Minua panetti 40 vuotta. Ja paneskelin kuin paholainen. 40 vuotta. Panemisen aloitin murrosiässä.
Eilen panin viimeisen kerran. Päätin lopettaa. Ei siitä ole kuin haittaa, se ottaa henkeen ja se muija ei pannut vastaan eikä tullut päälle. Minä olen tullut usein muijien päälle.
Muija ei osannut ratsastaa. Ehdotin että menisi opettelemaan Marko Björssin ja Jenni Räikkösen ratsastuskouluun.
Nyt keskityn tupakointiin pelkästään, loppuelämän ajaksi.
Panetti panetti
Panetti juu.
3
208
Vastaukset
- Anonyymi
Pa-netti,
Pas-katti,
Pie-retti,
Huu-datti!
Mus-kotti!
Mikä on mauste?- Anonyymi
Tietysti paskatti. Ooksä joku vammanen kun et mausteita tunne?
Aloittaja ilmeisestikin tarkoittaa oluen panemista. Noilla eväillä ei norminaista duunata, edes säälistä. Ainakaan molemminpuolisella suostumuksella.
Huh huh.
- Anonyymi
Eikö tuohon aloittajan panemisasioihin puuttunut mikään vammais- tai eläinsuojelulaki? Vai oliko vain Kalle- tai Jallu-lehden optista onaniaa?
Huh huh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820