Ihastuminen

Ihastunut.

Voi juku kun taidan olla hirrveen ihastunut erääseen oppilaitoksessani opiskelevaan poikaan/mieheen :) Mutta tämä on kyllä aina yhtä h elvettiä minulle. En ole saanut otettua mieheen katsekontaktia en sitten millään. Olen koulussa vastaankin häntä kävellyt mutta aina katson johonkin ihan muualle enkä noteeraa miestä. Mutta musta jotenkin tuntuu että mieskin vilkuilee mua. Tai sitten sekin on vain toiveajattelua :D

En saa ikinä kerättyä rohkeutta niin paljon että saisin mieheen syvemmän kontaktin. En edes tiedä onko hän varattu jo jollekin onnekkaalle. Yrittänyt olen löytää facebookin kautta lisätietoja tästä mutta aika piilossa on. ..noh en jaksa kuitenkaan kauaa stressaa, se on vain ihastus joka menee toivottavasti pian ohitse niinkuin aina ennen. Vaikka ois se kiva saada joskus jotain aikaiseksikin eikä vain jättää se siihen ihastumiseen. kai mä joskus rohkaistun, viimeistään sitten kun sisimmissäni tunnen jotain niin pakottavaa ..kai sellanenkin tunne joskus tulee. en kyllä tiedä uskonko itsekään tuohon..

Onko muita samankaltaisia? :)

3

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttua

      Voih, mulla on kans vähän samanlainen tilanne :) Yliopistolla yks ihana nappisilmä-poika/mies on valloittanut mun sydämen jo ajat sitten, vaikka en ole koskaan edes jutellut hänen kanssa. Uskaltaisinpa joskus tehdä aloitteen.

    • Uskallusta asioihin

      ja järkeä sitä tarvitaan. Älkää antako tilanteiden ja puutteellisten oletusten olla siinä päättävässä asemassa vaan olkaa sen sijaan itse omien tunteidenne herroja ja tehkää uskaliaasti asioille jotain. Kuulostaa että olette molemmat rationaalisia, joten pystytte kyllä siihen että menette ihan rohkeasti juttelemaan ihastuksellenne tai sitten pyydätte facebookissa tai jossain ystäväksi ja esitätte oman asianne. Kyllä korrekti mies kertoo jos seurustelee. Ei teillä ole mitään hävittävääkään. Ymmärrän että se voi tuntua epämukavalta jos ihastus kertookin että ei voi alkaa seurustelemaan koska seurustelee jo jonkun muun kanssa tai että ei ole kiinnostunut mutta voi olla hyvinkin että onkin vapaa ja on kiinnostunut juuri sinusta mutta ei ole uskaltanut tehdä mitään asian eteen aivan kuin juuri sinä. Siksi jonkun on tehtävä se aloite joka johtaa johonkin lopputulokseen. Jonkun pitää olla se rohkeampi osapuoli.. ymmärrätte varmasti että muuten asiat eivät etene mihinkään. Jos jostain kumman syystä etenevätkin niin ne etenevät mitä todennäköisemmin siihen pisteeseen että kumpikaan ei tee mitään ja mahdollisuus johonkin jää kokematta vaikka kaikkeen olisikin mahdollisuus niin kuin juuri haluaisit. Siksi kannattaa jättää mutu tuntumat vähemmälle näissä asioissa ja ottaa selvää ihan konkreettisesti kysymällä. Ette te siinä nolaa itseänne lainkaan että osoitatte kiinnostusta toista henkilöä kohtaan. Silloin kyllä nolaatte itsenne jos ette tee mitään vaika haluaisitte. Kukaan muu tuskin tuomitsee teitä siitä että ette toimineet muuta kuin te itse mutta kumpaa haluatte mahdollisuuksia vai oman omatunnon kanssa painiskelua siitä ette - en tehnyt mitään vaikka olisitte voineet ja nyt ette saa tietää olisko ollut mahdollisuksia johonkin. Eli nyt kootkaa itsenne ja menkää ihan rohkeasti vaan juttelemaan, ottamaan yhteyttä ihastukseen sillä muuten ette voi tietää.

    • vaahteramaeki

      Miespuolinen olen, ja samanlaisia ajatuksia on eräästä tytöstä joka on luokallani. On kyllä tavallaan ärsyttävää, kun täällä on tällaisia viestejä ja sitten alkaa miettimään että jos se mun ihastus onkin tää ketjun aloittaja :D ihan järjetöntä toiveajattelua :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe