Äitini kuoli ja häneltä jäi useita pakkauksia Tena-vaippahousuja kokoa M. Housut olivat liian suuria hänelle ja siksi hän ei niitä käyttänyt. Yritin saada kotipalvelua ottamaan nämä pakkaukset (noin 5-6 kpl) ja viemään ne jollekin tarvitsevalle. He sanoivat, etteivät voi ottaa vastaan niitä, koska pakkaukset on avattu. Niitä ei näin ollen voi antaa mihinkään lahjoituksena "virallisesti".
Äiti oli aina toivorikkaana katsonut, jos nyt olisi pienempiä housuja. Kokomerkintä kun oli vaikeasti laitettu pakkauksen päälle, eikä hän sitä löytänyt.
Hän ei kuitenkaan mitenkään myllännyt pakkauksia, vaan ne ovat aivankuin uusia, lukuunottamatta tuota pientä reikää, josta hän aina otti yhden tutkittavakseen.
Nyt nämä paketit ovat varastossani, mutta onko kenelläkään ideoita, mihin sitten voisi antaa nämä tuotteet. Minusta on melkoista tuhlausta heittää niitä roskiinkaan, koska ne taitavat olla melko kalliita.
En kehtaa keneltäkään vanhukselta mennä kysymäänkään, tarvitsetko tenahousuja. Pitääkö laittaa kaupan ilmoitustaululle ilmoitus? :D
En ole pitänyt kirppispöytääkään ja haluaisin antaa ne nimenomaan ilmaiseksi. Olen kyllä kirppareilla nähnyt myynnissä ko. vaippoja.
Tena-vaippahousut naisille
10
3997
Vastaukset
- 5+14
Jos siinä lähellä on palvelutalo, sieltä voisi kysyä. Kaupan ilmoitustaulultakin voisi tavoittaa vaippahousuja käyttäviä tai omaisia.
- ...---------,
Vie johonkin palvelutaloon, siellä on tarvitsevia, ja kaikenkokoista käyttäjää löytyy.
- jkop
niiijnkö
- Tenasäkille omistaja
Tuo palvelutalo saattaisi kyllä olla hyvä idea. Kiitos vinkin antajille.
Tässä lähellä on yksityinen palvelutalo, hehän voisivatkin ehkä ottaa, vaikka pakkaukset ovatkin avattuja. Kaupungin yksiköt, mm. vanhainkodit eivät siis ota vastaan niitä. - okkigaam
Laita ilmoitus tori.fi minä ostan ainakin yhden pakkauksen. laita sinne uusimaa läänille ja muut, kohtaan. Käyn illalla katsomassa.
Käytän vaippoja (ikävä kyllä)
Myös jos sinulla on joku tuttu joka on vaikka kotihoidossa, vie hänelle.
maagikko - mie -58
Varmaan ottaa joku hoivaosasto vaipat mielellään; siellä kun on vielä huonompikuntoisia hoidokkeja kuin palvelutaloissa ja käyttävät suuremmalla todennäköisyydellä vaippahousuja...
- Tenamamman tytär
Kysy pelastusarmeijalta,he saattavat tietää tarvitsevia.Tai laita lahjoitusilmoitus kaupann seinälle tai jonkun vanhusten keskuksen.Älä heitä roskiin!
- jeh125
minä ainakin vein ison kasan housuvaippoja dementiavanhusten hoivalaitokseen ja iha tyytyväisinä ottivat vastaan..
- ...............
Sinun kannattaisi käyttää niitä ite, jos ne ovat oikean kokoisia
- Tenasäkille omistaja
Olen jo toimittanut nämä tarvitseville. Toimitin heti ne hoitokodille, kun täältä vinkin sain. Huomasin vasta, että tähän aloittamaani ketjuun oli tullut runsaamminkin viestejä ja joku olisi jopa halunnut ostaa näitä. Hankalaa ja kallista olisi ollutkin lähettää yhtä pakettia postin kuljettamana.
Viimeiselle kirjoittajalle: Miksi ihmeessä käyttäisin Tena-vaippoja hauduttamassa, kun en niitä tarvitsekaan? Jos tarvitsisin, en kai tänne kirjoittaisi etsien paikkaa vaipoille.
Minulla ei ole koskaan ollut virtsankarkailua, mutta ymmärrän toki, että se on ikävä vaiva eli jos kirjoituksesi oli jotenkin huumoriksi tarkoitettu, en ymmärrä, mitä naureskelemista on jonkun ikävässä vaivassa.
Vai yritätkö kenties repiä huumoria omasta vaivastasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514