vanteiden muutoskatsastus

vannemanne

elikkä homman nimi on semmonen että kesärengaspakettia pitäs ostella ja nyt on tuossa foordissa mulla 15" vanteet alla. 17"rengassatsia oon aatellu ja oon laskenu että renkaiden kokonaishalkaisija ei muuttuis senttiäkään, onnistuuko muutoskatsastus jos 17"renkaat ei hankaa mihinkään ja sopii muutenkin paikoilleen?

8

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfsdf

Onnistuu. Pääset useammin vaihtelemaan palloniveliä ja raidentangonpäitä ku liian isot nakit rikkoo niitä :D ei oo nimittäin tehtaalla suunniteltu, että tommoseen autoon laitetaan liian isoja renkaita.

• Tilaa omasi

Tuskin tulee ongelmia muutoskatsastuksessa. Sitä vaan en ymmärrä, että miksi tuollaisen muutoksen tekisit.

• mutta kun ei

Niin paremmin ymmärtäis tuon jos kyseessä olisi auto.

• MB-4EVER

no jos autoista puhutaan nii sillon pitää puhua mersusta... sen on ainut oikee auto. muut on kulkuneuvoja ja volkkarit ongelmajätettä ;D on nääs huomattu että volkkarikuskit on ylimielisiä paskakasoja! :D :D (ps: seuraava kommentti varmaankin tulee joltain vittuuntuneelta volkkarimieheltä joka ei kestä kuulla totuutta)

• ceed kuski

Ja MB kuskit ei osaa käyttää vilkkua. Olettavat varmaan että kaikki näkee kun se lotja lähtee kääntymään. Olen kuullut luotettavalta lähteeltä että Mersuissa vilkku olisi lisävaruste.

• eineolehyvät

Onnistuu, mutta kun joudut profiiliksi ottamaan jotku 40-45 sarjalaiset, jolloin autosta tulee erittäin huono ajettava, ohjaus hakee, äänet lisääntyy, epätasaisuudet hakkaa, kulutus lisääntyy, renkaiden hinta nousee, ja lisäksi näyttävät rumilta autoa sivusta katsottaessa.

• Leveys

Miten renkaan leveys vaikuuttaa nivelien kestoon ?? Muuten kun jousittamattoman massan lisäyksenä jos sinäänkään.
      Mullakin alkuperäinen rengas 195/75-15, nyt 255/45-18. Eikä yhtään niveltä ole mennyt / 150 000 km.

• jäminki

Taitaa olla aika vanhanpuolein tuo foordi, jos ainoat tyypitetyt renkaat
        ovat 15 tuumaiset. Kyllähän sen muutoskatsastus onnistuu, kun
        kokonaishalkaisija ei muutu yli 51 mm ja renkaat eivät ota kiiinni muihin
        rakenteisiin.

Mersu se pitää olla, vaikka vanhakin. Miljoona kilometriä ajettu vanha
        pirssi pesee ilman muuta uudehkon Volkkarin. Sehän on selvä.
        Hitsaile sinä poika vaan sitä 200 dieseliäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2912
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2723
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      47
      2383
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1951
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      41
      1926
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1709
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      39
      1597
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      36
      1486
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1403
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26