Läppärissäni on Wind XP ja tämä on toiminut hyvin Choromen kanssa tähän saakka.
Nyt tilanne on muuttunut. Esim minulla oli Zune-ohjelma siellä, joka nyt on kadonnut. Olen yrittänyt sitä ladata uudestaan, mutta sieltä tulee viesti: Pitää olla WinXP sp3 onnistuakseni.
Yritin ladata sp3, mutta en onnistu. Mitä puuttuu?
Voisiko joku kertoa missä mättää ja ihan suomen kielellä, koska en ole kovin hyvä näissä jutuissa.
Kuka kertoisi minulle
PekkoPK
1
72
Vastaukset
Eli siis onko koneessais SP3 päivitys? Sen näkee ohjauspaneelista järjestelmän tiedost kohdasta. Jos ei ole niin oletko kokeillut ladata sen täältä? http://www.microsoft.com/fi-fi/download/details.aspx?id=24
SP3 pitää ladata jotta Windows XP versiota voisi käyttää turvallisesti netissä ensi vuoden kevääseen asti jolloin sen päivitystuki loppuu ja tietoturva aukkoja ei korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104164
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921976Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712- 1701496
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101484Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251386Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135