Lidlin työntekijät ovat kaikki tosi nopeita ja alttiita palvelemaan. Tuntuu kuin olisi jossain eri kulttuurissa, kun he sillä tavalla lähes juoksevat.
Sellaiset paikat ovat tympeitä, joissa useampi työntekijä jauhaa keskenään jotain muka-tärkeää ja asiakas saa odottaa, että joku viitsii palvella. Luulevatko he, että yhden asiakkaan aikana voi ottaa rennommin?
Paras palvelu Nummelassa
6
518
Vastaukset
- enmenetoiste
Nummelan K-superissa oli tänään ylimielinen nuori nainen kassalla.
- ramon linjaportti
Linjaporttiin avattu uusi pizzeria Ramon on todella hidas. Olen l-a:n kuljettaja ja minulla oli 45 minuutin tauko ennen seuraavaa lähtöä. Menin Ramoniin ja tilasin kebapin. Ensin kassa yritti ottaa liian ison hinnan kunnes osoitin heidän hinnastostaan oikean hinnan. Tämän jälkeen maksoin ja istuin pöytään odottamaan ruoan valmistumista (ravintolassa ei ollut paljoa väkeä). 30 minuutin kuluttua menin kassalle ja pyysin rahani takaisin koska en ehtisi enää syödä kebabia, linjalle oli lähdettävä. Pitkin hampain palautti rahani ja minä tein lopun päivää töitä nälissäni.
- siitoin1
ramon linjaportti kirjoitti:
Linjaporttiin avattu uusi pizzeria Ramon on todella hidas. Olen l-a:n kuljettaja ja minulla oli 45 minuutin tauko ennen seuraavaa lähtöä. Menin Ramoniin ja tilasin kebapin. Ensin kassa yritti ottaa liian ison hinnan kunnes osoitin heidän hinnastostaan oikean hinnan. Tämän jälkeen maksoin ja istuin pöytään odottamaan ruoan valmistumista (ravintolassa ei ollut paljoa väkeä). 30 minuutin kuluttua menin kassalle ja pyysin rahani takaisin koska en ehtisi enää syödä kebabia, linjalle oli lähdettävä. Pitkin hampain palautti rahani ja minä tein lopun päivää töitä nälissäni.
Vittu mikä sika. Kai revit edes verhot poistuessasi siltä ja kaadoit tuhkikset.
Saatanan ramona. - zahlams
siitoin1 kirjoitti:
Vittu mikä sika. Kai revit edes verhot poistuessasi siltä ja kaadoit tuhkikset.
Saatanan ramona.:) , saman suuntainen kokemus ramonasta... Palvelu hiertää.
- ei ooole
Prisman lihatiski
- Nummelasta
Osa prisman kassatytöistä todellakin hymiön arvoisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517