6 viikkoa

nukkumatti

Tänään tuli 6 viikkoa joutenoloa työpaikalla täyteen.Vihdoin loppui paperitollojen heittely roskakoriin,ei enää jalat pöydällä,hommia tuli.Joku äkkäsi huoneeni.Nyt aikakin menee paremmin,tai pitäisikö mennä vuorostaan lomille?

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pää pystyyn

Jos suinkin mahdollista, pidä kunnon loma. Kun meillä ei niin kovin lämpöistä ole, lähde reissuun ja nauti, minkä voit.
      Mä jäin kesälomille ja samantien niksautin nikaman ja olen siitä lähtien ollut sairauslomilla. Nyt tuntuu, etten itse asiassa töihin enää hinkuiskaan. Kyllä aika kuluu ja ajatukset selkiintyy, kun ei tarvi niitä paperitolloja nakella. Kyllä asiat järjestyy tavalla tai toisella aikaa myöten, kun aivot saa ensin lomaa.
      Tsemppiä.

• pekka

Noin rankan jakson jälkeen taitas olla pekkaset paikallaan jos ei mitenkään sairaslomaa saa. Ahistaahan jokaista aina sen verran ,että viikon sairasloman saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe