta. Itselle on "valikoitunut" pisimpään ja toisiksi pisimpään suhteeseen aika hiljaisia ja intorvertteja miekkosia. En puhuisi rahastakaan, koska molemmat olivat tutustuessa opiskelijoita/ työnsä alkutaipaleella. Vaikka eka noista oli urheilija-tyyppiä, hän ei ollut mikään sosiaalinen suupaltti vaan hiljaista ahertaja-tyyppiä siinäkin asiassa. Molemmat toki kaveri/työ/opiskeluporukassa saivat suunsa auki ja osaavat olla ryhmässä, mutteivat minään kukkona tunkiolla.

Luulen, että sosiaalisesti taitavat, puheliaat miehet kyllä vetävät puoleensa esim. työpaikan kahvihuoneessa tai harrastuksessa. Sellaisen kanssa on mukava ja helppo jutella, mutta kun miettii pidempää suhdetta, kriteerit taas ovat toiset. Valtavan sosiaalinen ja puhelias ihminen olisi itselle rasitus kumppanina. Kaipaan arjessa myös rauhaa, enkä jatkuvaa puheen pulputusta tai sosiaalista kanssakäymistä . Mutta hetkittäin, pieninä annoksina puhelias ja sosiaalinen henkilö on piristävää seuraa.

• Vessa on ainoa

paikka missä saat olla rauhassa.

• yksinkertainen.blondi
        Vessa on ainoa kirjoitti:

paikka missä saat olla rauhassa.

Joo, näinhän se voisi olla, jos kumppani olisi sosiaalinen ja vielä kovasti kotona viihtyvä tyyppi Mutta siis jotkut (aika monetkin) pitää sosiaalisesta ihmistyypistä eikä ollenkaan häiriinny heistä. Minä vaan oon itekin tällanen mölli, ja kaipaan rauhaa ;)

• KÅT KÅT KÅT KÅT
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Joo, näinhän se voisi olla, jos kumppani olisi sosiaalinen ja vielä kovasti kotona viihtyvä tyyppi Mutta siis jotkut (aika monetkin) pitää sosiaalisesta ihmistyypistä eikä ollenkaan häiriinny heistä. Minä vaan oon itekin tällanen mölli, ja kaipaan rauhaa ;)

Onko tuo wanhenemisen oireita, ennen kasvatit tappelukukkoja
        Red Rooster---Rollarit..........
        Nyt et jaksa hoitaa enää stessanutuneen kanalanomstajan muniakaan

• KÅT KÅT KÅT KÅT kirjoitti:

Onko tuo wanhenemisen oireita, ennen kasvatit tappelukukkoja
        Red Rooster---Rollarit..........
        Nyt et jaksa hoitaa enää stessanutuneen kanalanomstajan muniakaan

Sitten olen aina ollut vanha. Naisiakin on monen luonteisia :) Ei olekaan just nyt kanoja, mutta toukokuussa sitten taas ..

• Tämä on fakta

Persaukinen pummi saa kyllä aina olla yksin ja rauhassa.

• Hullu ukko

Sosiaalisuus on ehdoton vaatimus. Eivät naiset kelpuuta tuppisuuta nyhveröä.

• Sama toisinpäin?

Olen kyllä nähnyt tyttöystäviä tuppisuisilla nyhveröilläkin. Teoriat on sitten asia erikseen, yleistykset.

• Dino Rex

Kauniit naiset ei kelpuuta tuppisuuta nyhveröä. Kaikilla ei ole varaa pitää samanlaisia standardeja.

• dehndnhh

Odotan miehen tekevän suhteelle merkittävissä asioissa aloitteen.

En haluaisi miestä, joka ei uskaltaisi esimerkiksi kosia minua.

• hiljainen hilma

Sopivasti sosiaalinen, eli pärjää ihmisten ilmoilla turvautumatta hampaaisiinsa tai nyrkkeihinsä eli puhumalla. Muutoin saa olla minisosiaalinenkin eli ei tarvi olla mikään supliikki. Jollain voi kompensoidakin, meillä ei.

• kaamasta pukkaa

On se ihan hyvä, että ensitapaamisella osaa ottaa lippiksen päästä, sanoa käsipäivää ja kertoa kuuluvalla äänellä nimensä.

Varsinainen sosiaalisuus sitten myöhemmässä vaiheessa voisi olla vaikkapa sellaista, että ei ainakaan mökötä silloin, kun on meneillään asioita, joissa on nostettava kissa pöydälle. Myös lapsen kanssa on hyväksi jutella mahdollisimman paljon ja toisaalta taas pölyimurin kanssa ei ole tarpeen käydä pitkiä keskusteluja.

• dsgv

No totta munassa pitää olla sosiaalinen, itse tämmöinen jurottaja joka ei kokoajan jaksa olla jauhamassa paskaa ja parin tutun muijan kuulin kerran sivukorvalla puhuvan minusta oikeen nimen kanssa miten olisin muuten hyvä muttakun olen niin epäsosiaalinen... no voi voi.

• Ehto nro 1

Kyllä pitää olla sosiaalinen ja ei kompensoi rahat ja asemat, no no.
      Ei ole oikoteitä vaikka toivois olevan.

• Jalat visusti maassa

Ei pidä! Koska en ole itsekään sosiaalinen. Lisäksi ylenkatson rahaa ja valtaa.

• No pitää jonkun verran olla. Tutustumisvaiheessa tuppisuun luimistelijan on vaikea tuoda esiin kiinnostavia puoliaan. Tietysti nainen, joka papattaa taukoamatta kuin kiinalainen rukousmylly, voi etsiäkin juuri tuollaista kultaa itselleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      235
      7965
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5620
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4852
    4. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      156
      3969
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      80
      3655
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2061
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2055
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1879
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      46
      1779
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1717
    Aihe