Missä tutustua muihin nuoriin?

mäyräkoiranen

olen suomenkielinen 18 vuotias tyttö, ruotsiakin kyllä osaan sujuvasti, ehkä vähän ujosti puhun mutta puhun kyllä..en ole nyt opiskelemassa mitään joten ei sitä kautta löydy kavereita raaseporista..(olen siis muuttanut tänne muualta) Onko teillä ideoita mistä voisi löytää suunnilleen saman ikäisiä kavereita raaseporissa? Onko nuorille jotain kokoontumispaikkaa jossa voisi käydä.? Mieluiten sellainen paikka jossa ei kaikki muut jo entuudestaan tunne toisiaan..kiitos vastauksista jo etukäteen!

8

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jack-jones66

      no aloitetaampa sun nimelläs?? mikä sun nimi o? mist oot? mist tykkäät yms...

      nimi on muute henkka

    • pizza peku

      tule va peku pizzeria ni mine otta ja piilotta salami sinu ja heittä majoneesit sissää

    • pillu levälle vaan

      formikseen lettu levälle vaan lounasaikaan ni luulis jotai irtoo!tosin hinta sillon 8,5€!

    • varakas mies

      noh,onks käynny flaksi jo vai tuunko puikottaa sua?

    • Herde7

      Kannattis varmaa muuttaa ihmisten ilmoille sieltä ruotsalaisen kolonialismin jäänteestä.

    • majoneesi make

      ei tommoselle mitää voi ku vetää viikseen vaan ja roiskasta majoneesit sisään!

      • erkki eläkeläinen

        onko pakko antaa peppua tammisaaren torilla,jos on ennestäänkin särkyä? olen 68 vuotias mies tammisaaresta.


    • kikkeli kalle

      haluaisin läpsästä teitiä kikkelillä naamariin!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe