autokatsastus/ uusintarahastus

E ? ?- 4 ? ?

millaisia kokemuksia lukijoilla on paikallisesta katsastusasemasta.
millaisia henkilöitä siellä hommiaan hoitaa, ja minkälaisella ammattitaidolla.

66

4742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkä leima

      Hintataso näyttää olevan keskiarvon yläpuolella. Uusintakatsastuksen hintaa ei ole uskallettu laittaa hintatietoihin lainkaan.
      Toivottavasti korjaamot saavat pian katsastusoikeudet.

    • lähikatsastus+++

      Khyllä Parkanon Lähikatsastus hoitaa hommansa erinomaisesti ja rautaisella kokemuksella. Onhan jp toiminut ennen mm.autonasentajana monia vuosia Parkanon Shellillä, kun siellä oli korjaamopalvelut.

    • katsastus1

      Autoni on ollut molempien niin niin Parkanon Lähikatsastuksen omistajan kuin myös JP katsastettavana ja sanottava on, että erinomaista ammattimaista asiaskaspalvelua kummaltakin. Asiallista ja asiasta on selvitetty kun vikoja on löytynyt. Hyvin huomaavaista ja keskustelutaitoisia nämä katsastajat. Muista tämän liikkeen katsastajista ei minulle ole omaa kokemusta.

      Samaa mieltä olen erään toisen kirjoittajan kanssa siitä, että hinnastoon kuuluu laittaa myös uusintakatsastuksen hinta jos sellainen kerran peritään ja hinnasto on olemassa. Se olisi reilua rehellistä toimintaa.

      Mitä tulee itse katsastushintoihin, niin oikeasti vieläkin on hieman liian kallista. Uusinta katsastus eritoten pitäisi olla maksuton kuten useissa Pohjanmaan asemilla onkin. Perustelen asian sillä, että uusintanäyttöön ei katsastajan aikaa kulu useimmiten ei lainkaan tahi minuutti pari kun korjaus silmämääräisesti todetaan.

      • Pitkä leima

        Ammattimaista ja ammattimaista. Hinta se on joka ratkaiseen, ainakin minulla. En minä mene katsastuskonttorille läppää heittämään tai kahvia juomaan. Olen suorittamassa vain sitä pakollista joka vuotista rituaalia, jotta saan taas vuoden laillisesti ajaa autollani.

        Ei uusinta katsastus ilmaista tarvitse olla. Muutenhan kukaan ei katsoisi, että edes valot ovat kunnossa, kun menee näyttämään autoaan, mutta tuommonen 30 uusintamaksu ei ole enää mitenkään perusteltavissa. Se on kusetusta.


      • autoilija1
        Pitkä leima kirjoitti:

        Ammattimaista ja ammattimaista. Hinta se on joka ratkaiseen, ainakin minulla. En minä mene katsastuskonttorille läppää heittämään tai kahvia juomaan. Olen suorittamassa vain sitä pakollista joka vuotista rituaalia, jotta saan taas vuoden laillisesti ajaa autollani.

        Ei uusinta katsastus ilmaista tarvitse olla. Muutenhan kukaan ei katsoisi, että edes valot ovat kunnossa, kun menee näyttämään autoaan, mutta tuommonen 30 uusintamaksu ei ole enää mitenkään perusteltavissa. Se on kusetusta.

        Muutamasta viasta on yleensä veloitettu 10€ ja jos vikoja on enemmän niin 20€, mutta 30€ ei ole minun kohdallani koskaan maksanut. Yleensä toi jakautuu jos auton viat pystyy pihassa toteumaan korjatuiksi menee tuolla 10€:llä ja jos pitää nosturilla käyttää yms. niin 20€.


    • autoileva1

      Minä olen aina ennen katsastusta vienyt kulkuneuvoni huoltoon ja siellä on katsottu myös samalla katsastuskunto. Eipä ole ikinä vielä tarvinnut maksaa uusinta katsastuksen hintaa.

      • Hehhehehhe

        Mutta maksoit sitte rosvohinnan jostain tarkastuksesta? Kannattiko?


      • Nuukanilkki
        Hehhehehhe kirjoitti:

        Mutta maksoit sitte rosvohinnan jostain tarkastuksesta? Kannattiko?

        Suurimman säästön saavuttaa kun myy sen auton pois ja kävelee halpahallin kengillä. Säästää polttoaineissa renkaissa ja mielenterveys paranee ulkoilmassa😇


    • toyota-08

      käyny jokusen kerran, ja tullu sellanen tunne että pitkä mies ei mun autooni enää katsasta ikinä, ajelen ikaalisiin.
      homma karannut käsistä, ja nyt halutaan äkkirikastua, ei yksin mun mielipide olen kuullut muidenkin sanovan samaa.
      ikaalisis ei narista joka asiasta ja katsastus hoituu asiantuntevasti.
      monet käy seinäjoella varsinkin kihniöltä siellä uusinta ilmainen. virratkin hoitaa
      asiallisesti.

      nyt tarvis paikan omistajan ottaa ryhtiliike.ja pelastaa mitä on vielä pelastettavissa.

      • lähi+

        Katsasta autosi ennemmin hämeenkyrössä.


      • vanha viiatti
        lähi+ kirjoitti:

        Katsasta autosi ennemmin hämeenkyrössä.

        saman omistajan asema kuin täälläkin.
        ei pa..a velloosta parane.
        sei mun rahojani saa.


      • ruprei

        Kihniöläiset nyt käy vaikka haminassa katsastamassa jos saavat kahvit ilman saatanan mohikaanit.


      • vvalivali

        Pirä autos kunnossa nii ei tarvi pelätä.


    • perskatsastus

      Itse vein "uusintakatsastukseen" eli näytin autokorjaamon kuitin korjauksesta: maksoi 30 euroa. Rankkaa kusetusta mielestäni.

      • kusetusta

        Sama minulla. Hinnoittelevatkohan naaman perusteella, jos joku selviää kympillä uusinnasta... Ei kai sentään, Parkanossa!


    • RockyRoll

      Ihmeellistä kun porukka narisee siitä että joku tekee hommansa hyvin ja ettei vaimo ja lapset ajele turvattomalla autolla. Jonkun kuitin näyttäminenkö se kertoo että korjaukset on suoritettu??? Vitun idiootti!

    • järvinenontyhmäkin

      Viekää vaan rahanne parkanon asemalle. Itse en kyseisen firman ovea aukaise, eikä lähipiirini ja tuttuni. Rankkaa rahastusta ja epäasiallista katsastusta . Yksi mies pilaa lopunkin maineen. Mies pohjanmaalta on ammattitaidoton. Paikkka on kuin kurssikeskus, aina uudet naamat natisemassa. Ja lisäksi virrat on parikymppiä halvempi, eikä kitistä ja rutista kuin vanha veräjä. Mutta sopii se Parkanon asema hyvin Parkanolaisille Taakaleille huomiotakeissaan. Niin teidän näköinen paikka.

      • parkanolainen

        Olen useita kertoja asioinut Parkanon Lähikatsastuksella ja tuo Jalasjärveläinen katsastusmies on ainakin minun mielestäni sillä tavalla hyvinkin asiallinen, että hän sanoo suoraan kuinka asiat on ja laittaa tarkastuskorttiin ne viat mitä autossa on. Täysin turhaa se on kenenkään katsastajaa syyttää ja haukkua jos hän tekee työnsä tarkasti. Täytyyhän auto olla kunnossa kun sillä tiellä liikutaan. Katsastajahan on itse vastuussa tekemistään päätöksistä ja asiakkaalla on oikeus tehdä valitus Trafille jos on sitä mieltä että katsastaja on toiminut väärin.


      • katsastuksessakäynyt

        Kyllä se Jalasjärven mies on täysin pätevä ja tekee työnsä nopeasti ja tarkasti, eikä mee heti ensimmäisenä sanattomaksi. On oikee puhuva katsastusmies. Jutut ja huumorintaju on kyllä kohdallaan!
        Suosittelen, vaikka autoni kyllä hylättiinkin ensimmäisellä kerralla. Hinta tuntuu kyllä kalliilta, muttei se Virroille ajaminenkaan oo ilmaista. Eikä taida viallinen auto mennä Virroillakaan katsastuksesta läpi ensimmäisellä kerralla.


      • Hyvää.työtä
        parkanolainen kirjoitti:

        Olen useita kertoja asioinut Parkanon Lähikatsastuksella ja tuo Jalasjärveläinen katsastusmies on ainakin minun mielestäni sillä tavalla hyvinkin asiallinen, että hän sanoo suoraan kuinka asiat on ja laittaa tarkastuskorttiin ne viat mitä autossa on. Täysin turhaa se on kenenkään katsastajaa syyttää ja haukkua jos hän tekee työnsä tarkasti. Täytyyhän auto olla kunnossa kun sillä tiellä liikutaan. Katsastajahan on itse vastuussa tekemistään päätöksistä ja asiakkaalla on oikeus tehdä valitus Trafille jos on sitä mieltä että katsastaja on toiminut väärin.

        Samat havainnot, hyvää työtä meitin jokasen turvallisuuden eteen tekee koko porukka mun mielestäni.


      • thank_you_wery_much
        katsastuksessakäynyt kirjoitti:

        Kyllä se Jalasjärven mies on täysin pätevä ja tekee työnsä nopeasti ja tarkasti, eikä mee heti ensimmäisenä sanattomaksi. On oikee puhuva katsastusmies. Jutut ja huumorintaju on kyllä kohdallaan!
        Suosittelen, vaikka autoni kyllä hylättiinkin ensimmäisellä kerralla. Hinta tuntuu kyllä kalliilta, muttei se Virroille ajaminenkaan oo ilmaista. Eikä taida viallinen auto mennä Virroillakaan katsastuksesta läpi ensimmäisellä kerralla.

        Ystävällistä asiakaspalvelua. Jalasjärven mies puhuu tarvittaessa myös englantia ja ruotsia. ☺


      • Lantikka23
        parkanolainen kirjoitti:

        Olen useita kertoja asioinut Parkanon Lähikatsastuksella ja tuo Jalasjärveläinen katsastusmies on ainakin minun mielestäni sillä tavalla hyvinkin asiallinen, että hän sanoo suoraan kuinka asiat on ja laittaa tarkastuskorttiin ne viat mitä autossa on. Täysin turhaa se on kenenkään katsastajaa syyttää ja haukkua jos hän tekee työnsä tarkasti. Täytyyhän auto olla kunnossa kun sillä tiellä liikutaan. Katsastajahan on itse vastuussa tekemistään päätöksistä ja asiakkaalla on oikeus tehdä valitus Trafille jos on sitä mieltä että katsastaja on toiminut väärin.

        Täysin samaa mieltä. Kyllä auton pitää olla kunnossa, jos sillä liikutaan muiden seassa maanteillä. Pelto- ja jokkisautot on erikseen. Niillä ei tarvitse yleisillä teillä ajella.


    • nuppelit

      Sinä ja sinun lähipiirisi ja tuttusi. Sinä se vaan luulet ohjailevasi ihmisiä että he eivät muka mene sinne jos sinä et haluu. Kyllä nyt on asia niin että jos joku sivullinen määräilee vittumaisten sukulaistensa kanssa kuinka katsatetaan niin on nupissa vikaa.

    • jfgktyk

      Ikaalisiin suosittelen, ei ole tuota rahastuksen makua. Parkanossa vittumaiset äijät ja kait siinä se on, että saadaan rahaa.

      • hinnatalas

        Kuulin joskus sellaisia huhuja, että A-katsastus olisi suunnitellut laittavansa katsastusaseman Parkanoon. Kysymys kuuluukin, että missä tuo asema viipyy?Tarvetta tuntuisi olevan.
        Nykyinen asemakin voisi pudottaa reilusti hintojaan. Samat työt ne muidenkin katsastusasemien katsastusmiehet tekee niissä paikoissa joissa on halvemmat hinnat. Niin ainakin luulisi, vaikka en asiasta muuten mitään ymmärrä. Mutta mistä johtuu korkeat hinnat, ja missä on vika kun muualla tekevät samoja töitä halvemmalla.


    • pärttyli

      Ainakin Lentiirassa joutuu käymään uusintakatsastuksessa, jos vararenkaan paine ei ole suosituksen mukainen.

    • nekanekatiivi

      Asiallista palvelua saanut,johtuu paljon itsestä jos on nekatiivinen käytäytymis tyyli ei ihme miten siihen reakoidaan esim. katsastus paikassa !

    • Hämeenkyrön Lähikatsastus on ainakin ihan peestä, pikkutarkkaa toimintaa ainakin toisen katsastus miehen osalta,enkä oo ainut joka on kokenut samaa, ei ikinä tarvi mennä enää kyseiseen puljuun!

      • Anonyymi

        Joo samaa mieltä. Siellä on sellainen kloppi jolla on pätemisen tarve.


    • Jaska872983

      Verratkaapa seinäjoen tarjontaan... itse ajan sinne. kampanjoita ja uusinta näytöt mm. 6e tai 0e.
      Käyttäkää tuolla jonkun aikaa niin kyllä se kilpailu tekee tehtävänsä hinnoilla! ;)

    • P2222

      Tiesittekö että hylkäyksiä pitää tulla vuodessa joku määrä.
      Katsastusasemaa rangaistaan pistämällä ovet kiinni joksikin aikaa jos ei tarpeeksi hylkäyksiä tule.
      Tiedän muutaman aseman jolle näin on käynyt.

    • korroosiojukka

      Mistä sinä nyt muka tiedät mitä pitää tulla missäkin. Kyllä asia on niin että eihän se ole kaksastajan vika jos on semmoinen romu autona.

    • RahaaRahaaRahaaRahaa

      Jalasjärven miehen ansiosta ei meiltä mee yksikään auto Parkanon asemalle. Virroilla halvempi ja asiallisempi katsastusasema Katsastusvirrat. Kleemola on tehnyt paikasta kurssikeskuksen, ottamalla kaikki mahdolliset harjoittelijat töihin. Rahanahneus ja ilmainen työvoima on tulossa tiensä päähän, Vuositasolla satoja katsastuksia vähemmän, verrattuna elelliseen vuoteen. Loppu häämöttää, hyvä niin.

    • aippamis

      Leimaa paperiin oli tuulilasi halki tai ehjä jos vaan pallonivelet pysyvät jotenkin vielä kupissaan katsastaa vaan joku koivula pikku tarkka katsastaja nysvää ja alakoski museo mies syynää ei ihme että väki vähenee menee työt kaikilta löis leimat paperiin vaan paikkakunnan miehille.kyllä väkee imis!$$$$$$$$$$$$%%!

    • Kassaeikilise

      Turha porata yläsatakunnassa, peilistä olisi selvinnyt. Tervemenoa Poriin ei tää sua tarvita , saatanan porukolli.

      • että.sillä.tavalla

        Kävin sielä minäkin. Astuin sisälle ja tervehdin ovella. Tiskin takana istunut nainen vastasi, mutta tiskin vieressä seisonut mies mulkaisi vaan eikä sanonut mitään. Ylä-Satakunnan kuvasta tunnistin, että oli paikan omistaja. Että sellasta asiakaspalvelua. Ja vielä ihmettelee ettei porukat käy.


      • Anonyymi
        että.sillä.tavalla kirjoitti:

        Kävin sielä minäkin. Astuin sisälle ja tervehdin ovella. Tiskin takana istunut nainen vastasi, mutta tiskin vieressä seisonut mies mulkaisi vaan eikä sanonut mitään. Ylä-Satakunnan kuvasta tunnistin, että oli paikan omistaja. Että sellasta asiakaspalvelua. Ja vielä ihmettelee ettei porukat käy.

        Pomo on jo kauan yrittänyt saada häntä pois sieltä ,tarjonnut jopa kahden vuoden palkan kotio, että itse irtisanoutuisi. poika oli entisen työn antajan kanssakin käräjillä ja tuomion sai..Suomessa on iso ongelma toi irtisanomissuoja.


    • pobcat33

      Olen 50 vuotta katsastanut satoja autoja monilla eri katsastuspaikoissa, pidän Parkanon Autokatsastusta tosi asiantuntevana, asiakasystävällisenä katsastuspaikkana. Jos joku vertaa katsastuksen hintoja eri paikkakunnilla huomioiko hän mistä se kokonaishinta tulee, jos kymmenen euroa säästää sen polttoainekustannuksissa ja ajassa häviää.

    • SimoSilmunlaulu

      "Tää on liian pieni city" Hameita kirpputoreilta a' 2€.

    • Vikalappuvaihautajaiset

      Leimalta tyytyväisenä ajelen, raidetangon nivel irtoaa ja auto syöksyy tappaen lapsia. Onnellinen on ainoastaan hän joka säästää nivelessä ! Jos nuukuus menee auton turvallisuuden edelle luovuttakaa autonne ihmiselle!
      POPEDA katsastuslaulu :Mä tahdon saada leiman..........

    • semaasema

      Kävin eilen katsastamassa autoni,kohteliaasti tervehdittiin,maksu otettiin ,kahvit tarjottiin ja auto meni kats.läpi ja vielä kehuttiin hyväkuntoiseksi!(Ei pidä viedä epäkuntoisia kaaroja katsastukseen) Parempaa kohteluua ei voi saada piste..ja peukku sille!

      • 308

        Kyllä on turhaa aseman mollaamista. Olen katsastuttanut autoni kyseisellä asemalla niin kauan, kun on täälä Parkanossa toiminut . Kerran on tullut huomautus ja kerran korjauskehoitus ja sekin täysin aiheellinen. Tänään taas asiallista toimintaa, joten, Kiitos.


    • Joojjooj

      Kannattaa mennä uunoimmalle asemalle ensin ja jälkinäyttö kaikista kovimpaan asemaan koska rekisteri"otteeseen" tulee maininta vain paikasta josta tuli leima , ja koska jälkikatsastuksessa saa katsoa vain hylätyt kohdat....ei kannata koskaan mennä samaan paikkaan muutenkaan.

    • rekku

      Jo on kateita nillittäjiä, työ kun työ on tehtävä huolellisesti. Vikojen korjaus lisää liikenneturvallisuutta.
      Jos tilaat vaikka kattorempan, sanotko ei haittaa vaikka sinne muutama reikä jää.
      Itse käytän aina kun mahdollista paikallisia palveluita

    • pera-47

      Jos auto on paska niin silloin se on paska,sitä vartenhan katsastetaan että tien päällä ei romuja liikkuisi. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Mutta aja seinäjoelle ja osta säästämilläsi rahoilla lisää kaljaa...

    • Kahviparkanossaparempaa

      Tampereella hylkäsivät vaununi, vittuunuksisani korjasin sitä ja hain tuoreen leiman parkanosta näin kostin Tampereen konttoriin. Me too

    • TolkkuUuno

      Katsastusmiehet tekevät työtänsä, viallisen auton ei pitäisi mennä katsastuksessa läpi missään olosuhteessa, jos menee niin katsastusasema vetää kotiinpäin ja asema jää kiinni liian pienestä hylkyprosentista, joten niitä hylkyjä on pakko antaa joskus herkästikin, jotta toiminta pysyy toleranssissa.

    • LässyäSelittelyä

      Lässytystä lässytystä. Selittelyjä selityksiä. Porua ja pierua. Turha kaunistella koko totuutta. Parkano on ylivoimaisesti hylkäyksien kärkiryhmää. Ei täällä ole sen huonommat ajokalustot kuin koko maa yleensä. Kaikki koko konttorin väki ryhmäkuva peilin edessä. Muutosta ei tapahdu ja alamäki jatkuu. Toivottavasti saamme uuden aseman, Virroillakin pärjää kaksi asemaa, miksi ei täällä.?

    • TyytyväinenAsiakas

      Todella hyvää palvelua sain. Katsastuksen hintakin oli laskenut. Mies joka katsasti autoni tuntui olevan ystävällinen ja hyvin huumorintajuinen. Voin suositella muillekin.

      • Yssssssstävällllinnnennn

        Ai sää kävitkin jossain muualla.? Hyvää palvelua, hinta laskenut, ystävällinen,huumorintajuinen.
        Sulla ei oo kaikki kohdallaan, tai sitten sukujuures johtaa määrättyyn suuntaan.!!
        Ota ny hyvä mies lääkkees ajallaan, tai toi lässytystautis vaan pahanee. !


    • kaarakaarempikaara

      Kateelliset marmattaa ,kun vievät viallisia kaarojaaan katsastukseen! Ammatin osaavaa väkeä Parkanon katsastusasemalla sydän ja peukku heille piste....

    • Anonyymi

      Mun auto on aina hakattu reikiä täyteen konttorilla ja sen takia joutunut paalattavaksi viemään.

    • Anonyymi

      Ylihintainen ainakin. Hyvin säästyy bensarahat kun poikkee sjoella

    • Anonyymi

      Ylimielinen henkilökunta, todella kalliit hinnat, ammattitaito kaikissa asioissa ei ihan niin hyvä kun itse luulevat ja asiakkaan arvostus pyöreä nolla. Äänestin jaloilla kuten useampi muukin. Ikaalisissa ja Virrat halvimmillaan 29e kun ottaa netistä ja homma toimii.

      • Anonyymi

        Pohjanmaan mies ei ainakaan suostu tinkimään senttiäkään edes katsastuksen hinnasta. Ei suostu antamaan mitään alennuksia vaikka katsastusaseman päällikkö on antanut aina alennusta. Luulee varmaan omistavansa koko paikan ja nykyään ei ylimielisesti käyttäytyvä toimistosihteeri anna enää edes jälkitarkastuksen hinnasta alennusta vaikka ennen aina antoikin. Korkeat ovat hinnat. Jos muualla hinnat laskevat niin parkanossa hinnat nousevat ja molemmat katsastusmiehet ovat liian tarkkoja kun merkitsevät kaikki mahdolliset viat. Varmasti on suomen eniten vikoja merkitsevä asema. Sellaisiakin vikoja on usein merkitty joista muilla asemilla ei ole koskaan kuultukaan. Muilla asemilla ovat katsastusmiehet nauraneet parkanossa merkityille vioille. Jos autoon meinaa jotenkin parkanossa leiman saada niin on asioitava katsastusaseman päällikön kanssa. Tuntuu siltä että varsinkin nuo kaksi katsastajaa yhdessä oikein miettivät että mitä vikoja seuraavaksi merkittäisiin ja raudalla tehdään ehjiin autoihin reikiä. Ei taida olla ihme että aseman päällikkö on kertonut monille asiakkaille että joutuu pian laittamaan ovet kiinni kun asiakkaita ei enää käy. Muilla asemilla on paljon edullisemmat hinnat ja asiakaspalvelu toimii kun kaikkia turhia vikoja ei merkitä.


    • Anonyymi

      Pohjanmaan mies täys pelle. Onneks katsastukseen tulijalla on viä vara valita, kuka katsastaa.

      • Pikku kurituksella hänkin varmaan tulee yhteistyö kykyiSEKSI.


    • Anonyymi

      Parkanossa ei katsastuksessa pääse enää edes hallin puolelle katsomaan kun omaa autoa katsastetaan. Eikä ole enää kahvitarjoilujakaan. Hallin ovessa on laput joissa lukee jotain että pääsy kielletty. Kummallista vain että toiset asiakkaat näkyvät pääsevän halliin ja toiset eivät. Jalasjärveläinen katsastaja perusteli minulle että halliin ei pääse asiakkaat koronasta johtuvan erikoistilanteen vuoksi ja että olis oikein yleinen ohjeistus näin. Mutta kyllä hallissa silti näkyy asiakkaita pyörivän ainakin toisten katsastajien kanssa. Olen sen itse nähnyt. Katsastajilla tuntuu muutenkin olevan ihan omat säännöt ja toimintatavat. Niin että toinen katsastaa merkkaa vian paperi ja toinen ei. Sitten on sekin aika kummallista että varsinkin Jalasjärveläinen katsastaja on laittanu auton hylkyyn ja ajokieltoon sellaisesta viasta josta muut katsastajat eivät. Miten tuollainen toiminta on mahdollista ja onko se laillista ja eikö tuohon kukaan puutu. Aika epäoikeudenmukaista on jos toinen auto vaan on hylätty samasta viasta johtuen niin että kuukauden saa vielä ajaa ja toinen auto menee samasta viasta ajokieltoon eikä saa ajaa sitten enää mihkään. Ei oo yhtään mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Siellä on lappu että ei saisi mennä halliin. Kaikki ei sitä huomaa, niin kävi itselleni. Mukavaa kevättä kaikille Koronasta huolimatta.


    • Anonyymi

      Se on sellaista kun ostaa osamaksu mersun tai bemarin niin sitten unohtuu että
      se romu pitäisi pitää liikenne kunnossa ja että se vaatii palloniveliä ja muita niveliä
      joten se on köyhälle kauhea tehtävä.

      • Anonyymi

        Kuinka monella näillä palstoilla kirjoittelevalla mahtaa olla katsastajan oikeudet ja insinööritutkinto ? Luulen, että ei kovin monella? Ottakaa huomioon se tosiasia että katsastajalla on myös vastuu tekemistään päätöksistä. Se kannattaa muistaa, sellaisten kirjoittelijoiden jotka ovat olevinaan kaikissa asioissa muita viisaampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monella näillä palstoilla kirjoittelevalla mahtaa olla katsastajan oikeudet ja insinööritutkinto ? Luulen, että ei kovin monella? Ottakaa huomioon se tosiasia että katsastajalla on myös vastuu tekemistään päätöksistä. Se kannattaa muistaa, sellaisten kirjoittelijoiden jotka ovat olevinaan kaikissa asioissa muita viisaampia.

        Eihän nykyaikana katsastusmiehen tarvitse olla insinööri. Eikä taida olla tuo jalasjärveltä kotoisin oleva nuori katsastusmies mikään insinööri. Niin ainakin joskus kuulin että olisi vaan joku harjoittelija. Eikä tunnu tietävän autoista yhtään mitään. Ainakin hylkää autoja täysin eri syistä kuin muut parkanon katsastusmiehet. Hänelle en autoani antaisi katsastettavaksi. Onneksi siellä voi valita kuka auton katsastaa ja paremmin menee läpi kun ei kaikkia vikoja merkata papereihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykyaikana katsastusmiehen tarvitse olla insinööri. Eikä taida olla tuo jalasjärveltä kotoisin oleva nuori katsastusmies mikään insinööri. Niin ainakin joskus kuulin että olisi vaan joku harjoittelija. Eikä tunnu tietävän autoista yhtään mitään. Ainakin hylkää autoja täysin eri syistä kuin muut parkanon katsastusmiehet. Hänelle en autoani antaisi katsastettavaksi. Onneksi siellä voi valita kuka auton katsastaa ja paremmin menee läpi kun ei kaikkia vikoja merkata papereihin.

        Aina kun on mun tai tutun auton hylännyt on ollu joku sellainen vika että pitääkin hylätä. Turhaan täällä lässytätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykyaikana katsastusmiehen tarvitse olla insinööri. Eikä taida olla tuo jalasjärveltä kotoisin oleva nuori katsastusmies mikään insinööri. Niin ainakin joskus kuulin että olisi vaan joku harjoittelija. Eikä tunnu tietävän autoista yhtään mitään. Ainakin hylkää autoja täysin eri syistä kuin muut parkanon katsastusmiehet. Hänelle en autoani antaisi katsastettavaksi. Onneksi siellä voi valita kuka auton katsastaa ja paremmin menee läpi kun ei kaikkia vikoja merkata papereihin.

        Jalasjärven katsastusmies on paras näistä kun ei katsele vikoja sormien läpi. Vaarallisia autoja on paljon liikenteessä muutenkin. Aina on asiallisesti katsastanut minun autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monella näillä palstoilla kirjoittelevalla mahtaa olla katsastajan oikeudet ja insinööritutkinto ? Luulen, että ei kovin monella? Ottakaa huomioon se tosiasia että katsastajalla on myös vastuu tekemistään päätöksistä. Se kannattaa muistaa, sellaisten kirjoittelijoiden jotka ovat olevinaan kaikissa asioissa muita viisaampia.

        amattitietämys hukas parkanonkatsastus asemalla meinas pistää auton ajo kieltoon päästöjen takia kun ei muka voitu mitata vaikka oli mitattu auto korjamolla asentajan toimesta mikä lähentelee eläke ikää.ja pästöt ei koske .94. autoa yhtä tarkasti kuin vuosimalista.2000 ylös päin


    • Anonyymi

      Muistan vielä kun olin huonosti toimeen tuleva ja auto kaipasi puslaa holkkia tappia
      niveliä kumityynyjä. Sen aikainen ämmä rutisi että pitää mennä huonolla autolla ja
      että häntä ei huomata . Auto ei mennyt läpi joten syy oli katsastajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe