http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288538698913.html?ref=rss
No kyllä ne hieman kidutusta ovatkin, turhia turvatarkastuksia ja jonottamista, jos laukku ei seuraa jatkolennolle. Tuolla jutussa mainitun Changin kautta en ole onnistunut löytämään yhtäkään järkevää matkaa vielä, joten enpäs lähde pelien ja elokuvien perään sinnekään.
Dallas taasen on aika kaukana Suomesta Keekkois-Aasiaan suuntautuville matkoille, joten mainostettu 700 metrin kävelypolku saa jäädä näkemättä.
Honkkarissa joutuu sen 700 metriä ja ylikin kävelemään jo muutenkin, mutta ei siitä golfkentästä yöllä mitään iloa ole, eikä kentän muistakaan palveluista, kaikki kun menee yöksi kiinni, edes olutta saa mistään.
Abu Dhabiin jos saapuu ramadanin aikana, niin ei saa olutta sieltäkään, ennen kuin vasta illan pimetessä.
En tiedä miksi lentoyhtiö ei voinut siirtää laukkuani jatkolennolle, vaan se piti Charles de Gaullen kentällä itse hakea ja siirtää, siinä jonossa menikin muuan tunti ja myöhästyin jatkolennolta.
Jne...
Välilaskut kidutusta?
3
<50
Vastaukset
- Late Lapista.
On se nyt yhtä perkelettä kun matkalaukustaankin pitää itse huolehtia !
Minä sitä ajelen Mersulla ja teen välilaskut missä huvittaa !
Kesäisin otan höpömökin mukaani, niin kylmät oluetkin saan heti kun parkeeraan pidemmäksi aikaa!
Late Lapista. SSSS Ry! Et ole tainnut paljon lentomatkustella? Normaalistihan lentokoneen ruumaan menevä laukku toimitetaan jatkolennoille yhtiöiden toimesta, jolloin se tarvitsee itse ottaa vastaan vasta määränpäässä, ei välilaskujen aikana.
- Australian lennot
kulkee aika pitkälti Changin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901