Enpä ainakaan äsken päässyt niitä katsomaan! Sivua ei voi näyttää! Vika ei ole koneessani eikä yhteydessä, kaikkialle muualle pääsen. Toivottavasti edes apteekit sinne pääsee, muuten jää monelta lääkkeet saamatta!
E-reseptit
2
146
Vastaukset
- ean1
Luultavasti maailman nopein vastaus. ; )
Reseptin saa halutessaan myös paperisena.
Kaikilla ei edes ole pankkitunnuksia, joilla asioitaan voisi hoitaa.- minä aloitin
Ei ollut vaihtoehtoa, minulle sanottiin, että vain sähköisenä saa! Ja eihän siinä mitään pankkitunnuksia tarvitse kuin jos itse haluaa katsoa. apteekki sinne pääsee ilman asiakkaan pankkitunnuksiakin. Olisinpa vain katsonut joko uudistetut reseptit siellä näkyisi. Ei se nimittäin ole varmaa. Kesällä ihmettelin, miksi ei reseptiä siellä ollut. Kävi selville, että asia oli unohtunut joltakulta. Ihan turha mennä apteekkiin tyhjän perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725