Vanhasta voidaan pitää demokratian ritarina, kun hän ryhdikkäästi esittää perustussopimuksen hyväksymistä eduskunnassa. Ei ole mitään tarvetta kansanäänestykseen, koska eu:lle on yhdentekevää hyväksyykö Suomi vai ei. Kansanäänestyksen vaatijat tekeytyvät demokratian ritareiksi, mutta tosiasiassa ovat surkeita luusereita ja populisteja. Äänestetään jostain tärkeästä asiasta, jos sellainen jonkun mieleen joskus tulee.
Demokratian ritarit ja luuserit
Juppi
2
94
Vastaukset
- Keskustan jäsen
Alakoulutasoa. Häpeä.
- rpu
mihin perustat halusi kansanäänestykseen?
eihän sellaisia Suomessa ole pidetty
johonkin kohtaan perustuslaissa?
omiin tunteisiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568