Kenellä

muksumassi :p

palstalaisella on lapsia?

23

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maiskis

Ostin alepasta jukan pommit karkkipussin. Maku on kiinnostava ja kiertävä.

Todella miellyttävä yllätys, parasta syömääni salmiakki namia. Eka kerta kun tulee mieleen namia maiskuttaessa,että tätä ostan toistekin.

Vain neitsyt vaimoksi, ei muiden jätöstä.

• kumineitsytkuski

Osta kumineisyt, siihen ei mmut kajoa

• tautireikiä riittää

Toi on totta kumpikin, että neitsyt vaimoksi ja noi salmiakit on parhautta. Suomesta saa salmiakkia mutta jos neitsyen haluaa vaimoksi, on lähdettävä toisenlaiseen maahan, jossa seksuaalimorali on jotain muuta kuin sitä, että 13 vuotiailta pikkulutkilta immenkalvo on poissa.

• lapsia tai lapsi on

ainakin:
      mariamanialla
      relaxedeyesillä
      ex-fionalla
      sxthsensellä
      yybeellä

• muksumassi :p

Sxthsense on betoniraudoittajaäijä.

• lapsia tai lapsi on
        muksumassi :p kirjoitti:

Mutta myös mariamania on mies. että ei hätää ::::::::D

• muksumassi :p kirjoitti:

Nekö ei voi saada lapsia?

• tupla serpicot

ziselillä ja jazulilla serpicon kanssa :DD

• muksumassi :p

Miten miespari voi saada lapsia?

zisel = dazu

• Mulla ainakin on eikä niiden äidin nimi ole Palstalainen.

• ...........

Uskon että Jazulilla on. Ja lapsi ei ole kenenkään palstalaisen (ei edes ex-) kanssa.Oisko Kimmon siemeniä.

• Kimmo pankista

Kyllä näin on: Kimmon siemenet

• haudi hoi..

Kyllä olen nykyään äiti ja kyllä, isä on palstalta silloin aikoinaan bongattu kuten olen monesti asiasta kertonut ja moni on koko stoorin alun omin silmin päässyt lukemaan ja näkemäänkin. Muun muassa musalinkitykset silloin muinoin jne. Ei mitään syytä valehdella asiasta. Ei ole exillä osaa eikä arpaa. :)

• ;-)))
        haudi hoi.. kirjoitti:

Kyllä olen nykyään äiti ja kyllä, isä on palstalta silloin aikoinaan bongattu kuten olen monesti asiasta kertonut ja moni on koko stoorin alun omin silmin päässyt lukemaan ja näkemäänkin. Muun muassa musalinkitykset silloin muinoin jne. Ei mitään syytä valehdella asiasta. Ei ole exillä osaa eikä arpaa. :)

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8933457#comment-43158551

• sama jeppe

• En usko että
        sama jeppe kirjoitti:

Sepä se. :)

seukkaat.

• ei muuta mitään
        En usko että kirjoitti:

seukkaat.

Ei sun tarvi uskoakkaan. :)

• heippa taas
        ei muuta mitään kirjoitti:

Ei sun tarvi uskoakkaan. :)

Mutta mä lähden nyt nukkumaan. Hyvää yötä.

• Olly Murs

• ottakaa mallia

• ;-)
        haudi hoi.. kirjoitti:

Mukavaa, että Serpico/laskin..väärin/Toljake jatkaa etäsuhdettanne nyt etä- ja oppi-isänä netin kautta, kun olet mennyt sikiämään jollain konstilla. Yh-äideillä on helposti yksinäistä ilman nettituttuja :-(

• humps...
        ;-) kirjoitti:

Mukavaa, että Serpico/laskin..väärin/Toljake jatkaa etäsuhdettanne nyt etä- ja oppi-isänä netin kautta, kun olet mennyt sikiämään jollain konstilla. Yh-äideillä on helposti yksinäistä ilman nettituttuja :-(

Serpicoa ja Toljaketta en lähtis sekottamaan mun yksityiselämääni. Mutta sä olet sössinyt heidät lahjakkaasti ihan väen väkisten siihin mukaan. Vähän kuin sä koittaisit saada paavin ja Kimi Räikkösen näyttämään bestiksiltä. :D

Sulla on trauma yh-äidistäsi ja nyt näet kaikki naiset sellaisina vai mistä moinen pakkomielle?

• hitsit kun
        ottakaa mallia kirjoitti:

etäseukkaus&mesetys

Olly on aika iskevä. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      235
      7965
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5620
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4852
    4. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      156
      3969
    5. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      80
      3655
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2061
    7. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2055
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1879
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      46
      1779
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1717
    Aihe