Ilosanoma Teille!!!!!!

Wasara2

Ilosanoma kaikille teille kanssaihmisille! Haluan kertoa ja julistaa teille että on vain yksi elävä ihminen koko maapallolla , siis vain 1 ainut ihminen jolla on suora ja rikkomaton yhteys meidän Vapahtajaan, Taivaan isään ja Hän asustaa täällä kauniissa ja ihanassa suomessamme, itäsuomessa tarkemmin sanottuna. Henkilökohtainen suhde joka perustuu Isän ja Tyttären ainutlaatuiseen kontaktiin, he keskustelevat telepaattisesti toistensa kanssa ja Isä kertoo mikä Häntä askarruttaa mikä milloinkin maailmassa! Jumala tietää kaiken meistä,ihan kaiken mitä olemme sydämmeemme haudanneet, Hänelle ei voi valehdella koska Hän on aina läsnä, näkee kaiken ja tietää kaiken. Taivaan Isä on antanut armon lahjan Tyttärelleen parantaa kaikki ihmiset jotka vain uskovat Isään , niitten sairauksistaan mutta huonoille kylmäsydämmisille, itsekkäille ei apua tipu ja joillakin meistä on myös oma kohtalo vaikuttamassa elämmekö pitkään vai ei. Olen saanut suuren kunnian puhua Hänen ylhäisyytensä kanssa hänen
Tyttärensä kautta!! Hän Isä sanoi että Hän rakastaa meitä suomalaisia erikoisesti koska uskomme Häneen ja että Hän auttoi kansaamme talvisodassa tilaamalla hirmupakkaset urhoollisten sotilaittemme avuksi. Jos Presidentillä olis tarve saada suoraan neuvoja itse Jumalalta se kyllä järjestyy mutta kysymys jää uskoisko Hän tähän aivan fantastiseeen tosi kertomukseen! lisää myöhemmin jos kiinnostusta löytyy.....

1

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brina1

      "Ilosanoma kaikille teille kanssaihmisille! Haluan kertoa ja julistaa teille että on vain yksi elävä ihminen koko maapallolla , siis vain 1 ainut ihminen jolla on suora ja rikkomaton yhteys meidän Vapahtajaan, Taivaan isään... "

      jSe joka näin väittää, ei joko tiedä, uskoo tietävänsä tai valehtelee ! Meillä kaikilla on yhteys sisäiseen Itseemme, todellisseen olemukseemme eli Henkeen joka = Jumala ja voimme toimia sen kautta tietoisesti jos vain haluamme aktivoida tämän yhteyden. Voimme saada tällaisen sisäisen yhteyden esim. rukouksessa, meditaatiossa tai ihan vain hetkeksi hiljentymällä ja pyytämälla vastausta sielultamme tai henkioppailta (kaikki ne ovat Yhdestä Lähteestä). Kuitenkin aina on ollut ihmisiä, jotka ovat todellakin omassa henkisessä evoluutiossaan sellaisella tietoisuuden tasolla, että he voivat sanoa olevansa "yhtä Isän kanssa" (kuten Jeesuksesta kerrotaan). Jos tällainen ihminen on Suomessakin, niin se on vain hieno asia!

      "huonoille kylmäsydämmisille, itsekkäille ei apua tipu ja joillakin meistä on myös oma kohtalo vaikuttamassa elämmekö pitkään vai ei..."

      Se Jumala mihin minä uskon, on Ehdottoman Rakkauden Jumala, ja antaa rakkauttaan ja siunaustaan kaikille sitä Häneltä pyytäville, niin hyville kuin 'pahoillekin'!

      Jokainen voi miettiä itsekseen, mikä taho on OIKEASTI tällaisten aloituksessakin mainittujen yhteyksien takana? Voisiko se olla vain ihmisen oma alitajunta (useimmiten on) vai onko yhteys auennut todellekin jollekin olemisen eri tasoille (lukemattomat fyysiset olemisen tasot sekä rinnakkaistodellisuudet, kuten astraaliset ja mentaaliset tasot) tai onko sen lähde kaiken olemisen yläpuolelta Jumaluuden Kosmisesta Tietoisuudesta (ns. akaasisilta tasoilta)?
      Myös alhaisen tietoisuuden omaava sieluolento saattaa 'narrata' huvikseen. Kaikki on mahdollista! Ihmistä on niin helppo jujuttaa....etenkin uskomaan jotain SUURTA ja aitoa yhteyttä johonkin 'korkeampaan' ja saada siten omalle egolleen loistetta! Siksipä ainoa keino meillä on katsoa "millaista hedelmää" tällainen aloituksenkin esille tuoma yhteys oikeasti saa aikaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe