Välilaskut kidutusta?

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288538698913.html?ref=rss

No kyllä ne hieman kidutusta ovatkin, turhia turvatarkastuksia ja jonottamista, jos laukku ei seuraa jatkolennolle. Tuolla jutussa mainitun Changin kautta en ole onnistunut löytämään yhtäkään järkevää matkaa vielä, joten enpäs lähde pelien ja elokuvien perään sinnekään.

Dallas taasen on aika kaukana Suomesta Keekkois-Aasiaan suuntautuville matkoille, joten mainostettu 700 metrin kävelypolku saa jäädä näkemättä.

Honkkarissa joutuu sen 700 metriä ja ylikin kävelemään jo muutenkin, mutta ei siitä golfkentästä yöllä mitään iloa ole, eikä kentän muistakaan palveluista, kaikki kun menee yöksi kiinni, edes olutta saa mistään.

Abu Dhabiin jos saapuu ramadanin aikana, niin ei saa olutta sieltäkään, ennen kuin vasta illan pimetessä.

En tiedä miksi lentoyhtiö ei voinut siirtää laukkuani jatkolennolle, vaan se piti Charles de Gaullen kentällä itse hakea ja siirtää, siinä jonossa menikin muuan tunti ja myöhästyin jatkolennolta.

Jne...

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.

On se nyt yhtä perkelettä kun matkalaukustaankin pitää itse huolehtia !
      Minä sitä ajelen Mersulla ja teen välilaskut missä huvittaa !
      Kesäisin otan höpömökin mukaani, niin kylmät oluetkin saan heti kun parkeeraan pidemmäksi aikaa!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Et ole tainnut paljon lentomatkustella? Normaalistihan lentokoneen ruumaan menevä laukku toimitetaan jatkolennoille yhtiöiden toimesta, jolloin se tarvitsee itse ottaa vastaan vasta määränpäässä, ei välilaskujen aikana.

• Australian lennot

kulkee aika pitkälti Changin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7465
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2803
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2279
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2228
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe