Neitsyyden menetys 12v

Gimma 21v

Niin isäpuoleni makasi kanssani,kun olin 12v tyttö,mutta nyt on alkanut harmittamaan,kun tavallaan petin äitini luottamuksen.

Molemmat halusimme sitä,joten ei siitä sen enempää.

Nyt olen jo 21v aikuinen nainen.

Tätä tapahtui monta kertaa viikossa,kun äitini ei ollut kotona.Isäpuoleni on nykyään jo 47 vuotias, ja teemme sitä vieläkin joskus....Ps.Omatunto/syyllisyys painaa.

En tee rikosilmoitusta todellakaan,mutta kun he ovat vielä yhdessä kuitenkin,niin en ole kertonut asiasta äidilleni,enkä muillekkaan.

Tuntuu että pää räjähtää,kun äitini ei tiedä mitään,millainen mies hänellä on.

Mutta he tulevat hyvin keskenään toimeen, ja viihtyvät yhdessä,joten en puutu siihen..........vaikka mieli tekisi kertoa totuus.

29

5359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NO HUHHUHHH

      kerrot heti äidillesi totuuden! oksettavaa miten se mies on saanu sut aivopestyä, etkö yhtään arvosta äitiäsi? mies on pedofiili, ei lapsen kanssa rakastelu ole normaalia aikuisen toimintaa ei aikuisella normaalisti tule seksuaalisia haluja lapseen! kyseessä on sairas ihminen joka ansaitsee rangaistuksen. Mieti hetki kumpi on sinulle tärkeämpi, äitisi vai se mies? äiti joutuu elämään elämänsä valheessa miehen kanssa joka seläntakana on kaikkea muuta kuin mitä äiti hänestä luulee. Ja tottakai viihtyvät toistensa seurassa, eihän äitisi tiedä miehestä koko totuutta! nyt olet jo 21v aikuinen nainen, ajattele asiaa järjellä ja lopeta toi pelleily! kuvottavaa toimintaa isäpuoleltasi, älä sääli ihmistä joka satuttaa äitiäsi ja sinua.

      • Anonyymi

        Oikea pedofiili on kiinnostunut lapsista, joilla murrosikä ei ole alkanut. 12 v, jolla kuukautiset tai voi saada siemensyöksyn ja on siis sukukypsä eli biologisesti aikuinen ja haluaa itsekin, on aivan eri asia. Lain 16 v on varmuusperiaattella tehty mielivaltainen raja, joka on vedetty niin varman päälle kuin olla voi.

        Itse haaveilin naisista ja itsetyydytin jo ainakin 8-vuotiaana. 12-vuotiaana jos naisopettaja olisi "ahdistellut" se olisi ollut senastisen elämäni kohokohta ja voin täydellä varmuudella sanoa, että en todellakaan olisi myöhemmällä iällä vihainen/traumatisoitunut tai tekisi rikosilmoitusta ym. Jotkut valitettavasti yrittävät myöhemmin sitten kiristää rahaa uhkaamalla kertoa poliisille ym.


    • hyisaakeli1102

      Sun on oltava hirvee trolli tai muutenkin hirvee ihminen....
      ketä voi tehdä omalle äidilleen tuollaista tuskaa seläntakana?
      Äitis luulee olevansa rakastunut mieheen, jota ei oikeasti tunne ollenkaan vaan oma tytär vehtaa tämän kanssa. Hyi olkoon kuinka oksettava olet!!

    • Anonyymi

      oletko homo

    • Anonyymi

      Upeaa.Nautit siitä itsekkin kun tätä on näin kauan jatkunut.
      Jatkakaa samaan malliin, niin pysyypähän perhe kasassa ja kaikki on tyytyväisiä.

    • Kannattaa kertoa. Jos ei äidille niin ainakin terapeutille.

    • Anonyymi

      Kertominen ei oikeasti hyödytä ketään. Koska olet vielä pitänyt siitä ja jatkat vieläkin, on se ihan ok. Vaikkakin olet ollut alaikäinen.
      Jos kerrot äidillesi, tuhoaa totuus sinun ja äidin välisen suhteen. Samoin äidin ja hänen miehen välit tuhoutuu, vaikka sillä ei niin paljoa ole merkitystä kuin oman lapsen kohdalla.

      • Anonyymi

        Vanha ketjun taas joku lämmittänyt, mutta asiasta. Jos alkaja tuo keskustelun tälläiseen keskusteluun, niin hän hyväksyy tapahtuneen täysin.

        Mä olen kuullut kyllä noista alaikäisten sekstistä aiemminkin.


    • Anonyymi

      Miehenä en ymmärrä miksi pitää tuntea huonoa omaatuntoa jos oot varmaa halunut miehen kanssa monta vuotta seksiä vakipanoksi ootko kokenut myös oman ikäisiä seksiä ei ole koskaan liikaa

    • Anonyymi

      Hyi vittu 12vuotiaana🤢🤮🤮🤮
      Vitun sairasta hyi saatana

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä 😠

        Trolleja taas voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolleja taas voi voi

        Vooi voi 7vuotta vanha juttu ja nytkö vasta tajusit.Siinä alkaa olla hidas älyisyys huippussa.Taitaa olla ihan oma juttus mut kun on dementia ethän sinä voi kaikkee muistaa.


      • Anonyymi

        Ai sinunkin piti kaivaa iki-vanha juttu esiin voisit kommentoida.On palsta kyylillä aikaa ja hinku päästä sanoo jotain dorkaa.Olikohan ihan oma ap


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Kerro äidillesi totuus asiasta kuvottaa ajatellakki!


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


    • Äitisi ei kyllä ilahdu. Mutta jos et muuten jaksa niin kerro toki. Mieluuiten pihalla ja ketään syyllistämättä.
      Älä aikakaan sielä sorsa metsällä samassa veneessä.
      Kerro miten kävi.
      Toisaalta mielenterveys toimisto voisi olla hyvä paikka.

      • Anonyymi

        Sairas pipipää trolli toi aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas pipipää trolli toi aloittaja

        Siis tarkoitat itseäsi 7 vuotta vanha juttu. Sehän varmasti sun aloitus et vaan muista,aineet on vieneet sun muistin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sairas pipipää trolli toi aloittaja

        Ei välttämättä


    • Anonyymi

      Olkoon tämä juttu miten vaan totuuden tai sen kanssa, että mies on aikuinen ja vielä oman äidin puoliso, niin ei tuo mitenkään ainutlaatuinen tarina ole. Itse olen jutellut aikuisen naisen kanssa joka oli ekan kerran 13v aikaan ja ollut sitä ihan kunnolla.

      Siis sehän on totta, ettei 12v ikäinen ole kypsä tuohon, mutta minkäs teet. Itsekkin mietin seksiä jo 10v iässä ja opin runkkaamaan ja kuvittelin itseäni 10v vanhemmasta naisesta joka ei sitten 30v iässä edes enää muistanut minua.

      • Anonyymi

        Puhut siis koomassa olevasta mummostasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siis koomassa olevasta mummostasi

        Ai sinä vai!


      • Anonyymi

        Kuvitteleminen ja paneminen eivät ole sama asia.


    • Anonyymi

      Hyi saatana!

    • Anonyymi

      Nyt vittu jos et oo viel kertonut äidilles nii ois aika kertoo. Se mies on pedofiili. Hyi saatana😱🤢

    • Anonyymi

      Aloittaja tuskin on kuulolla.. mutta jos on, niin olisi yksi kysymys.

      Onko Tukholma syndoomasi jo parantunut?

    • Anonyymi

      Nyt on uusi seksilaki ja siinä on kohta jossa ikä suostumuksen suhteen ja se on 12v.

      Ei tietenkään saa puolustaa, mutta kyllä 12v ikänen jo tietää ja osaa kieltäytyä ja pistää hanttiin, jos ei mielytä. 13v on sen ikäinen jonka olen kuullut alkaneen jo säännöllisen.

    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos äitisikin saa kunnon kyydit myös. Kyllä siinä on kyllä isäpuolen kulli kiittää.! Kaksi naista tyydytettävänä.. Itsekkö ehdotit 12vuotiaana isäpuolellesi. Että haluat munaa nyt jo.? Voi kun itsellekin kävisi vastaavaa.!? Isäpuoli 12v tytölle itsekin. Ja äitiään panen kyllä mielellään ja intohimolla joka kerta. 👌Mutta kyllä hänen tyttären pimpissä karvat kasvaa jo. Mutta aika isolta voi munani näyttää ja tuntua siinä pimpissä.? Panitte aktiivisesti silloin kun aloititte sen. Taisi tuntua hyvältä.?!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe