hitler, stalin, lipponen...
Eli nuo ovat suoraa kansanvaltaa vastaan:
Miten vitussa lipponen voi olla sosiaali-DEMOKRAATTI, jos se ei halua että kansa saa itse päättää suomen kohtalosta EU:n perustuslaissa ?
Onko demokratia sama kuin yksinvalta ?!?!?!
-nim. hämmästynyt.
hitler, stalin, lipponen...
15
480
Vastaukset
- demokraatti
Mulla on sulle uusi sana: edustuksellinen demokratia. Et sinä taukki mitään EU:n perustuslaista ymmärrä, kuten ei lähes kukaan muukaan.
Joten anna niiden päättää jotka siihen tehtävään on valittu. Vaaleissa voit sitten vaihtaa päättäjät, mikäli katsot siihen olevan syytä.- Mies
Valta Kansalle.
Demokratia kunniaan,
sosialismi alas.
Lipposkan erottava ! - rpu
Mies kirjoitti:
Valta Kansalle.
Demokratia kunniaan,
sosialismi alas.
Lipposkan erottava !huolehdi nyt vain, että suolesi toimii.
- ylen kanavilta
rpu kirjoitti:
huolehdi nyt vain, että suolesi toimii.
Sosialistipaskaa tuloo TV:stä.
- Osku
ylen kanavilta kirjoitti:
Sosialistipaskaa tuloo TV:stä.
on (lähes) täysin kepu ja kepuänkyrätoimittajien miehittämä. Mitä nyt muutama toimittaja on Reporadion aikaisia ja jälkeisiä telaketjukommunisteja ja stalinisteja. Reporadio oli Kekkosen radio ja pitkälti Kekkosen luomus.
- Jan
Osku kirjoitti:
on (lähes) täysin kepu ja kepuänkyrätoimittajien miehittämä. Mitä nyt muutama toimittaja on Reporadion aikaisia ja jälkeisiä telaketjukommunisteja ja stalinisteja. Reporadio oli Kekkosen radio ja pitkälti Kekkosen luomus.
Kyllä toimittajat ovat puhtaasti sosialisteja ja samoin wessberg joka on ylen propaganda päällikkö.
ylessä on yhtä vähän kepua kuin suomessa on tulevia yrittäjiä, eli ei käytännössä ollenkaan.
Kepulla ei ole muuta mediaa kuin Ilkka ja Keski-suomalainen, ja ne onkin helkutin järkeviä lehtiä. - Osku
Jan kirjoitti:
Kyllä toimittajat ovat puhtaasti sosialisteja ja samoin wessberg joka on ylen propaganda päällikkö.
ylessä on yhtä vähän kepua kuin suomessa on tulevia yrittäjiä, eli ei käytännössä ollenkaan.
Kepulla ei ole muuta mediaa kuin Ilkka ja Keski-suomalainen, ja ne onkin helkutin järkeviä lehtiä.Yleä hallitsevat puolueet ovat kepu ja kepuänkyrä.
Ajankohtainen kakkonen on täysin kepun sontaluukku, samoin uutistoimitus. Et liene lukumiehiä kun et tätä tiedä, kirjoittaa sinä et osaa. Sen todistit edellä.
Eino S. Repo (ml/skdl/kepu/komm) syrjäytettiin erään Kekkosen matkan aikana. Sitä ennen oli johtajan päätösvalta kavennettu siten, ettei pääjohtajalla ole sananvaltaa ohjelmistossa eikä ohjelmapolitiikassa. Tämän takia kepuänkyrät pitävät "ohjelmavaltaa" ja sen huomaa... - ylen propagandaa
Osku kirjoitti:
Yleä hallitsevat puolueet ovat kepu ja kepuänkyrä.
Ajankohtainen kakkonen on täysin kepun sontaluukku, samoin uutistoimitus. Et liene lukumiehiä kun et tätä tiedä, kirjoittaa sinä et osaa. Sen todistit edellä.
Eino S. Repo (ml/skdl/kepu/komm) syrjäytettiin erään Kekkosen matkan aikana. Sitä ennen oli johtajan päätösvalta kavennettu siten, ettei pääjohtajalla ole sananvaltaa ohjelmistossa eikä ohjelmapolitiikassa. Tämän takia kepuänkyrät pitävät "ohjelmavaltaa" ja sen huomaa...Se on wessberg (SDP) joka johtaa yleä.
Turha spekuloida kuka on punamedian diktaattori. - Osku
ylen propagandaa kirjoitti:
Se on wessberg (SDP) joka johtaa yleä.
Turha spekuloida kuka on punamedian diktaattori.organisaatiosta; siellä ei voi pääjohtaja johtaa yritystä normaalin yrityksen tapaan.
Syy: Muuan savupirtin poika, Lepikon torpan, köyhä poika Kekkonen nimeltään (tämä on sekä Kepu, että kepuänkyrä virallinen totuus).
No Lepikon torppa ei ollut torppa vaan itsenäinen tila, eikä tämän itsenäisen tilan päärakennus ollut savupirtti vaan siinä oli savupiippu eli korsteeni.
No asiaan. Tämä savupirtin poika, jonka isä oli varsin varakas kauppias, juoni Eino S: Revon Ylen johtajaksi. Tästä alkoi nämä "Naapuri neljännekset", "Näin naapurissa". "Kolhoosi itäsiperiassa" jne. Nyt tätä tyyliä jatkavat nämä "Kekkosen lapsenlapset" Oikeat änkyrät. - aikoja sitten.
Osku kirjoitti:
organisaatiosta; siellä ei voi pääjohtaja johtaa yritystä normaalin yrityksen tapaan.
Syy: Muuan savupirtin poika, Lepikon torpan, köyhä poika Kekkonen nimeltään (tämä on sekä Kepu, että kepuänkyrä virallinen totuus).
No Lepikon torppa ei ollut torppa vaan itsenäinen tila, eikä tämän itsenäisen tilan päärakennus ollut savupirtti vaan siinä oli savupiippu eli korsteeni.
No asiaan. Tämä savupirtin poika, jonka isä oli varsin varakas kauppias, juoni Eino S: Revon Ylen johtajaksi. Tästä alkoi nämä "Naapuri neljännekset", "Näin naapurissa". "Kolhoosi itäsiperiassa" jne. Nyt tätä tyyliä jatkavat nämä "Kekkosen lapsenlapset" Oikeat änkyrät.Turhan sun on tähän Kekkosta vetää.
Sillä Kekkonen on kuallut aikaa sitten.
halonen (SDP) on suomen punapressa ja wessberg (SDP) on ylen diktaattori.
Stalin oli neuvostoliiton punadiktaattori. - Osku
aikoja sitten. kirjoitti:
Turhan sun on tähän Kekkosta vetää.
Sillä Kekkonen on kuallut aikaa sitten.
halonen (SDP) on suomen punapressa ja wessberg (SDP) on ylen diktaattori.
Stalin oli neuvostoliiton punadiktaattori.siellä hannutaanilat, teroheinoset, paivit istala ja musakka päästävät tuutin täydeltä. He ovat reporadion tuoteita.
- rpu
"kansa" Suomen perustuslaista? jos, niin koska?
- niinkö ?
...vai ollaan sitä sittenkin ajautumassa diktatuurin tielle:
"niinkuin stalin aikoinaan, alkoi yksin maata johtamaan..."
Lipposka eroa ! - Eurooppalainen
Aika selvällä enemmistöllä Suomen 1919 perustuslaki hyväksyttiin.
- joukkoon
Hitler ei kuulu tähän joukoon, mutta Stalin ja Lipponen kylläkin, molemat ovat vasemistolaisia ja vasemmalla ei tunneta sanaa DEMOKRATIA, sen takia en äänestä vasemistoa koskaan, koska se tähtää yksinvaltiuteen ja SDP on jo ottanut vallan Suomessa, joten kansa menee ja vikisee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512