Onko kellään tietoa kristillisestä näkökulmasta kehitysmaihin?
Kristillinen näkökulma
6
152
Vastaukset
- Mette
Annetaan luonnon hoitaa, ei lanttiakaan apuja.
Hatso nyt, vaikka haitin tilannetta, eivät viitsi edes käymälätilojaan itse siivota.- kirkasotsa
Tuskin sinne raahatuilla juomapullovesillä raaskii kakkoja huuhdella.
- Vuonna 2006
kirkasotsa kirjoitti:
Tuskin sinne raahatuilla juomapullovesillä raaskii kakkoja huuhdella.
kun siellä kävin se oli saari, oikein laivalla mentiin, eli vettä kyllä on.
Kyse on siitä, ettei neegeri viitsi edes omaa paskaansa siivota. - Vihainenihminen
Vuonna 2006 kirjoitti:
kun siellä kävin se oli saari, oikein laivalla mentiin, eli vettä kyllä on.
Kyse on siitä, ettei neegeri viitsi edes omaa paskaansa siivota.Oletko tosissasi!? Siivoatko muka omat paskasti itse? Vedät ne vessanpöntöstä alas, entä jos vessanpönttöä ei olisi et varmastikaan paskojasi siivoaisi. Lapsellista
- kirkasotsa
Mettellä on tuollainen islamilainen malli. Kristillinen malli on se,että köyhä antaa vähästään ja rikas paljostaan vähäsen.
- Tartteeperehtyä
Arvostan kovasti niitä lähetystyössä olleita tapaamiani ihmisiä. He toimivat pyyteettömästi auttaen paikallisia ihmisiä. Ns "puskalääkäritkin" tekevät parhaansa vaatimattomissa oloissa ilman tarvittavia välineitä, mitkä meillä ovat tavanomaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203273- 162222
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3671920Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311517
- 271434
- 301420
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007