hitler, stalin, lipponen...

Mitä yhteistä ?

hitler, stalin, lipponen...
Eli nuo ovat suoraa kansanvaltaa vastaan:

Miten vitussa lipponen voi olla sosiaali-DEMOKRAATTI, jos se ei halua että kansa saa itse päättää suomen kohtalosta EU:n perustuslaissa ?

Onko demokratia sama kuin yksinvalta ?!?!?!
-nim. hämmästynyt.

15

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demokraatti

      Mulla on sulle uusi sana: edustuksellinen demokratia. Et sinä taukki mitään EU:n perustuslaista ymmärrä, kuten ei lähes kukaan muukaan.

      Joten anna niiden päättää jotka siihen tehtävään on valittu. Vaaleissa voit sitten vaihtaa päättäjät, mikäli katsot siihen olevan syytä.

      • Mies

        Valta Kansalle.

        Demokratia kunniaan,
        sosialismi alas.

        Lipposkan erottava !


      • rpu
        Mies kirjoitti:

        Valta Kansalle.

        Demokratia kunniaan,
        sosialismi alas.

        Lipposkan erottava !

        huolehdi nyt vain, että suolesi toimii.


      • ylen kanavilta
        rpu kirjoitti:

        huolehdi nyt vain, että suolesi toimii.

        Sosialistipaskaa tuloo TV:stä.


      • Osku
        ylen kanavilta kirjoitti:

        Sosialistipaskaa tuloo TV:stä.

        on (lähes) täysin kepu ja kepuänkyrätoimittajien miehittämä. Mitä nyt muutama toimittaja on Reporadion aikaisia ja jälkeisiä telaketjukommunisteja ja stalinisteja. Reporadio oli Kekkosen radio ja pitkälti Kekkosen luomus.


      • Jan
        Osku kirjoitti:

        on (lähes) täysin kepu ja kepuänkyrätoimittajien miehittämä. Mitä nyt muutama toimittaja on Reporadion aikaisia ja jälkeisiä telaketjukommunisteja ja stalinisteja. Reporadio oli Kekkosen radio ja pitkälti Kekkosen luomus.

        Kyllä toimittajat ovat puhtaasti sosialisteja ja samoin wessberg joka on ylen propaganda päällikkö.

        ylessä on yhtä vähän kepua kuin suomessa on tulevia yrittäjiä, eli ei käytännössä ollenkaan.

        Kepulla ei ole muuta mediaa kuin Ilkka ja Keski-suomalainen, ja ne onkin helkutin järkeviä lehtiä.


      • Osku
        Jan kirjoitti:

        Kyllä toimittajat ovat puhtaasti sosialisteja ja samoin wessberg joka on ylen propaganda päällikkö.

        ylessä on yhtä vähän kepua kuin suomessa on tulevia yrittäjiä, eli ei käytännössä ollenkaan.

        Kepulla ei ole muuta mediaa kuin Ilkka ja Keski-suomalainen, ja ne onkin helkutin järkeviä lehtiä.

        Yleä hallitsevat puolueet ovat kepu ja kepuänkyrä.

        Ajankohtainen kakkonen on täysin kepun sontaluukku, samoin uutistoimitus. Et liene lukumiehiä kun et tätä tiedä, kirjoittaa sinä et osaa. Sen todistit edellä.

        Eino S. Repo (ml/skdl/kepu/komm) syrjäytettiin erään Kekkosen matkan aikana. Sitä ennen oli johtajan päätösvalta kavennettu siten, ettei pääjohtajalla ole sananvaltaa ohjelmistossa eikä ohjelmapolitiikassa. Tämän takia kepuänkyrät pitävät "ohjelmavaltaa" ja sen huomaa...


      • ylen propagandaa
        Osku kirjoitti:

        Yleä hallitsevat puolueet ovat kepu ja kepuänkyrä.

        Ajankohtainen kakkonen on täysin kepun sontaluukku, samoin uutistoimitus. Et liene lukumiehiä kun et tätä tiedä, kirjoittaa sinä et osaa. Sen todistit edellä.

        Eino S. Repo (ml/skdl/kepu/komm) syrjäytettiin erään Kekkosen matkan aikana. Sitä ennen oli johtajan päätösvalta kavennettu siten, ettei pääjohtajalla ole sananvaltaa ohjelmistossa eikä ohjelmapolitiikassa. Tämän takia kepuänkyrät pitävät "ohjelmavaltaa" ja sen huomaa...

        Se on wessberg (SDP) joka johtaa yleä.

        Turha spekuloida kuka on punamedian diktaattori.


      • Osku
        ylen propagandaa kirjoitti:

        Se on wessberg (SDP) joka johtaa yleä.

        Turha spekuloida kuka on punamedian diktaattori.

        organisaatiosta; siellä ei voi pääjohtaja johtaa yritystä normaalin yrityksen tapaan.

        Syy: Muuan savupirtin poika, Lepikon torpan, köyhä poika Kekkonen nimeltään (tämä on sekä Kepu, että kepuänkyrä virallinen totuus).

        No Lepikon torppa ei ollut torppa vaan itsenäinen tila, eikä tämän itsenäisen tilan päärakennus ollut savupirtti vaan siinä oli savupiippu eli korsteeni.
        No asiaan. Tämä savupirtin poika, jonka isä oli varsin varakas kauppias, juoni Eino S: Revon Ylen johtajaksi. Tästä alkoi nämä "Naapuri neljännekset", "Näin naapurissa". "Kolhoosi itäsiperiassa" jne. Nyt tätä tyyliä jatkavat nämä "Kekkosen lapsenlapset" Oikeat änkyrät.


      • aikoja sitten.
        Osku kirjoitti:

        organisaatiosta; siellä ei voi pääjohtaja johtaa yritystä normaalin yrityksen tapaan.

        Syy: Muuan savupirtin poika, Lepikon torpan, köyhä poika Kekkonen nimeltään (tämä on sekä Kepu, että kepuänkyrä virallinen totuus).

        No Lepikon torppa ei ollut torppa vaan itsenäinen tila, eikä tämän itsenäisen tilan päärakennus ollut savupirtti vaan siinä oli savupiippu eli korsteeni.
        No asiaan. Tämä savupirtin poika, jonka isä oli varsin varakas kauppias, juoni Eino S: Revon Ylen johtajaksi. Tästä alkoi nämä "Naapuri neljännekset", "Näin naapurissa". "Kolhoosi itäsiperiassa" jne. Nyt tätä tyyliä jatkavat nämä "Kekkosen lapsenlapset" Oikeat änkyrät.

        Turhan sun on tähän Kekkosta vetää.
        Sillä Kekkonen on kuallut aikaa sitten.

        halonen (SDP) on suomen punapressa ja wessberg (SDP) on ylen diktaattori.

        Stalin oli neuvostoliiton punadiktaattori.


      • Osku
        aikoja sitten. kirjoitti:

        Turhan sun on tähän Kekkosta vetää.
        Sillä Kekkonen on kuallut aikaa sitten.

        halonen (SDP) on suomen punapressa ja wessberg (SDP) on ylen diktaattori.

        Stalin oli neuvostoliiton punadiktaattori.

        siellä hannutaanilat, teroheinoset, paivit istala ja musakka päästävät tuutin täydeltä. He ovat reporadion tuoteita.


    • rpu

      "kansa" Suomen perustuslaista? jos, niin koska?

      • niinkö ?

        ...vai ollaan sitä sittenkin ajautumassa diktatuurin tielle:

        "niinkuin stalin aikoinaan, alkoi yksin maata johtamaan..."

        Lipposka eroa !


      • Eurooppalainen

        Aika selvällä enemmistöllä Suomen 1919 perustuslaki hyväksyttiin.


    • joukkoon

      Hitler ei kuulu tähän joukoon, mutta Stalin ja Lipponen kylläkin, molemat ovat vasemistolaisia ja vasemmalla ei tunneta sanaa DEMOKRATIA, sen takia en äänestä vasemistoa koskaan, koska se tähtää yksinvaltiuteen ja SDP on jo ottanut vallan Suomessa, joten kansa menee ja vikisee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe