Youngren & AEM - tuomio tuli

Oikeus voitti

Evankeloimisyhdistykselle tuomio rahankeräysrikoksesta

http://www.ess.fi/?article=402606

Evankeliointirahan keräys toi tuomion

http://www.hs.fi/kotimaa/Evankeliointirahan keräys toi tuomion/a1360156429460

42

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein oikeus toimii

Kiitos Jumalalle!

Kaikki pummit pitäisi saada linnaan.

• Kaikki syntisiä

Oikein oikeus toimii
        6.2.2013 21:21
        Kiitos Jumalalle!
        Kaikki pummit pitäisi saada linnaan.

Älä naura vahingoniloisena, ehkä juuri SINÄ olet se seuraava PUMMI.

• hellari ry.

RV-lehti kertoi joku vuosi sitten, kuinka Youngren oli kärähtänyt kuvamanipulaatiosta toimintaansa mainostaessa.
      Nyt sitten on vuorossa isomman sotkun selvittely. Huhhuh.

• no niin sitten

Sillä lailla. Kristityt rikolliset vauhdissa. Oikeus on puhunut ja hyvä niin.

• Peter kertoo sivullaan:

"Armon Evankeliumi Maailmalle AEM ry, jonka Peter perusti jatkamaan Suomen toimintoja, aloitti käytännön toiminnan v. 2010. Yhdistyksen toiminta on kuitenkin päätetty lopettaa, kolme vuotta kestäneen tarkoitushakuisen häirinnän vuoksi."

http://youngrensuomi.net/index.php/celebration/about_peter/

Suomen viranomaiset ovat siis tarkoitushakuisesti häirinneet häntä.

• Ei suomalaiset viranomaiset, vaan Peterin aikaisemman lähetystyöyhdistyksen itselleen kaapanneet ovat savustaneet Peterin ulos. Nuo kymmenysahdistelijat siuvaantuivat Peteriin, kun tämä opettaa, että vaikka et elämäsi päivinä antaisi mitään Herralle, silti Herra lupaa sinusta huolen pitää.
        Peterin palvelutyölle pystyy antamaan pohjoismaiselle ei-suomalaiselle tilille, jottei EKM-yhteisöä loukattaisi. Minä ainakin löysin tilin SE9260000000000046216669 ja vaikkei ole viitenumeroa tai viestiäkään en laita, niin aina on tullut Peteriltä kiitos kuittaukseksi avusta.

http://youngrensuomi.net/index.php/celebration/newsletter_signup

Peter ei kalasta kirkoille vaan Kristukselle. Muslimimaailman keskuksissa olisikin mahdotonta evankelioida, jos uskontoa markkinoisi.

1. Kor. 2:2
        Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

Gal. 3:1
        Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

PS. Ainakaan hellareilla ei luulisi olevan varaa tuomita Youngrenin toimintaa, sillä joku touhusi jotain muutakin samanaikaisesti kuin oli hell.maailmanjärjestön pj . . .

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/4225/merkittavalle_helluntaijohtajalle_vankeustuomio_talousrikoksista

antti

• Kiitos Peteristä!
        AnttiVKantola kirjoitti:

Ei suomalaiset viranomaiset, vaan Peterin aikaisemman lähetystyöyhdistyksen itselleen kaapanneet ovat savustaneet Peterin ulos. Nuo kymmenysahdistelijat siuvaantuivat Peteriin, kun tämä opettaa, että vaikka et elämäsi päivinä antaisi mitään Herralle, silti Herra lupaa sinusta huolen pitää.
        Peterin palvelutyölle pystyy antamaan pohjoismaiselle ei-suomalaiselle tilille, jottei EKM-yhteisöä loukattaisi. Minä ainakin löysin tilin SE9260000000000046216669 ja vaikkei ole viitenumeroa tai viestiäkään en laita, niin aina on tullut Peteriltä kiitos kuittaukseksi avusta.

http://youngrensuomi.net/index.php/celebration/newsletter_signup

Peter ei kalasta kirkoille vaan Kristukselle. Muslimimaailman keskuksissa olisikin mahdotonta evankelioida, jos uskontoa markkinoisi.

1. Kor. 2:2
        Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

Gal. 3:1
        Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

PS. Ainakaan hellareilla ei luulisi olevan varaa tuomita Youngrenin toimintaa, sillä joku touhusi jotain muutakin samanaikaisesti kuin oli hell.maailmanjärjestön pj . . .

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/4225/merkittavalle_helluntaijohtajalle_vankeustuomio_talousrikoksista

antti

Peter Youngren on Jumalan asialla. Tulokset ovat edelleen hyviä. Ihmisiä tulee uskoon ja täyttyy Pyhällä Hengellä, myös muslimimaailmassa.
        Kiitos Jumalalle!

Ja nuo Peterin vainoajat saavat kokea miinuspalkkansa pian.

• Sama laki kaikille..

Onneksi laki on sama kaikille

• laki on tasa-arvoa

Tämä tapaus todistaa toivottavasti jopa uskovaisille yhden tosiasian: Suomen tasavallassa laki on KAIKILLE sama, koskee myös hihhuleja. Uskovaisuus ei anna erivapauksia lain edessä.
      Tämä tapaus vahvistaa nyt demokratiaa ja lain yhteissitovuutta Suomessa. Oikeuden linja on ollut tasa-arvoinen. Ei varmaan ole kenelläkään mitään naputettavaa tuomion suhteen.

Ihmettelen sellaista asennetta yleisesti, että joku tietty seurakunnan jäsenyys nyt jotenkin vapauttaisi lain edessä vastuista. No nyt on myös oikeus todennut sitten, että näinhän ei ole.

Kiitos tästä oikeudelle.

• Evankeliumi TÄRKEIN

Peterin tervehdys

Hyvä Ystäväni,

Uuden vuoden alussa katsomme tavallisesti takaisin vuoteen, jonka jätimme taaksemme. Viime vuoden aikana tiimimme on todistanut Jumalan armosta ja rakkaudesta, mikä on koskettanut evankeliumikampanjoiden ja pastoriseminaarien kautta lukemattomia ihmisiä Indonesiassa, Tansaniassa, Haitilla ja Pakistanissa. Meillä on syytä olla kiitollisia; Jumala on osoittanut olevansa uskollinen aina ja kaikessa.

Olen ollut tekemisissä suomalaisten kanssa yli 20 vuoden ajan. En usko, että maailmasta löytyy uskollisempia ystäviä kuin suomalaiset. Olen kokenut monia ilon hetkiä toimiessani kanssanne yhteisen päämäärän puolesta. Meitä on yhdistänyt halu tavoittaa niin kansakunnat kuin lähinaapurikin Jeesuksen Kristuksen armolla ja rakkaudella. Suomi on antanut minulle myös henkilökohtaiseti kallisarvoisimman lahjan, vaimoni Tainan.

Kolmen vaikean toimintavuoden jälkeen AEM ry:n toiminta on päätetty lopettaa. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi taisteluihin, jotka kumpuavat inhimillisen vajavaisuuden pohjamudista. Evankeliumin eteenpäinvieminen on kiireinen ja kallisarvoinen tehtävä, ja haluan panostaa siihen kaiken tarmoni. Olen sanomattoman kiitollinen, että olen saanut tehdä yhteistyötä tuhansien suomalaisten kanssa kuluneen 20 vuoden aikana. Sydämellinen kiitos teille jokaiselle!

Valmistelemme tämän vuoden evankeliumikampanjoita Intiassa, Indonesiassa ja Pakistanissa. Raamattukoulutyö jatkaa kasvuaan Indonesiassa ja Itä-Afrikassa, Lähi-Idän ja Israelin työ on vakaata, TV- ja mediatyö, sekä paikallisseurakunta Torontossa, kasvavat. Myös useita uusia, mielenkiintoisia projekteja on edessämme. Niinkuin sanoin, meillä on syytä olla kiitolliset.

Maailman myllertäessä ympärillämme on tärkeää tiedostaa, että voimme täysin luottaa apostoli Paavalin sanoihin: ”Minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.” Room. 8:38-39. Vahvistakoot nämä jakeet sisintäsi.

Voit seurata palvelutyön tapahtumia ja olla yhteydessä minuun näiden esittelysivujen kautta tai sähköpostitse. Yhteystiedot ETAL –järjestööni Ruotsissa ja WIM –järjestöön Kanadassa löytyvät myös sivuilta, joten yhteydenpito on helppoa jatkossakin.

Armontäyteistä ja siunattua vuotta 2013!

Kristuksen rakkaudella,

- Peter Youngren

• tode*

tässä yksi niistä suurista auttajista, joita yhdistävät nämä hokemat: "Rakastan Suomea", ja about tämä "Jumalalla on erityinen viesti suomalaisille".

Noilla litmakkeisilla lauseilla huumatut ihmiset laittavat ropojaan kolehtikoppaan ottamatta sen enempää selvää ko. ministryjen touhuista.

• Eikö edes HÄVETÄ?

Yhdistys ja puheenjohtaja määrättiin korvaamaan yhteisvastuullisesti rikoshyöty valtiolle, 49 000 euroa.

Sillä lailla. Hyvä EKM, teittepä hyvää tuhotyötä!!!

Nyt Evankeliumille ja ihmisten pelastumisiin tarkoitettu AEM:n ystävien lahjoittama tukiraha menikin valtiolle ja sitä kautta Kreikan loputtomaan konkurssipesään.

• laki lailla

Sillä lailla, AEM = PY vaimoineen teki mittaamattoman tuhotyön kaikelle evankeliumin levittämistyölle laista piittaamattomuudellaan.

Edelleen elämme maailmassa, jossa on lait ja asetukset.

Evankelistojenkin on tuo hyväksyttävä. Suomesta hankittu vaimo (järjestyksessä kolmas vai neljäs) ei auta - tämän maan lakia vain on noudatettava.

• Näinhän se on - kristittyjen keskinäinen kateus vie jalat alta Jeesukselta. EKM käytti hyväkseen Suomen lain koukeroita, saaden näyttämään Peterin rikolliselta. Tosiasiassa, vuosia seuranneena, kaappasivat EKM:n Peteriltä ja Peter joutui siksi perustamaan AEM:n, joka sekin savustettiin lopettamaan.

Itse tulin aikoinaan EKN:n pikku tukijaksi siksi, että se oli Peterin lähetystyön tukiyhdistys. Sitten muut hallituksen jäsenet alkoivat haluta saada isomman kakun heidän toimintaansa. Näin olen tulkinnut, että juonittelun motiivi olisi siinä. Nimittäin alettiin väittää, että Peterin tukeminen olisikin vain yksi pieni osa EKM:n toimintatarkoitusta.
        Kyllä tukijat tiesivät, että Youngrenin tukiyhdistys se alunperin oli, mutta tietysti sitten, kun saatiin tavalla jos toisella mustamaalattua Peter - sitten ehkä useimmat tukijat raukkamaisesti muuttivat käsitystään.
        Me uskovat näet olemme lampaita, emme lampaita Herralle, vaan manipuloiville johtajillemme. Peter touhusi lähetyskentällä tietysti, mutta jos olisi voinut olla täällä Suomessa läsnä enemmän, ei vieraat olisi voineet viedä tukijoita häneltä omiksi tukijoikseen.
        Mystilliseksi tehty avioeroasia oli se temppu, jolla "lakihenkiset" saatiin käännettyä melkeinpä kiroamaan Peteriä.

Arvioi: antti
        PS.
        Me pohjoismaalaiset tai sanoisinko pohojalaaset tukevat maailmanevankeliointia kautta tilin SE926000000000004621 6669

• Lahdesta

Parempi se on vaikka ne rahat nyt menee Kreikkaan kuin Peterin aiemmin toimineessa järjestössä mikä siellä Vaasassa toimii.Nåin lahtelaisena jotakin satun tietämään näistä asioista.Joitakin vuosia sitten Peterin tilaisuudessa Kouvolassa oli niin paljon yleisöä mitä siellä ei kuulema ennen ollut käynyt kolmeenkymmeneen vuoteen.Tilaisuus oli hell.srk.Ikävä kun Peteriä ei nähdä enää Lahdessa kyllä hänen tilaisuuksiaan jää täällä kaipaamaan.

• Totuus tietää

mutta hän on huorintekijä ja avionrikkoja vai mitä? kolmas vaimo menossa ja lisäksi sivuvaimoja

• Tuo oli uutta
        Totuus tietää kirjoitti:

mutta hän on huorintekijä ja avionrikkoja vai mitä? kolmas vaimo menossa ja lisäksi sivuvaimoja

Onko se tosiaan noin suuri huoripukkikin. Ja varas. Onneksi en ole tuntenutkaan häntä ja hänen huijari tovereitaan. Hyi olkoon!
        Mutta miten ihmiset menee halpaan ja antaa heille rahoja kun tietävät mikä
        eksyttäjä hän on, en ymmärrä.
        Hänhän tuntuu olevan saa``tanan lähettiläs.

• Tuhotyö

Siis tekivät Suomen lakia tietoisesti rikkoen, ja siitä lain rikkomisesta tuli tuomio.
      Laki on sama kaikille.

En ole itse mainitsemaasi yhdistykseen mitenkään sidoksissa. En halunnut saada AEM:n lähettämiä rahankerjuukirjeitä, jotka oli lähetetty ilman lupia. Kirjeitä tuli monta.

Kysyn, miksi lupia ei hoidettu kuntoon, niin kuin laki Suomessa vaatii?

AEM teki suunnatonta tuhotyötä kaikelle evankeliumin levittämiselle piittaamattomalla asenteellaan.

• muka uskovia

" Miksi lupia ei hoidettu kuntoon".
        Siksi että he olivat hakeneet lupia mutta heille ei ollut annettu niitä. Siksi.
        He rikkoivat lakeja tarkoituksella.

• Vanhimmistossa.

Kyseinen tapaus taas osoittaa, että uskovaisten raha-liikenteeseen pitäisi saada enemmän selkeää valvontaa. Nyt on aivan yleistä, että uskonnolliset "yksityisyrittäjät" perustavat yhdistyksen, jonka varjolla saavat kerätä kolehtia. He laittavat joskus vain nimeksi jotain tilille. Valtaosan tuloista keräävät suoraan omiin "piispan" taskuihinsa.
      Toiminnalla pitää olla järjestäytynyt seurakunta, jossa toimivat rehelliset valvojat. Ellei jonkun kiertävän kokouspitäjän taustalla ole järjestäytynyttä seurakuntaa vanhimmistoineen, niin ÄLÄ KOSKAAN ANNA RAHAA sellaisten pitämissä kokouksisssa.

Vanhimmistossa.

• Vakavaa asiaa

Sananl. 6:32-33

KR 1933/38
      "Joka vaimon kanssa avion rikkoo, on mieletön; itsensä menettää, joka niin tekee. Hän saa vaivan ja häpeän, eikä hänen häväistystään pyyhitä pois."

KR 1992
      "Mieletön siis se mies, joka viettelee toisen vaimon - niin tekee vain se, joka ei hengestään piittaa. Häntä odottaa raippa ja pilkka, lähtemätön on hänen häpeänsä."

Vakavaa asiaa

• Tässä tapauksessa

Tuossa tapauksessa kyse oli joidenkin tietojen mukaan sellaisesta keräyksestä, jonka postien vastaanottajien osoitelistat oli hankittu laittomasti eräältä keskikokoiselta suomalaiselta lähetysjärjestöltä, aikaan jolloin keräyksen taustalla oleva henkilö oli vielä sen järjestön työntekijä.

Sittemmin lähetysjärjestö ilmoitti epäilevänsä työntekijää väärinkäytöksistä (raporttien vääristämisestä tms.), ja teki pesäeron tähän aiempaan työntekijäänsä, joka perusti puolestaan oman yhdistyksen, ja alkoi kerätä rahaa tuon entisen työnantajansa postituslistaa käyttäen, rahankeräyslupaa saamatta.

Harvemmin lähetysjärjestöt pyytävät poliisia tutkimaan entisten työntekijöidensä tekemisiä.

• pitää tietää

Ilman poiliisin tutkintaa tämä lähetysjärjestö olisi syyllistynyt myös väärinkäytöksiin eli luvattomaan rahankeräykseen ym.

Tämä entinen työntekijä toimi todella ylimielisesti ja tyhmästi, ei ymmärtänyt, mihin pani itsensä.

• Lahdesta

Itse laitoin nimeni aikoinaan EKM:n postituslistalle nimenomaan Peter Yongrenin lähetystyön kannatuksen vuoksi.Jos Lipkinillä ja Sterlingillä meni "sukset ristiin" Yongrenin kanssa ,ei se minusta väärin ole jos AEM rupesi laittamaan postia samoille vastaanottajille,jotka oli antaneet yhdeystietonsa EKM:lle.Tuli ne neljä kirjettä minullekkin ,enkä ollut siitä yhtään lannistunut,vaan ajattelin hyvä kun Peter ei lopeta lähetystyötä.On se sentään hyvä,että Leo Meller jaksaa käydä Lahdessa kolmen viikon välein nykyisin sanaa julistamassa ,ei tartte olla pelkästään näitten ekumeniaan hurahtaneiden seurakuntien varassa.

• Suomesta oon

Mitä mieltä Lahdesta on tuosta laittomuuden harjoittamisesta?

Antaa oudon kuvan lähetysjärjestöstä ja rahan keräämisestä, vaikka raha menisi kuinka hyvään tarkoitukseen.

Joka tapauksessa oikeus antoi tuomionsa - lakia on noudatettava.

Meller on hyvä julistaja ja opettaja, ehdottomasti. Häntä täytyy mennä kuuntelemaan, aina kun on mahdollista.

• Lahdesta

En tietenkään hyväksy laittomuuksia hengellisessä toiminnassa enkä muussakaan toiminnassa.Olen itse luottamustehtävissä eräässä suomalaisessa lähetysjärjestössä (vara puheenjohtaja).Sekä muutama luottamustehtävä myös kunnallispolitiikassa.Valitettava asia kun yksi toisensa jälkeen näistä julistajista joutuu poistumaan määrätyistä syistä esim.TV 7 kanavilta,esim.Yongren ,Benny Hinn,M Koivisto.Mitä me kohta tuolta telkustakaan kohta katsotaan?

• Yksiperhe

Tuokaa edes 1% ihmisiä siitä Mitä Peter Youngren ja Benny Hinn ovat palvelustyönsä kautta tuoneet iankaikkiseen elämään, moni osoittaa asiantuntevuutta vaikka ei ole elämässään tuonut ainuttakaan ihmistä pelastukseen.
      Ikävää ettei Benny Hinniä enää ole TV7:ssä, oliskohan näiden räkyttäjien syytä?
      Tuolla vähän erillaista kantaa asioihin ja linkit: http://www.armo.info/blogi/article/491/ame-saama-tuomio-vaara

• virhe tehty

Tuossa linkissä hyökätään Suomen lakeja vastaan.

Koulussa opetettiin aikkoinaan, että oikeuden tuomioita ei saa arvostella. Oli kuulemma oikeuden halventamista. Eikö enää pidäkään paikkaansa uskovillakaan?

AEM toimi yksiselitteisesti lakia rikkoen ja näin aiheuttaen epäluuloja evankeliumin levittämistä kohtaan. Suuri moka AEM:ltä, valitettavasti.

• Poliisi asialla

Rahankeräyslaissa on selkeät säännökset siitä, milloin rahankeräyslupa pitää evätä. Poliisi on toiminut niiden mukaan. Tässä tapauksessa lupa olisi hellinnyt Lahden seudulla järjestettävään rahankeräykseen, mutta valtakunnallista lupaa ei lain mukaan saa myöntää.

• Elämänkevättä

Rahat pitäisi palauttaa lahjoittajille, pankilla on tiedossa lahjoittajien tilinumerot, eli palautusoperaatio olisi vain muutaman klikkauksen perässä, eikö siihen hommaan voisi osoittaa palkkatuettu työtön pankkivirkailija? Näin uskovaiset saisivat uudelleen päättää, minne rahansa lahjoittavat ja valtio ei toimisi lakia rikkoneen yhdistyksen tilinputsaajana..., jotta vap-mu-herrat saisivat lisää rahaa optioitaan varten...

• Oraetlabora

Uuden mustan Fransiskus paavin akronyymi on: Jorma Goog Lieber Ori G eli "Googin Jorma rakastaa G (valtioliitto) Oria (mask. juoksuhevosta eli Hes. 38-39 ja Ilm. 20:8-10, Ori voi tarkoittaa myös sanaa Ora eli rukoilla tai puhua, oracle on ennustaa). Pohjan perillä oleva Goog kerää veroja ja maksuja kaikilta, jotta saisi varustettua sotajoukkonsa viimeiseen taistoon, keinolla millä hyvänsä. Nyt antavat velkaa Kreetalle ja sitten kiskaisevat lainaverona 6-10% jokaisen säästäjän pankkitileiltä, jotka talletetaan Googin rahastoon!

• Tämä Youngreen - Sterling on taas hyvä esimerkki kahden helluntailais-karismaattisen yhteisön keskinäisestä riitelemisestä ja kovasta kilpailusta kannattajista. Tämäkin riiteleminen vaati oikeuden päätöksen, kuten Porin helluntaikirkon tapauskin. Helluntailais-karismaattisten yhteisöjen sisällä uskoontulleissa ja upotuskastetuissa vaikuttaa "riitelemisen henki".

• En ymmärrä

Mutta miksi sitten tämä Sterling oli niin kateellinen ja katkera Youngreenia kohtaan?

Miten ei käsittänyt, että riiteleminen oikein oikeusistunnossa uskon veljeä vastaan EI ole Raamatun mukaista, vaan häpäisi tämän Sterlingin?

Tajuaako joku muu tätä outoa oikeusjuttua uskonveljien kesken?

• ihme touhua tosiaan!

Sitä minä en ymmärrä että miten tämä huorintekijä saarnaaja voi yhtäkään uskoontullutta lammasta johtaa yhtään mihinkään kun ei itse pysty Jumalan sanaa jakaa edes ilman valehtelua?? Selittäkääpäs tämä minulle, te hänen ihailijansa?
      MInä kun olen ymmärtänyt että jos itse ei elä Sanan mukaan on aika mahdoton sitä vaatia kuulijoiltakaan. Miten hän voisi opettaa ketään yhtään mihinkään? uskoontuloon ehkä, mutta siitä eteenpäin ei mitenkään. Vaihtaisi jo alaa jos yhtään häpyä olisi! kun ei sanasta voi ottaa osia pois, ja lukea vain muita osia. hänen entinen vaimonsa odottaa tätä karannutta vielä kotiinsa palaamaan yhä tänä päivänäkin! Kaikenmoisia julistajia sitä onkin, ei ihme kun pakeneevat kehitysmaihin kun tulee länsimaissa olo liian ahtaaksi, ihmset kun puhuu ja lukee netistä hänen asioistaan.

• tosi1

Kyllä yhdistys-asioissa voi tehdä virheen, jonka seurauksena leimataan rikolliseksi. Täytyy olla tosi tarkka ja kysellä ammattilaisten neuvoja. Maallikko ei huomaa eikä tiedä lain koukeroita.Raha-asia on mutkikas.

• ihmejuttuja

"Sitä minä en ymmärrä että miten tämä huorintekijä saarnaaja voi yhtäkään uskoontullutta lammasta johtaa yhtään mihinkään kun ei itse pysty Jumalan sanaa jakaa edes ilman valehtelua?"

Ai siis kuka? Sterlinkö on tälläinen?

• Jaloa toimintaa
        tosi1 kirjoitti:

Kyllä yhdistys-asioissa voi tehdä virheen, jonka seurauksena leimataan rikolliseksi. Täytyy olla tosi tarkka ja kysellä ammattilaisten neuvoja. Maallikko ei huomaa eikä tiedä lain koukeroita.Raha-asia on mutkikas.

"Kyllä yhdistys-asioissa voi tehdä virheen, jonka seurauksena leimataan rikolliseksi. Täytyy olla tosi tarkka ja kysellä ammattilaisten neuvoja. Maallikko ei huomaa eikä tiedä lain koukeroita.Raha-asia on mutkikas."

Kyllä, mutta ku tämä pariskunta teki tämän inhimmillisen virheen ulkomailla ja heihin suuttunut ja kateellistunut "uskonveli" joukkoineen käräytti tällaisen karmean synnin, että ilman lupaa pyysivät vapaaehtoista raha-antia omilta vanhoilta tukijoiltaan ja tämä pariskunta joutui "uskonveljen" käräytyksen takia maksamaan muistaakseni yli 40 000 euroa sakkoa tietämättömyydestään.

• Hirmutouhua
        Jaloa toimintaa kirjoitti:

"Kyllä yhdistys-asioissa voi tehdä virheen, jonka seurauksena leimataan rikolliseksi. Täytyy olla tosi tarkka ja kysellä ammattilaisten neuvoja. Maallikko ei huomaa eikä tiedä lain koukeroita.Raha-asia on mutkikas."

Kyllä, mutta ku tämä pariskunta teki tämän inhimmillisen virheen ulkomailla ja heihin suuttunut ja kateellistunut "uskonveli" joukkoineen käräytti tällaisen karmean synnin, että ilman lupaa pyysivät vapaaehtoista raha-antia omilta vanhoilta tukijoiltaan ja tämä pariskunta joutui "uskonveljen" käräytyksen takia maksamaan muistaakseni yli 40 000 euroa sakkoa tietämättömyydestään.

Oma LAINAUS"Kyllä, mutta ku tämä pariskunta teki tämän inhimmillisen virheen ulkomailla ja heihin suuttunut ja kateellistunut "uskonveli" joukkoineen käräytti tällaisen karmean synnin, että ilman lupaa pyysivät vapaaehtoista raha-antia omilta vanhoilta tukijoiltaan ja tämä pariskunta joutui "uskonveljen" käräytyksen takia maksamaan muistaakseni yli 40 000 euroa sakkoa tietämättömyydestään."

Kun tutkin linkkiä tarkemmin, tuo summa olikin 49 000 euroa, eli melkein 50 000 euroa ja se on hirvittävän suuri summa lähetystyöntekijöille maksaa lähetysrahoista sakkoa tietämättömyydestä ja "uskon veljen" käräytyksen takia!

• Peter on rehellinen

Peter Youngren on toiminut oikein. Mutta hänet on ajettu nurkkaan tietoisen valhekampanjan kanssa. Saivat lain vääristämisellä aikaan, että Peteriä nyt luullaan rikolliseksi.
      Petturit saavat tuomionsa. Tulette sen näkemään.

On aivan yleistä, että uskonnolliset "yksityisyrittäjät" perustavat yhdistyksen, jonka varjolla saavat kerätä kolehtia. He laittavat joskus vain nimeksi jotain tilille. Valtaosan tuloista keräävät suoraan omiin "piispan" taskuihinsa.
      Toiminnalla pitää olla järjestäytynyt seurakunta, jossa toimivat rehelliset valvojat. Ellei jonkun kiertävän kokouspitäjän taustalla ole järjestäytynyttä seurakuntaa vanhimmistoineen, niin ÄLÄ KOSKAAN ANNA RAHAA sellaisten pitämissä kokouksisssa.

• Älä anna

No mutta miks annat rahaa?

• Mikkelistä

Ruvettaiskohan vähän välillä puhumaan miksi Tom Lipkin vei yhden Mikkelin kaupungissa testamentatun asuntoosakkeen varat jotain 80000 euroa vaasan emo seurakunnan¨lle,jotka oli testamentattu Mikkelin Temppeli ssrkn: porukalle.Se Vaasan emo seurakunnalle muka ne kuului.Että silleen.Temppeli srk on Matti Vendelinin (ent.Lehtinen) peruja.

• Voitko täsmentää?

Ohhoh ja Tom Lipkin kuuluu Sterlingin lailla vielä EKM:ään!

Mutta miten on mahdollista, että Lipkin pystyi laittomasti viemään toisille testamentatut varat? Eikö ollut oikeujuttua tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe