Traxin tulo???

automaatti-suv

Hakusessa automaattilaatikolla varustettu neliveto pieniruokaisella diisselillä. Chevyltä on tulossa Trax, josta löytyy 1.7D 6-lovinen automaatti ja neliveto. Mutta koska saa Suomesta? Kesä 2013 on aika laaja käsite.

26

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mokkakorva

      Opel mokka on sama auto ja saa heti!!!

      • automaatti-suv

        Mieluummin ostaisin Chevyn kuin Opelin mutta jos Trax menee loppukesään niin sitten ehkä harkitaan Opelia uudelleen. Mokkan ajoin 1.4 koneella ja oli ihan ok vaikka bensa-autoa en ostakaan kun ajoa tulee yli 30 tonnia vuoteen. Oletko ajanut itse diisseliä?


      • MOCCA

        Ei ole 4-veto-dieseliä vielä Mokkanakaan!


      • mokkakorva
        automaatti-suv kirjoitti:

        Mieluummin ostaisin Chevyn kuin Opelin mutta jos Trax menee loppukesään niin sitten ehkä harkitaan Opelia uudelleen. Mokkan ajoin 1.4 koneella ja oli ihan ok vaikka bensa-autoa en ostakaan kun ajoa tulee yli 30 tonnia vuoteen. Oletko ajanut itse diisseliä?

        Koeajoin 2WD Mokkaa 1.7CDTI:llä viikonlopun, mutta tilasin nelivetoisena sen!
        Hintaero oli parisen tonnia, mutta toimistusaika on minimissäänkin 2-3kk...

        Nissan qashqai oli toisena vaihtoehtona, mutta päädyin Mokkaan.
        Pieniä ja edullisia SUVeja on suomessa yllättävän vähän myynnissä, kun esim.Fordin Kuga ja Hondan CRV hinnat pomppaa pilviin!


      • itse päädyin mokkaan
        automaatti-suv kirjoitti:

        Mieluummin ostaisin Chevyn kuin Opelin mutta jos Trax menee loppukesään niin sitten ehkä harkitaan Opelia uudelleen. Mokkan ajoin 1.4 koneella ja oli ihan ok vaikka bensa-autoa en ostakaan kun ajoa tulee yli 30 tonnia vuoteen. Oletko ajanut itse diisseliä?

        Luulisin että Mokan jälleenmyynti arvo on parempi kuin Traxin parin vuoden päästä.
        Vaikka eipä tuon Traxin hintoja ole vielä missään julkaistu..

        Ihme kun ei ole tarkemmin kerrottu milloin tulee Trax suomessa myyntiin?


      • traxia odotellessa

        Kysyin liikkeestä. Mokka 1,7 diesel automaatti etuvetoisena . Kuulemma syksyllä tulee. Eivät edes vielä ala tehdä kauppaa, jos antaa oman vaihdossa.Kuulemma liian pitkä aika luvata vaihdon arvoa.
        Jos Mokka tulee vasta syksyllä,niin onkohan Traxin automaatti sama homma.


    • astra d

      moi, ei oo mikään satavarma tieto mutta 4wd dieseliä on tulossa ensi kuussa

      • astra d

        mokkaa, ei traxia


    • LTZ.
    • MOCCA
    • jomikka2

      Mikäköhän tulee olemaan alkaen hinta Traxille? Luulisi että olisi jonkin verran Mokkaa halvempi, mikä tulee tekemään tästä todella mielenkiintoisen vaihtoehdon, kun olen kesällä autoa hankkimassa.

      • mokkakorva

        Kandee myös huomioida jälleenmyynti arvo, joka tulee olemaan Mokassa isompi!!


      • Tai Traxissa
        mokkakorva kirjoitti:

        Kandee myös huomioida jälleenmyynti arvo, joka tulee olemaan Mokassa isompi!!

        Sitä ei kukaan voi tietää, kuten ei sitäkään, onko Opelia merkkinä silloin olemassa.


      • jomikka2
        mokkakorva kirjoitti:

        Kandee myös huomioida jälleenmyynti arvo, joka tulee olemaan Mokassa isompi!!

        Aivan! Kyllähän Opel hintansa paremmin pitää tosiaan!
        Taidampa mennä Opeli kauppaan. Mokanhan saa ostettua heti, eikä tarvi odotella kesään!!


      • jomikka2
        jomikka2 kirjoitti:

        Aivan! Kyllähän Opel hintansa paremmin pitää tosiaan!
        Taidampa mennä Opeli kauppaan. Mokanhan saa ostettua heti, eikä tarvi odotella kesään!!

        Nimimerkkivaras jälleen vauhdissa. Minä uskon aidon Traxin pitävän hintansa paremmin ja juuri siksi otan mieluummin autoni Chevroletina.


      • 4656456
        jomikka2 kirjoitti:

        Nimimerkkivaras jälleen vauhdissa. Minä uskon aidon Traxin pitävän hintansa paremmin ja juuri siksi otan mieluummin autoni Chevroletina.

        Aito Chevrolet pitää aina hintansa paremmin kuin se kopio. Ja Opelille voi käydä Saabit koska tahansa.


      • jomikka2
        4656456 kirjoitti:

        Aito Chevrolet pitää aina hintansa paremmin kuin se kopio. Ja Opelille voi käydä Saabit koska tahansa.

        Opelin arvo siinä puoliintuu yhdessä päivässä mutta Traxin tekniikan osat sopivat Mokkaankin.


    • toukokuussa

      Toukokuussa on Trax tulossa Eurooppaan.

    • Opel Astra

      Genevessä sitä vieläkin hehkutetaan, niinkuin jo viime vuonnakin....Saa nähdä aloitetaanko valmistusta lainkaan, kun Mokka on vienyt jo ostajat!!!!!!

      • 16+2

        Koko ajanhan sitä valmistetaan Opelin maskilla ja merkeillä. Toukokuussa saadaan Eurooppaan myös aitona Chevroletina.


      • opelista moneen!
        16+2 kirjoitti:

        Koko ajanhan sitä valmistetaan Opelin maskilla ja merkeillä. Toukokuussa saadaan Eurooppaan myös aitona Chevroletina.

        juu AITO Chevy, vaihdetaan vain merkki ja maski!!!
        Samaa konstiahan GMn toveri avtovaz voi käyttää lada nivaan...ja näin opelista tulee lada!


    • 165124

      Chevrolet Traxia on myyty jo viime vuoden lopusta ympäri maailmaa. Provosi ovat yhtä jälkeenjääneitä kuin sinä itsekin.

    • esjari

      saksassa traxin hinnat alkaen 16990 €. chevroletfinland vois julkasta suomen hinnatkin kohta puolin!

      • kannatan...

        On sitä jo odotettu ja varmasti pian voi jo tilatakin ensimmäisiä.


      • ei taida kannattaa
        kannatan... kirjoitti:

        On sitä jo odotettu ja varmasti pian voi jo tilatakin ensimmäisiä.

        Automyyjän lupaukset ei nyt vielä toteudu. Nettisivuilla lukee että tulee toukokuulla myyntiin.

        Se karvalakkimalli 1.6 LS on tosiaan Saksan hinnastossa 16990.-
        1.4 AWD LT maksaakin sitten 23990.- ja kun siihen laittaa suomilisän, niin menee jo vähän kalliin puolelle.

        Vastaavat Mokan hinnat Suomessa
        1.6 Enjoy 22500.-
        1.4 cosmo 4x4 29450.,- Hyi kamalaa.


      • kessulainen
        ei taida kannattaa kirjoitti:

        Automyyjän lupaukset ei nyt vielä toteudu. Nettisivuilla lukee että tulee toukokuulla myyntiin.

        Se karvalakkimalli 1.6 LS on tosiaan Saksan hinnastossa 16990.-
        1.4 AWD LT maksaakin sitten 23990.- ja kun siihen laittaa suomilisän, niin menee jo vähän kalliin puolelle.

        Vastaavat Mokan hinnat Suomessa
        1.6 Enjoy 22500.-
        1.4 cosmo 4x4 29450.,- Hyi kamalaa.

        Eipä niiden lupaukset ikinä toteudu.....


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe