Rouvashenkilö greeenin henkilöön kohdistuva
kirjoittelu?
Kerro hyvä ihminen siitä ihanasta uskostasi jeesukseen,
kerro miten uskosi on siulle tärkeä?
Kerro meille syntisille jotain muuta,
kuin katkeruutta toista henkilöä kohtaan!
Pelasta edes YKSI sielu.
Siunaako sinnuu siun jumalasi,
kun toimit näin?
Sinusta saa käsityksen,
ettet voi olla uskossa.Valitan.
Vai keräätkö helmiä kruunuusi aina katkeruudella?
Tällainen etsivä kun etsii tekstistäsi jotain joka ravitsisi,
vaan sitä ei ole!
Jos näin on,haluan pysyä pirun kaukana teistä...
Ketä rakentaa
13
91
Vastaukset
- 1+1=1
Onko tuo greeen sinun kaksoispersoonasi. Kuulostaa siltä että puhut itsellesi.
Sie ruokit vihaa teitä
uskovaisia täydellisyyyksiä kohtaan!
Kukaan ei voi minnuu enää satuttaa,
niinkuin teidän uskontokunnan henkilöt
joskus tekivät!
Sinun jumalasi siunatkoon sinnuu,
ja antakoon kaiken sulle anteeksi.
Mie en unoha koskaan.
enkä anna anteeksi.
Vanha äitini suuressa viisaudessaan sanoi,
että ne asiat joita et anna anteeksi,
kerääntyvät pääsi päälle
kuin palavat kekäleet.
Enkä anna anteeksi!vr62 kirjoitti:
Hei !
Ymmärsinkö oikein, että sinä itse et halua antaa joillekin anteeksi ?
t:vr62Hei Vielä !
Niin, minun piti sanoa, että jos ja kun sinua on satutettu pahastikin jossain ns. uskovien yhteydessä, niin älä ihmeessä jää vihaan ja katkeruuteen ja anteeksiantamattomuuteen, sillä siten myrkytät vain itsesi, pyydä apua Herralta Jeesukselta vapautua niistä, niin saat Häneltä lahjaksi Rauhan ja Levon sielullesi sen kaiken ahdistuksen tilalle !
Siis ihminen ja uskovakin, itse kärsii eniten siitä jos ei pyri Herran avulla niistä katkeruuksista sun muusta kostonhimosta eroon, sillä ne kalvavat ihmistä itseään eniten ja ne jotka ovat satuttaneet, ovat usein täysin paatuneita, eikä heitä se mitenkään hetkauta aikä häiritse, kun siis ovat niin kylmiä ja paatuneita kaikin puolin.
Joku voi sanoa, että minun on helppoa puhua, mutta kerron sen verran, että itse olen sen käynyt läpi, ei se helppoa ole ollut, mutta se Rauha ja Lepo, jonka sitten kaiken Herran käsittelyn jälkeen olen Herran Armosta saanut osakseni, on todella sen arvoista, että kannattaa todella anoa Herralta apua vapautuakseen kaikesta siitä ahdistavasta myrkystä sydämessään.
Ja kuten varmaan huomaat Greeeniksestä, hänen oma katkeruutensa aiheuttaa yhä lisää väärää toimintaa ja satuttaa häntä itseään sekä monia muita hänen lähellään olevia tai tielleen sattuvia ihmisiä.
Hepr. 12:15
ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,
Siis katkeruuden juuri ja anteeksiantamattomuus aiheuttaa vain yhä lisää kaikkinaista pahaa jopa niille, jotka ovat täysin syyttömiäkin.
Itse olen kärsinyt siis myös muiden pahojen tekojen vuoksi, sillä olen elänyt katkeroituneen ja anteeksiantamattoman ihmisen kanssa, ja saanut osakseni
syyttömänä palöjon siitä, mitä joku muu on tehnyt.
Minä rukoilen Herralta apua sinulle, ja siis oman kokemukseni kautta kehoitan ja haluan kannustaa sinua siihen prosessiin Herran kanssa ja avulla, sanon kokemuksesta, että se kannattaa lopulta, vaikka on todella vaikeaa, jos ja kun on pahasti satutettu !
Mutta tärkeää on siinä prosessissa rehellisyys Herralle, eli jos itsestä tuntuu, että ei kykene antamaan anteeksi, niin sekin on hyvä sanoa Herralla ja siten pyytää apua siihen omaan kyvyttömyyteen, Herra arvostaa rehellisyyttä, eli kun tunnustamme todella oman tilamme ja kyvyttömyytemme, niin usein vasta sitten Herra pääsee tekemään työnsä meissä vapaasti, ja saamme kokea ihmeitäkin siinä kohtaa kun Hän vapauttaa ihmeellisesti !
Mutta siunausta sinulle, Herra sinua leahim kaikessa auttakoon !
Siunauksin: vr62Jotenki vaan kuulostaa, kun lukee näitä sinun tekstejäsi, että tuolla anteeksiantamattomuudellasi satuta itseäsi koko ajan. Äitisi on sanonut todella syviä, opastavia ja viisaita sanoja. Toivon vilpittömästi ja koko sydämestäni, että saat helpotusta tuskaasi.
- Jumala on rakkaus
Leahimn, Jeesus rakastaa sinua. Jeesus on kuollut puolestasi Golgatalla ja uskosta häneen saat kaikki synnit anteeksi. Saat samalla voiman tulla Jumalan lapseksi.
Greeeen,vastaathan!
Onko usko jumalaan täynnä katkeruutta?
Ja miksi soimaat muita?
Kerro minulle miten tulit uskoon,
ja siitä,miten ihanaa on olla uskossa?
Jos uskosi on tuollaista miten kirjoitat,
en todellakaan halua omaan elämääni tällaista!- tympäset
leahimn kirjoitti:
Greeeen,vastaathan!
Ja miksi soimaat muita?
en todellakaan halua omaan elämääni tällaista!Miksi sinua liikuttaa jonkun Greeenin usko. Haetko vain riitapukaria täältä.
Jos sinua ei usko kiinnosta niin mitä ihmettä sinä täällä teet. Kukaan meistä ei ole syyllinen sinun pahaan oloosi. Ymmärrä jo se asia! leahimn kirjoitti:
Greeeen,vastaathan!
Ja miksi soimaat muita?
en todellakaan halua omaan elämääni tällaista!* Leahimn, tuskin tämä greeen on edes uskossa, hän on vain utelemassa ja kritisoimassa.
- Jumala on rakkaus
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Leahimn, tuskin tämä greeen on edes uskossa, hän on vain utelemassa ja kritisoimassa.
Leahimn, Jeesus haluaa pelastaa sinut. Ota vastaa Jeesus kun hän kutsuu, sillä kutsu voimennä ohi. Kun Jumalan antama etsikkoaika on mennyt ohi, ei ole mahdollista tulla koskaan uskoon vaikka haluaisi.
Sanonpahan vaan,
että palsta on mennyt piloille.
Näiden nokia missionin jälkeen jääneiden
kirjoittajien myötä!
nempi....
Paimen eksyi,siksi nämä kaikki jäivät yksin-.....
Siksi esimerkiksi rouva green
pyrkii johtaja lampaaksi....
Pyh!
Vain yhden sielun vuoksi rva gree ,
minut olet menettänyt,
Kova pala olenkin,
mutta olisit saanut kruunuusi yhd.timantin verran enemmän....
e- Miksi piikittelet
ja käytät Raamattuun ja Jumalaan liittyviä asioita aseinasi?
Jos todella olisit kiinnostunut pelastuksestasi, olisit nöyrä,
etkä vihoittelisi toisille. Käyttäytymisessäsi ei ole järkeä.
Et voi syyttää toisia palstalla kirjoittavia omista valinnoistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834423Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243038Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt362850Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162615Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172499Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1122248Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka352130- 132024
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142005Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281707