palstalaisella on lapsia?
Kenellä
23
142
Vastaukset
- maiskis
Ostin alepasta jukan pommit karkkipussin. Maku on kiinnostava ja kiertävä.
Todella miellyttävä yllätys, parasta syömääni salmiakki namia. Eka kerta kun tulee mieleen namia maiskuttaessa,että tätä ostan toistekin.
Vain neitsyt vaimoksi, ei muiden jätöstä.- kumineitsytkuski
Osta kumineisyt, siihen ei mmut kajoa
- tautireikiä riittää
Toi on totta kumpikin, että neitsyt vaimoksi ja noi salmiakit on parhautta. Suomesta saa salmiakkia mutta jos neitsyen haluaa vaimoksi, on lähdettävä toisenlaiseen maahan, jossa seksuaalimorali on jotain muuta kuin sitä, että 13 vuotiailta pikkulutkilta immenkalvo on poissa.
- lapsia tai lapsi on
ainakin:
mariamanialla
relaxedeyesillä
ex-fionalla
sxthsensellä
yybeellä- muksumassi :p
Sxthsense on betoniraudoittajaäijä.
- lapsia tai lapsi on
muksumassi :p kirjoitti:
Sxthsense on betoniraudoittajaäijä.
Mutta myös mariamania on mies. että ei hätää ::::::::D
- tupla serpicot
ziselillä ja jazulilla serpicon kanssa :DD
- muksumassi :p
Miten miespari voi saada lapsia?
zisel = dazu
Mulla ainakin on eikä niiden äidin nimi ole Palstalainen.
- ...........
Uskon että Jazulilla on. Ja lapsi ei ole kenenkään palstalaisen (ei edes ex-) kanssa.Oisko Kimmon siemeniä.
- Kimmo pankista
Kyllä näin on: Kimmon siemenet
- haudi hoi..
Kyllä olen nykyään äiti ja kyllä, isä on palstalta silloin aikoinaan bongattu kuten olen monesti asiasta kertonut ja moni on koko stoorin alun omin silmin päässyt lukemaan ja näkemäänkin. Muun muassa musalinkitykset silloin muinoin jne. Ei mitään syytä valehdella asiasta. Ei ole exillä osaa eikä arpaa. :)
- ;-)))
haudi hoi.. kirjoitti:
Kyllä olen nykyään äiti ja kyllä, isä on palstalta silloin aikoinaan bongattu kuten olen monesti asiasta kertonut ja moni on koko stoorin alun omin silmin päässyt lukemaan ja näkemäänkin. Muun muassa musalinkitykset silloin muinoin jne. Ei mitään syytä valehdella asiasta. Ei ole exillä osaa eikä arpaa. :)
- En usko että
sama jeppe kirjoitti:
Sepä se. :)
seukkaat.
- ei muuta mitään
En usko että kirjoitti:
seukkaat.
Ei sun tarvi uskoakkaan. :)
- heippa taas
ei muuta mitään kirjoitti:
Ei sun tarvi uskoakkaan. :)
Mutta mä lähden nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
- Olly Murs
heippa taas kirjoitti:
Mutta mä lähden nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
- ottakaa mallia
Olly Murs kirjoitti:
etäseukkaus&mesetys
- ;-)
haudi hoi.. kirjoitti:
Mukavaa, että Serpico/laskin..väärin/Toljake jatkaa etäsuhdettanne nyt etä- ja oppi-isänä netin kautta, kun olet mennyt sikiämään jollain konstilla. Yh-äideillä on helposti yksinäistä ilman nettituttuja :-(
- humps...
;-) kirjoitti:
Mukavaa, että Serpico/laskin..väärin/Toljake jatkaa etäsuhdettanne nyt etä- ja oppi-isänä netin kautta, kun olet mennyt sikiämään jollain konstilla. Yh-äideillä on helposti yksinäistä ilman nettituttuja :-(
Serpicoa ja Toljaketta en lähtis sekottamaan mun yksityiselämääni. Mutta sä olet sössinyt heidät lahjakkaasti ihan väen väkisten siihin mukaan. Vähän kuin sä koittaisit saada paavin ja Kimi Räikkösen näyttämään bestiksiltä. :D
Sulla on trauma yh-äidistäsi ja nyt näet kaikki naiset sellaisina vai mistä moinen pakkomielle? - hitsit kun
ottakaa mallia kirjoitti:
etäseukkaus&mesetys
Olly on aika iskevä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717