Positiivinen hamppu kokemus!

Onnellinenduunari

Tänään aamulla herätessäni olin erittäin kiitollinen tällä kasville.
Sairastin useamman vuoden pahaa alkoholismia ja tutuksi tulivat niin putkat, baarit, mielisairaalat kuin läheisten pahoinvointi.

Tutustuin kaksi vuotta sitten tähän "elämäni iloon" ja KAIKKI ongelmani ovat kadonneet. En polta kroonisesti vaan n.2-3 kertaa kuussa.

Suhteeni lapseeni, eukkooni, sukulaisiini, ystäviini ovat täysin korjaantuneet. Minulla on hyvä työpaikka ja elmä hymyilee tänäänkin. Toivoisin tätä samaa mahdollisuutta myös heille jotka eivät halua rikokseen syyllistyä--->
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/74

13

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko toivo ja hamppu

      Hyvä kun lääkitys on kohillaan, jatka samaan malliin.

    • 54545667576

      Taasko näitä säälittäviä huumemyönteisiä sepustuksia,kannabis ei ole muuta kuin
      huumausaine ja vaarallinen sellainen.Joten olepa hyvä ja poista säälittävä kirjoituksesi hetimmiten,ihan turhaan kannabisnarkit mainostatte ja kehutte huumausainetta nimeltä kannabis ja samalla koetatte mollata alkoholia käyttäviä ihmisiä.Ei ole mitään järkeä alentua moiseen saastaan,kaikenlainen huumemyönteinen kirjoittelu voidaan tulkita rikokseen yllyttämiseksi. Ja oikeasti kannabis aiheutta mielenterveysongelmia ym sairauksia .Huumemyönteinen kirjoittelu pois netistä,samoin hamppuboksin voisi poistaa netistä huumemyönteisyyden vuoksi.

      • hampuusimensa

        hahahahaha


    • Pilvimummo

      Olen onnellinen puolestasi,itsellä sama tilanne.Mutta tiedon jakaminen Suomessa on kuin yrittäisi työntää sulaa voita sukkapuikolla villikissan perseeseen,täällä eletään vielä pimeintä keskiaikaa,vaikka useimilla tieto olis vain parin napin painalluksen takana.Kuinka moni näistä tuomitsijoista on edes tutustunut kasvin parantaviin vaikutuksiin?Epäilen ettei monikaan,helpompi heitellä onnettomia kommentteja.No jokainen tekee elämässä itse valinnat,en tuomitse ketään alkoholin käytöstä,haen jopa ukolleni sen leijonapotun Alkosta,se vain ei ole mun juttuni.Elän tällä hetkellä elämäni onnellisinta aikaa,jos minut tuomitaan silloin tällöin pienestä polttelusta,niin siitä vaan.Lapseni ja mieheni ovat nähneet minun kadotetut vuoteni,jos he eivät tuomitse minua siitä seikasta,että olen nyt se iloinen äiti,joka hoitaa kodin,pyykit,paistaa pullat ja laittaa ruuat,niin muiden mielipiteet jätän omaan arvoonsa.Yhteiskunnan joka on muutenkin täynnä toinen toistaan typerimpiä lakeja ja määräyksiä,on minulle täysin yhdentekevä.Hyvät jatkot sinulle ja sen allekirjoituksen käyn heti naputtelemassa!

    • Hienoa456

      Hienoa.

    • riuttala76

      Jos oot poltellut vaan sätkänä niin hankipa Jääbongi ja koita sillä niin ilot kasvaa entisestään. Vitun Kuopion mielenterveystyöntekijät on niin vajaata sakkia et jo monta vuotta sitten päätin lopettaa Hampun kasvattelun kun niiden mielestä tuntuu hyväksyttävämpää olla et juon alkoholilla aivoni soseeksi ja maksan ja sydänlihaksen paskaksi. Eivät varmaan ole edes elokuv aa Good will hunting nähneet. Just katson Rounders-ässä hihassa vaikka itseäni on kiinnostanut v ain hakin peluu mut korttipelit tuo mieleen edellisen avovaimoni joka tykkäsi niintä kovasti ja kerran tehtiin Tieteen Kuvalehden älykkyysosamäärä testi ni tein ensin ja sain 142, mut olin aivan ihmeissäni ku avovaimo teki saman testin heti mun jälkeen ja v etikin pisteen paremmaksi 143. Kyllä mun kaikki kolme exavovaimoa edelleen mua Facebook kaverinaan pitävät.

    • MarkeSuonreunasta

      Tälläisiä päihteen vaihtamisia toiseen on omassakin lähipiirissäni.
      Aina asiat eivät mene aivan noin sujuvasti, mutta yllättävän moni on kyennyt lopettamaan alkoholin käytön (sekä mahdolliset uni/ahdistuslääkkeet) tyystin ja osaavat pitää hamputtelunsa asiallisena eikä mitään haittoja esiinny..
      Tottatosiaan itsekkin haluaisin antaa heille laillisen mahdollsuuden tähän yrttilääkintään.
      Allekirjoitin ja itseasiassa olen hieman yllättynyt kuinka moni on toiminut samoin.

    • en kannata

      Siis huume ja riippuvuus korvattaisiin toisella huumeella? Se tuhoaa ja turruttaa aivot.

      • TerveHampuusi

        hahaha, "tuhoaa",, hahaha... Kannabis ei tuhoa ainuttakaan solua ihmiskehosta ei nyt, ei koskaan. Kun sinulla "ei kannata" on siinä internetti käytössä niin otappa tosiasioista selvää :)


      • TotuusFiX

        Tuhoaa aivoja? Mitä ihmettä, kyseessähän kasvi joka on ensisijaisesti lääke ja sitten päihde. Ei todellakaan tuhoa mitään, korkeintaan syöpäsoluja!


      • ex juoppo

        olen mies joka on juonut koko ikäni akka on mielen terveys potilas kiitos minun juomiseni syö lääkkeitä ei pysy koossa ilman niitä lapset voi pahoin kaikki päin v........sukulaiset ovat ties missä kunnes löysin pilven olen nyt ollut juomatta 3 vuotta ja suhteeni kaikkiin on parantuneet huomattavasti lapset luotaa minuun akka käy jopa töissä sukulaiset soittelee että kyllä tuo kannabis on sitten kova huume joka vie terveyden ja kaiken


    • Asseri Kantonen

      Typerät ihmiset, myrkytätte itsenne viinoilla ja ties millä muilla aineilla, ei ihme että ootte sekasin päästänne...
      Ettekö te raasut osaa elää elämäänne ihan normaalilla, terveellä tavalla?

      • Skitsofiilari

        Mielestäni ihmisiä ei pitäisi ryhtyä pitämään typerinä tai tyhminä päihderiippuvuuden takia.
        Yleensä päihderiippuvuuden taustalla on jokin altistava tekijä. Kuten kaikissa mielenterveydenhäiriöissä osatekijänä oleva ahdistuneisuus. Ihmisen sosiaalinen tilanne voi altistaa päihteiden käytölle helpottamaan ahdistuneisuutta, kuten elämäntilanteen muutokset. Ei ole harvinaista, että leskeksi jäänyt ihminen löytää tukea lähikuppilasta, kun muualta ei sitä saa.
        Mikä on mielestäsi normaalia, näin retorisesti kysyttynä.
        Suoraviivainen ajattelu, jossa verrataan itseä muihin, tuottaa vastauksia, joissa ajatellaan että muut ovat typeriä ja aiheuttavat itse ongelmia, joista muut joutuvat vastaamaan.
        Näin ei ole, olisitko itse mielipiteittesi takana vastaamassa skitsofreniaa sairastavalle että sun pitää olla niinkuin minäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe