Välilaskut kidutusta?

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288538698913.html?ref=rss

No kyllä ne hieman kidutusta ovatkin, turhia turvatarkastuksia ja jonottamista, jos laukku ei seuraa jatkolennolle. Tuolla jutussa mainitun Changin kautta en ole onnistunut löytämään yhtäkään järkevää matkaa vielä, joten enpäs lähde pelien ja elokuvien perään sinnekään.

Dallas taasen on aika kaukana Suomesta Keekkois-Aasiaan suuntautuville matkoille, joten mainostettu 700 metrin kävelypolku saa jäädä näkemättä.

Honkkarissa joutuu sen 700 metriä ja ylikin kävelemään jo muutenkin, mutta ei siitä golfkentästä yöllä mitään iloa ole, eikä kentän muistakaan palveluista, kaikki kun menee yöksi kiinni, edes olutta saa mistään.

Abu Dhabiin jos saapuu ramadanin aikana, niin ei saa olutta sieltäkään, ennen kuin vasta illan pimetessä.

En tiedä miksi lentoyhtiö ei voinut siirtää laukkuani jatkolennolle, vaan se piti Charles de Gaullen kentällä itse hakea ja siirtää, siinä jonossa menikin muuan tunti ja myöhästyin jatkolennolta.

Jne...

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.

On se nyt yhtä perkelettä kun matkalaukustaankin pitää itse huolehtia !
      Minä sitä ajelen Mersulla ja teen välilaskut missä huvittaa !
      Kesäisin otan höpömökin mukaani, niin kylmät oluetkin saan heti kun parkeeraan pidemmäksi aikaa!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Et ole tainnut paljon lentomatkustella? Normaalistihan lentokoneen ruumaan menevä laukku toimitetaan jatkolennoille yhtiöiden toimesta, jolloin se tarvitsee itse ottaa vastaan vasta määränpäässä, ei välilaskujen aikana.

• Australian lennot

kulkee aika pitkälti Changin kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      382
      5641
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1632
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      832
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      814
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39
      799
    Aihe