Niin että kuka mahtaa voittaa tampere cupin..??
Tappara, Ilves, Kärpät, Linköping, Luulaja vaiko Zurich???
Veikkauksia!?!?(Tampere Cup)
10
463
Vastaukset
- Power
1. Linköping
2. Kärpät
3. Ilves
4. Zurich
5. Tappara
6. Luulaja
Jos narrit olis mukana, niin jäisivät automaattisesti viimeiseksi mutta niitähän ei oteta näin kovatasoisiin turnauksiin. Pelailkoot vaan niitä SaiPoja, Pelicanseja ja Mestis-seuroja vastaan.- seppo
ifk luetellaan näihin mestis-seuroihin ?
- SkyLine
Oli muuten todella hyvä juttu. Kiitos sinulle että pelastit päiväni tarjoamalla makeat naurut :D En olekaan kuullut vähään aikaan toista yhtä hauskaa kommenttia.
Sinulla on varmaan hyvä käsitys siitä mitä joukkueita vastaan Jokerit pelaa harjoituspelejä. Siinä olit kyllä oikeassa että Jokerit pelaa Saipaa vastaan. Tai tarkemmin sanottuna kaksikin kertaa. Ja sit jos vois pyytää että kommentoisit tätä minun viestiä niin voisin huomennakin nauraa :D - Power
SkyLine kirjoitti:
Oli muuten todella hyvä juttu. Kiitos sinulle että pelastit päiväni tarjoamalla makeat naurut :D En olekaan kuullut vähään aikaan toista yhtä hauskaa kommenttia.
Sinulla on varmaan hyvä käsitys siitä mitä joukkueita vastaan Jokerit pelaa harjoituspelejä. Siinä olit kyllä oikeassa että Jokerit pelaa Saipaa vastaan. Tai tarkemmin sanottuna kaksikin kertaa. Ja sit jos vois pyytää että kommentoisit tätä minun viestiä niin voisin huomennakin nauraa :DMissä mä oon sanonu, että IFK on Mestisjoukkue tai narrit pelaa Mestisjoukkue IFK:ta vastaan?
Tarkista uudelleen lukeeko aiemmassa kirjoituksessani niin. - SkyLine
Power kirjoitti:
Missä mä oon sanonu, että IFK on Mestisjoukkue tai narrit pelaa Mestisjoukkue IFK:ta vastaan?
Tarkista uudelleen lukeeko aiemmassa kirjoituksessani niin.Sä sanoit: "Pelailkoot vaan niitä SaiPoja, Pelicanseja ja Mestis-seuroja vastaan." Mun mielestä jullit ei kuulu Saipaan eikä Pelicansiin joten jäljelle jää Mestis-joukkue. Mutta ei siinä ole mitään hävettävää, Mestikseen kuuluu myös sellaiset joukkueet kun HPK, HV 71, Södertälje ja Kärpät. Jokerit pelaa tollasia Mestis-joukkueita vastaan harjoituspelejä. Kannattais otaa eka selvää asioista. Harmittaako muuten paljonkin kun jullit ei ole voittanut vielä yhtään harjoutusmatsia? :D
Kävin muuten kattomassa mitä joukkueita vastaan jullit vielä pelaa. HC Salamat, HC Fribourg, SCL Tigers, Davos, Kloten, Kärpät, Jokerit, HPK. Katopas muuten kumman peliohjelmaan kuuluu peli Mestis-joukkuetta vastaan? - Power
SkyLine kirjoitti:
Sä sanoit: "Pelailkoot vaan niitä SaiPoja, Pelicanseja ja Mestis-seuroja vastaan." Mun mielestä jullit ei kuulu Saipaan eikä Pelicansiin joten jäljelle jää Mestis-joukkue. Mutta ei siinä ole mitään hävettävää, Mestikseen kuuluu myös sellaiset joukkueet kun HPK, HV 71, Södertälje ja Kärpät. Jokerit pelaa tollasia Mestis-joukkueita vastaan harjoituspelejä. Kannattais otaa eka selvää asioista. Harmittaako muuten paljonkin kun jullit ei ole voittanut vielä yhtään harjoutusmatsia? :D
Kävin muuten kattomassa mitä joukkueita vastaan jullit vielä pelaa. HC Salamat, HC Fribourg, SCL Tigers, Davos, Kloten, Kärpät, Jokerit, HPK. Katopas muuten kumman peliohjelmaan kuuluu peli Mestis-joukkuetta vastaan?Ai, että harmittaako kun IFK ei ole voittanut ainuttakaan peliä? No, ei kyllä harmita yhtään ja jos et tienny, niin kausi alkaa vasta Syyskuussa eikä näillä peleillä ole mitään vitun merkitystä.
Ihan sama vaikka ei voittais yhtään harjoitusmatsia, koska niistähän ei pisteitä jaeta. Terveisiä naapuriin Ratakadun pojille, kohta tosipelit alkaa! - SkyLine
Power kirjoitti:
Ai, että harmittaako kun IFK ei ole voittanut ainuttakaan peliä? No, ei kyllä harmita yhtään ja jos et tienny, niin kausi alkaa vasta Syyskuussa eikä näillä peleillä ole mitään vitun merkitystä.
Ihan sama vaikka ei voittais yhtään harjoitusmatsia, koska niistähän ei pisteitä jaeta. Terveisiä naapuriin Ratakadun pojille, kohta tosipelit alkaa!Kukakohan se toisessa keskusteluosiossa valitti kuinka huono ifk on kun hävisi jypille? Mä oon, ihme kyllä, samaa mieltä siinä että ei näillä peleillä oo mitään merkitystä mutta kyllä mä kuitenkin haluisin että "oma joukkue" voittaa pelejä, oli ne sitte harjoituspelejä vai SM-liigan pelejä. Myönnä vaan että sua vituttaa kun ifk on hävinny jo kolme harjotuspeliä. Kyllä muakin vittuttais.
- Power
SkyLine kirjoitti:
Kukakohan se toisessa keskusteluosiossa valitti kuinka huono ifk on kun hävisi jypille? Mä oon, ihme kyllä, samaa mieltä siinä että ei näillä peleillä oo mitään merkitystä mutta kyllä mä kuitenkin haluisin että "oma joukkue" voittaa pelejä, oli ne sitte harjoituspelejä vai SM-liigan pelejä. Myönnä vaan että sua vituttaa kun ifk on hävinny jo kolme harjotuspeliä. Kyllä muakin vittuttais.
Ei vaan vituta. Meiltähän on puuttunu Pärssinen, Harkins ja Söderholm. JYP-pelin jälkeen tuli mieleen, että huomenna Jokerit takoo taululle yli 5 maalia mutta hyvin jätkät pelas kuitenkin kun ottaa huomioon, että avainpelaajia oli poissa.
Viime kauden Kärppä-sarja oli ainut mikä vitutti kun Helsingissä jatkoajalla Vihko kolisteli tolppaa ja finaalipaikka oli siitä kiinni. - SkyLine
Power kirjoitti:
Ei vaan vituta. Meiltähän on puuttunu Pärssinen, Harkins ja Söderholm. JYP-pelin jälkeen tuli mieleen, että huomenna Jokerit takoo taululle yli 5 maalia mutta hyvin jätkät pelas kuitenkin kun ottaa huomioon, että avainpelaajia oli poissa.
Viime kauden Kärppä-sarja oli ainut mikä vitutti kun Helsingissä jatkoajalla Vihko kolisteli tolppaa ja finaalipaikka oli siitä kiinni.Itseasiassa huomasin että ifk:lta puuttui nuo pelaajat. Satuin huomaamaan ne pelaajat siellä katsomossa. He olivat kotijoukkueen päädyssä olevilla seisomapaikoilla seuraamassa peliä. Olivat muuten samalla paikalla myös pronssipelissä. Ja vaikka he ovat ifk:n pelaajia niin kyllä mun piti käydä pyytämässä heiltä nimikirjoitukset.
Ihan hyvin Jokeritkin pelasi vaikka heiltäkin puuttui ifk-pelistä Metropolit, Jantunen ja Kuki.
- qrewewr
eipä sillä kummoista merkitystä kuitenkaan ole sm-liigan kannalta kun muistelee miten esim. hpk:n kävi viime vuonna ja miten hyvin kuitenkin meni liigassa.
Veikkaisin kärppiä voittajaksi.
Itse kannatan ilvestä, joka ei valitettavasti tule voittamaan, sen verran junioripitoisella porukalla lähtee turnaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637