Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Verano turbo koeajossa

GM News

Chevrolet Cruzen rinnakkaismalli Buick Verano 2.0T (250 hv) koeajossa

http://www.gminsidenews.com/forums/f70/roundtable-review-2013-buick-verano-turbo-116342/

34

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werwewr

      Olisikohan ihan sama kone kuin Malibussa vaikka tehoissa pieni ero?

    • 8+6

      Buick Verano 2013 moottori on Ecotec Gen II versio LHU, 250 hp (190 kW) @ 5300 rpm, 260 lb·ft (353 N·m) @ 2000 rpm

      Chevrolet Malibu 2013 moottori on Ecotec Gen III LTG, 259 hp (193.21 kW) @ 5300 rpm, 260 lb·ft (353 N·m) @ 1700-5500 rpm

    • hineerinhärkä

      Eipä ole kummoinen kinneri...

      • werwewr

        250 heppaahan on nykyään melkein kaikissa perheautoissa.


      • LTZ+
        werwewr kirjoitti:

        250 heppaahan on nykyään melkein kaikissa perheautoissa.

        Aika monissa kyllä. Ja varsinkin Premium autoissa!! :)


      • werwewr
        LTZ+ kirjoitti:

        Aika monissa kyllä. Ja varsinkin Premium autoissa!! :)

        Premiumiahan se Buick tietysti onkin.


      • 4x4******
        werwewr kirjoitti:

        Premiumiahan se Buick tietysti onkin.

        kyllähän se eräänlainen amerikan premium on, mutta ei vedä vertoja saksan premiumeille!!


    • saabisti...

      Tämä olisi ollut se seuraava GM perus-Saab.

      • saabisti2

        Seuraava Saab 9-3 olisi saanut lainata perusrakenteensa Cruzesta mutta siitä olisi tehty se halvempi malli kehittyville markkinoille aivan kuten Renault teki Daciasta vastaavan itselleen. Saab kuitenkin todettiin merkkinä markkina-arvoltaan niin paljon Daciaa heikommaksi, että se hylättiin kokonaan.


      • tiedä häntä
        saabisti2 kirjoitti:

        Seuraava Saab 9-3 olisi saanut lainata perusrakenteensa Cruzesta mutta siitä olisi tehty se halvempi malli kehittyville markkinoille aivan kuten Renault teki Daciasta vastaavan itselleen. Saab kuitenkin todettiin merkkinä markkina-arvoltaan niin paljon Daciaa heikommaksi, että se hylättiin kokonaan.

        Viimeiset Saabit olivat kyllä teknisesti 100% Opelia ja varusteita sai listalta vaikka mitä. GM luovutti siinä vaihessa kun ruotsalaisetkin auton ostajat lopettivat Saabien ostamisen.

        Jos kauppa olisi käynyt, olisi Cruzesta saanut varmasti Astra-version lisäksi myös 9-3-version. Näin pitkälle ei koskaan päästy mutta Cruzen tasoisena autona Saab 9-3 olisi aivan varmasti noussut takaisin Ruotsin myydyimpien autojen joukkoon.


      • Saab Rip
        saabisti2 kirjoitti:

        Seuraava Saab 9-3 olisi saanut lainata perusrakenteensa Cruzesta mutta siitä olisi tehty se halvempi malli kehittyville markkinoille aivan kuten Renault teki Daciasta vastaavan itselleen. Saab kuitenkin todettiin merkkinä markkina-arvoltaan niin paljon Daciaa heikommaksi, että se hylättiin kokonaan.

        Voiko Cruzea halvempaa premiumia enää olla?? Uuteen sedaniin pääsee kiinni 18100:lla eurolla eikä HB ole paljoa kalliimpi. Tilanne taitaa pikemmin olla niinpäin, että Astra on se Renault ja Cruze vastaa Daciaa. Sen alapuolelle on vaikea enää kehittää mitään, tai mennään jo miltei Tata Nano osastolle.
        Tilausta kuitenkin on aina näille halpiksille etenkin kehitysmaissa, vaikka Suomessa kauppa ei käykkään.C ruzen yksinkertainen, hiukan vanhempi perustekniikka helpottaa auton omistusta. Esim. vanhemman sukupolven koneet, ei suurlujuusteräksiä korissa, ei CAN-väylää tai vastaavia tietokonehässäköitä uusimmista varusteista puhumattakaan. Cruze on järkevän hintainen perus-premium, näin voisi sanoa.


      • pieleen menee
        Saab Rip kirjoitti:

        Voiko Cruzea halvempaa premiumia enää olla?? Uuteen sedaniin pääsee kiinni 18100:lla eurolla eikä HB ole paljoa kalliimpi. Tilanne taitaa pikemmin olla niinpäin, että Astra on se Renault ja Cruze vastaa Daciaa. Sen alapuolelle on vaikea enää kehittää mitään, tai mennään jo miltei Tata Nano osastolle.
        Tilausta kuitenkin on aina näille halpiksille etenkin kehitysmaissa, vaikka Suomessa kauppa ei käykkään.C ruzen yksinkertainen, hiukan vanhempi perustekniikka helpottaa auton omistusta. Esim. vanhemman sukupolven koneet, ei suurlujuusteräksiä korissa, ei CAN-väylää tai vastaavia tietokonehässäköitä uusimmista varusteista puhumattakaan. Cruze on järkevän hintainen perus-premium, näin voisi sanoa.

        Jälleen kaikki "faktasi" menivät väärin. Ei kuitenkaan vahingossa. Olemme niin tottuneet siihen, että valehtelet kaiken, mitä kirjoitat.


      • Äläpä hermoile....
        pieleen menee kirjoitti:

        Jälleen kaikki "faktasi" menivät väärin. Ei kuitenkaan vahingossa. Olemme niin tottuneet siihen, että valehtelet kaiken, mitä kirjoitat.

        Kaikki faktat väärin???? No joo myönnetään sen verran, että toi hinta homma meni siinä suhteessa pieleen, että uusi premium-sedan maksaa tarkalleen 18120,28 euroa ja premium-HB onkin itseasiassa aivan saman hintainen vaikka mainitsin sen olevan kalliimpi. Mutta muut kohdat:

        Vanhempi perustekniikka: Eikö Opelin vanhat 1,6 ja 1,8 "ecotecit" ole sitä??
        Hehkutettu 1,4 turbokin alkaa olla 3 vuotias.

        Uusimmat varusteet ja tietokonehässäkät: Missä ovat nykyaikaiset ajoavustimet kuten kaistavahti, kuolleen kuolman tunnistin, adaptiivinen vakionopeudensäädin tai automaattinen hätäjarrutustoiminto??? Entä älykkäät kaarteen suuntaan valaisevat xenon-ajovalot??

        Suurlujuusteräkset: Uudet kilpailijat ovat kevyempia, mikä kielii paremmasta ja tuoreemmasta tekniikasta korivalmistuksessa...

        CAN väylä: taitaa olla aika suppea lähinnä moottorinohjauksen yhteydessä oleva. Vetokoukun sähkösarjakin kielii, että CAN-väylää ei ole toteutettu auton läpi, vain keskeisimmiltä osin. Tämä on pakollista, koska nykyaikaisten päästömääräysten alittaminen on vaikea toteuttaa muulla keinoin. Kalliimmissa premiumeissa kuin Cruze, kaikki toiminnot ovat CAN-väylän ohjaamia, jopa ne takavalot koukun sähköineen.


        Tuollahan ne hinnat muuten lukee, klikkaat yläreunasta autot ja Cruze.

        http://www.chevrolet.fi/?cid=PPC_FI_Central_BRt_Chevrolet

        Ei kovin pieleen mennyt.


      • LTZ.
        Äläpä hermoile.... kirjoitti:

        Kaikki faktat väärin???? No joo myönnetään sen verran, että toi hinta homma meni siinä suhteessa pieleen, että uusi premium-sedan maksaa tarkalleen 18120,28 euroa ja premium-HB onkin itseasiassa aivan saman hintainen vaikka mainitsin sen olevan kalliimpi. Mutta muut kohdat:

        Vanhempi perustekniikka: Eikö Opelin vanhat 1,6 ja 1,8 "ecotecit" ole sitä??
        Hehkutettu 1,4 turbokin alkaa olla 3 vuotias.

        Uusimmat varusteet ja tietokonehässäkät: Missä ovat nykyaikaiset ajoavustimet kuten kaistavahti, kuolleen kuolman tunnistin, adaptiivinen vakionopeudensäädin tai automaattinen hätäjarrutustoiminto??? Entä älykkäät kaarteen suuntaan valaisevat xenon-ajovalot??

        Suurlujuusteräkset: Uudet kilpailijat ovat kevyempia, mikä kielii paremmasta ja tuoreemmasta tekniikasta korivalmistuksessa...

        CAN väylä: taitaa olla aika suppea lähinnä moottorinohjauksen yhteydessä oleva. Vetokoukun sähkösarjakin kielii, että CAN-väylää ei ole toteutettu auton läpi, vain keskeisimmiltä osin. Tämä on pakollista, koska nykyaikaisten päästömääräysten alittaminen on vaikea toteuttaa muulla keinoin. Kalliimmissa premiumeissa kuin Cruze, kaikki toiminnot ovat CAN-väylän ohjaamia, jopa ne takavalot koukun sähköineen.


        Tuollahan ne hinnat muuten lukee, klikkaat yläreunasta autot ja Cruze.

        http://www.chevrolet.fi/?cid=PPC_FI_Central_BRt_Chevrolet

        Ei kovin pieleen mennyt.

        Esim. vanhemman sukupolven koneet (BENSATURBO JA DIESELIT MUUTAMAN VUODEN IKÄISIÄ), ei suurlujuusteräksiä korissa (ON), ei CAN-väylää (ON) tai vastaavia tietokonehässäköitä (MIKÄ ON CANIA VASTAAVA, SEHÄN CRUZESSA ON) uusimmista varusteista puhumattakaan (MISSÄ ON PAREMMAT VARUSTEET 30KE HINTALUOKASSA, VERTAA LTZ )


      • Löytyyhän noita.
        LTZ. kirjoitti:

        Esim. vanhemman sukupolven koneet (BENSATURBO JA DIESELIT MUUTAMAN VUODEN IKÄISIÄ), ei suurlujuusteräksiä korissa (ON), ei CAN-väylää (ON) tai vastaavia tietokonehässäköitä (MIKÄ ON CANIA VASTAAVA, SEHÄN CRUZESSA ON) uusimmista varusteista puhumattakaan (MISSÄ ON PAREMMAT VARUSTEET 30KE HINTALUOKASSA, VERTAA LTZ )

        Vaikkapa Kia cee´d, vertaa TX jos kerran alle kolmenkympin autoista ja parhaista varustetasoista puhutaan. cee´distä löytyy mm. (lasikatto joka on avattava, kääntyvät valot, lämmitettävä tuulilasi, lämmmitettävä ratti, tummennetut takalasit, kaksialueautomaattiilmastointi ionisaattorilla, rengaspaineseuranta) myös se puolinahkaverhoilukin löytyy vain muutamia LTZ:n saamattomia vakiovarusteita mainitakseni.
        HB:na hinta TX:nä 28100 th euroa ja farmarina 28500 euroa, joten mahtuu kirkkaasti mainitsemaasi hintaluokkaan..

        Itse ruksaisin TX cee´diin päätyvänä melko täydellisen paketin lisäksi vielä pari lisäherkkua, kuten mainion DCT-vaihteiston, kääntyvät xenonit, sekä taskupysäköintijärjestelmän, sekä Kaistavahdin. Liekkö edes saatavilla Cruzeen??

        Farkku cee´d TX DCT:llä maksaa 30500 euroa.

        Aika monissa muissakin keskiluokan autoissa alkaa herkkuja löytymään, kun hnitaa saa olla se 30 th euroa, eikä puhuta karvalakkiversioista. Ei Cruze mikään hämmästyttävä runsaudensarvi ole. Nykyaikaiset ajoavustimet ja uusimmat teknologiavarusteet suorastaan loistavat poissaolollaan. Uskokaa Cruzeistit, automaattisesti himmenevä taustapeili, vakionopeudensäädin, sadetunnistin ja vastaavat perusvermeet ovat olleet arkipäivää jo halvemmissakin autoissa kauan aikaa.

        Tuo Cruzen multimediakeskuskin on jo vastaavana toteutuksena useimmissa uusissa autoissa, mm. Toyotalla, Pösöllä, Renaultin kauppakassista Cliosta löytyy nykyään vastaava.


      • arrikoski
        Löytyyhän noita. kirjoitti:

        Vaikkapa Kia cee´d, vertaa TX jos kerran alle kolmenkympin autoista ja parhaista varustetasoista puhutaan. cee´distä löytyy mm. (lasikatto joka on avattava, kääntyvät valot, lämmitettävä tuulilasi, lämmmitettävä ratti, tummennetut takalasit, kaksialueautomaattiilmastointi ionisaattorilla, rengaspaineseuranta) myös se puolinahkaverhoilukin löytyy vain muutamia LTZ:n saamattomia vakiovarusteita mainitakseni.
        HB:na hinta TX:nä 28100 th euroa ja farmarina 28500 euroa, joten mahtuu kirkkaasti mainitsemaasi hintaluokkaan..

        Itse ruksaisin TX cee´diin päätyvänä melko täydellisen paketin lisäksi vielä pari lisäherkkua, kuten mainion DCT-vaihteiston, kääntyvät xenonit, sekä taskupysäköintijärjestelmän, sekä Kaistavahdin. Liekkö edes saatavilla Cruzeen??

        Farkku cee´d TX DCT:llä maksaa 30500 euroa.

        Aika monissa muissakin keskiluokan autoissa alkaa herkkuja löytymään, kun hnitaa saa olla se 30 th euroa, eikä puhuta karvalakkiversioista. Ei Cruze mikään hämmästyttävä runsaudensarvi ole. Nykyaikaiset ajoavustimet ja uusimmat teknologiavarusteet suorastaan loistavat poissaolollaan. Uskokaa Cruzeistit, automaattisesti himmenevä taustapeili, vakionopeudensäädin, sadetunnistin ja vastaavat perusvermeet ovat olleet arkipäivää jo halvemmissakin autoissa kauan aikaa.

        Tuo Cruzen multimediakeskuskin on jo vastaavana toteutuksena useimmissa uusissa autoissa, mm. Toyotalla, Pösöllä, Renaultin kauppakassista Cliosta löytyy nykyään vastaava.

        En lähtisi vertaamaan isoja premiumautoja Ceedeihin. Mutta jos haluat verrata Cruzea Audi A4:ään, joka on toinen saman kokoluokan premium, niin laita samanlainen hintavertailu niistä.


      • Löytyyhän noita
        arrikoski kirjoitti:

        En lähtisi vertaamaan isoja premiumautoja Ceedeihin. Mutta jos haluat verrata Cruzea Audi A4:ään, joka on toinen saman kokoluokan premium, niin laita samanlainen hintavertailu niistä.

        Et toki lähde vertaamaan, koska huomaat, että pienemmässä ja ei-premium- cee´dissä on huomattavasti parempi varustelu kuin premium-Cruzessasi. Hyvin tyypillistä Cruze-keskustelua. Kun joku asia on Cruzessa huonommin kuin kilpailijassa, "ei mielellään lähdetä vertailemaan". Eiköhän TM vertailut ja monet muut jo kerro kuitenkin oleellisimman.


      • älykäs ihminen
        Löytyyhän noita kirjoitti:

        Et toki lähde vertaamaan, koska huomaat, että pienemmässä ja ei-premium- cee´dissä on huomattavasti parempi varustelu kuin premium-Cruzessasi. Hyvin tyypillistä Cruze-keskustelua. Kun joku asia on Cruzessa huonommin kuin kilpailijassa, "ei mielellään lähdetä vertailemaan". Eiköhän TM vertailut ja monet muut jo kerro kuitenkin oleellisimman.

        Älykäs ihminen vertailee saman luokan autoja keskenään.


      • Löytyyhän noita
        älykäs ihminen kirjoitti:

        Älykäs ihminen vertailee saman luokan autoja keskenään.

        Totta, on toki epäreilua verrata tasokkaampaa, tilavampaa, sporttisempaa ja ennenkaikkea paremmin varusteltua cee´diä hieman riisutumpaan ja enemmän iäkkäämmälle väestölle suunnattuun Cruzeen. Mutta Cruze onkin lähtöhinnoiltaankin hieman halvempi auto. Ehkä sitä tulisi verrata Daciaan?? Uusi Sandero lienee samaa hinta ja varustelu-luokkaa??


      • Kia-palstalle
        Löytyyhän noita kirjoitti:

        Totta, on toki epäreilua verrata tasokkaampaa, tilavampaa, sporttisempaa ja ennenkaikkea paremmin varusteltua cee´diä hieman riisutumpaan ja enemmän iäkkäämmälle väestölle suunnattuun Cruzeen. Mutta Cruze onkin lähtöhinnoiltaankin hieman halvempi auto. Ehkä sitä tulisi verrata Daciaan?? Uusi Sandero lienee samaa hinta ja varustelu-luokkaa??

        Mene sinne Kia-palstalle takaisin. Meitä eivät kiinnosta Kiat, Ladat eikä Daciat ym. Konelan autot.


      • löytyyhän noita
        Kia-palstalle kirjoitti:

        Mene sinne Kia-palstalle takaisin. Meitä eivät kiinnosta Kiat, Ladat eikä Daciat ym. Konelan autot.

        Kyllä kiinnostaa, ainakin siitä päätellen kuinka nopeasti Cruzet tulevat vaihtoon.
        Saattaapi vaan todella huonot hyvityshinnat ja surkea haluttavuus käytettynä pakottaa jatkamaan Chevroletillä ajoa.


      • Kia-palstalle
        löytyyhän noita kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa, ainakin siitä päätellen kuinka nopeasti Cruzet tulevat vaihtoon.
        Saattaapi vaan todella huonot hyvityshinnat ja surkea haluttavuus käytettynä pakottaa jatkamaan Chevroletillä ajoa.

        Kian omistajia premium-Cruzet ja muut premiumit jaksavat kiinnostaa.


    • perus tekniikka

      Opettele nyt birator edes ne yhdyssanat, joista sinulle jatkuvasti mainitaan. Sitä vanhempaa perustekniikkaa saa juuri Astraan. Sen perusmoottori on 64kW 1.4 vapari. Enempää en jaksa kommentoida koska kaikki väitteesi näyttävät tosiaankin olla täysin perseellään.

      • Biroktor

        Miehen, joka jättää pilkut virkkeiden välistä, ei kannattaisi kovin knoppailla muille kirjoitusvirheistä....

        "Enempää en jaksa kommentoida koska kaikki väitteesi näyttävät tosiaankin olla täysin perseellään."

        Myös tuon "olla" sanan käyttö kyseisessä paikassa, on aika mielenkiintoinen. Ilmeisesti et ole supisuomalainen??? Minä olla suomalainen, vaikka yhdyssanat kirjoitankin joskus epähuomiossa autopalstalla vahingossa väärin.


      • LTZ.
        Biroktor kirjoitti:

        Miehen, joka jättää pilkut virkkeiden välistä, ei kannattaisi kovin knoppailla muille kirjoitusvirheistä....

        "Enempää en jaksa kommentoida koska kaikki väitteesi näyttävät tosiaankin olla täysin perseellään."

        Myös tuon "olla" sanan käyttö kyseisessä paikassa, on aika mielenkiintoinen. Ilmeisesti et ole supisuomalainen??? Minä olla suomalainen, vaikka yhdyssanat kirjoitankin joskus epähuomiossa autopalstalla vahingossa väärin.

        Astra-Cruze vertailussa Cruzen moottorit alkavat 1.6 124 hv ja Astran 1.4 87 hv. Sinänsä ihan sama koska kukaan ei näitä hinnat alkaen moottoreita osta. Astran todellinen myyntimoottori on 120 hv turbo ja Cruzen 140 hv turbo.


      • LTZ.
        LTZ. kirjoitti:

        Astra-Cruze vertailussa Cruzen moottorit alkavat 1.6 124 hv ja Astran 1.4 87 hv. Sinänsä ihan sama koska kukaan ei näitä hinnat alkaen moottoreita osta. Astran todellinen myyntimoottori on 120 hv turbo ja Cruzen 140 hv turbo.

        Anteeksi. Täällähän pitää käyttää pilkkuja. Sinänsä ihan sama, koska kukaan ei näitä hinnat alkaen moottoreita osta.


      • Biroktor
        LTZ. kirjoitti:

        Anteeksi. Täällähän pitää käyttää pilkkuja. Sinänsä ihan sama, koska kukaan ei näitä hinnat alkaen moottoreita osta.

        Haluatko sinä höpönassu näsäviisastelijoiden kruunamaton kuningas vielä jatkaa keskustelua kirjoitusvirheistä, vai siirrytäänkö vaihteeksi autoihin??


      • Tukevaa tekstiä...
        LTZ. kirjoitti:

        Astra-Cruze vertailussa Cruzen moottorit alkavat 1.6 124 hv ja Astran 1.4 87 hv. Sinänsä ihan sama koska kukaan ei näitä hinnat alkaen moottoreita osta. Astran todellinen myyntimoottori on 120 hv turbo ja Cruzen 140 hv turbo.

        Sinäänsä aika hämmästyttävä väite, kun ainakin nettiauton 127 kpl myytävästä Cruzesta 50 kpl 1,6 perusmoottorilla, mikä tarkoittaa dieselit poislukien, että yli puolet bensiinimoottorisista on näitä 1,6 perusmalleja.

        Aika vahvasti myös sanottu, että Cruzen todellinen myyntimoottori on 140 hv turbo, jos autojen rekisteröintiluvut ovat syksystä saakka pyörineet n. 60 kpl tuntumassa per kuukausi. Niistä kun vähennät dieselien ja muiden korimallien (1,4 T on käsittääkseni saatavissa vain farmariin) osuuden, voiko enää järkevästi puhua mistään myyntimoottorista??


      • arrikoski
        Tukevaa tekstiä... kirjoitti:

        Sinäänsä aika hämmästyttävä väite, kun ainakin nettiauton 127 kpl myytävästä Cruzesta 50 kpl 1,6 perusmoottorilla, mikä tarkoittaa dieselit poislukien, että yli puolet bensiinimoottorisista on näitä 1,6 perusmalleja.

        Aika vahvasti myös sanottu, että Cruzen todellinen myyntimoottori on 140 hv turbo, jos autojen rekisteröintiluvut ovat syksystä saakka pyörineet n. 60 kpl tuntumassa per kuukausi. Niistä kun vähennät dieselien ja muiden korimallien (1,4 T on käsittääkseni saatavissa vain farmariin) osuuden, voiko enää järkevästi puhua mistään myyntimoottorista??

        Olet todellinen autotietäjä. Turboa on saanut pari kuukautta.


      • Biroktor
        arrikoski kirjoitti:

        Olet todellinen autotietäjä. Turboa on saanut pari kuukautta.

        Turbo-premium lanseerattiin jo viime vuoden alkusyksystä, ei suinkaan joulukuun puolessa välissä niinkuin sinä melkoinen tietäjä arrikoski väität ja myyntimäärät ovat pysyneet surkeana ja tulevatkin pysymään, siinä ei pipon kiristely auta.
        Varmaan vielä vuoden päästäkin, kun hämmästellään surkeita myyntilukuja, kirjoitat että turbo on ollut saatavilla vasta pari kuukautta.......

        1,6 on ollut hinnat alkaen moottori maahantuonnin alusta asti, kokoajan saatavilla on ollut myös isompi ja tehokkaampi 1,8 sekä dieselit. Silti aika tarkalleen puolet niistä vähistä ostajista, jotka ovat päätyneet premium-Cruzeen, ovat valinneet karvalakkikoneen, vaikka joku toisin ylempänä yrittää väittääkin. Et tainnut oikein ymmärtää lukemaasi. Helposti saa näitä juttuja lukemalla kuvan, että premium-Cruze on hiukan yksinkertaisten ihmisten auto.


      • älykäs ihminen
        Biroktor kirjoitti:

        Turbo-premium lanseerattiin jo viime vuoden alkusyksystä, ei suinkaan joulukuun puolessa välissä niinkuin sinä melkoinen tietäjä arrikoski väität ja myyntimäärät ovat pysyneet surkeana ja tulevatkin pysymään, siinä ei pipon kiristely auta.
        Varmaan vielä vuoden päästäkin, kun hämmästellään surkeita myyntilukuja, kirjoitat että turbo on ollut saatavilla vasta pari kuukautta.......

        1,6 on ollut hinnat alkaen moottori maahantuonnin alusta asti, kokoajan saatavilla on ollut myös isompi ja tehokkaampi 1,8 sekä dieselit. Silti aika tarkalleen puolet niistä vähistä ostajista, jotka ovat päätyneet premium-Cruzeen, ovat valinneet karvalakkikoneen, vaikka joku toisin ylempänä yrittää väittääkin. Et tainnut oikein ymmärtää lukemaasi. Helposti saa näitä juttuja lukemalla kuvan, että premium-Cruze on hiukan yksinkertaisten ihmisten auto.

        Älykäs ihminen ymmärtäisi, että nettiautossa myynnissä olleista autoista ei kovin moni ole turbolla koska sitä on toimitettu asiakkaille vain pari kuukautta. Sinä et tietenkään sitä voi ymmärtää.


      • Biroktor
        älykäs ihminen kirjoitti:

        Älykäs ihminen ymmärtäisi, että nettiautossa myynnissä olleista autoista ei kovin moni ole turbolla koska sitä on toimitettu asiakkaille vain pari kuukautta. Sinä et tietenkään sitä voi ymmärtää.

        Kysymys oli alunperin siitä, ettei väitteen mukaan Cruzen omistaja valitse karvalakkia, mutta myynnissä olevien autojen perusteella tasan puolet näyttäisi olevan karvalakkimalleja, vaikka saatavilla on alusta asti ollut ennen 1,4 T:kin lanseerausta myös tehokkaampiakin malleja.

        Tähän pohjaan nojautuen perusbensamallia selvästi kalliimpi 1,4 litrainen turbokaan tuskin tulee olemaan mikään mieletön menestys. Kun vähennät Cruzen pitkään vakiintuneesta kuukausittaisesta n. 60 kpl menekistä dieselit ja muut korimallit joihin 1,4 T:tä ei saa, ei voi puhua mistään myyntimallista. Meneekö yli hilseen, tämän yksinkertaisemmin en osaa tätä selittää??
        Katsos kun kaikki eivät halua bensakonetta ja farmaria jolloin 1,4 T jää kaupan hyllylle.
        Cruze on auto joka ostetaan halvan hinnan takia ja siksi nämä 1,6 LS ja LT mallit ovat melko edustettuina myyntimäärissä, vaikka tekniikkaa on vanhaa ja nuhaista.


      • älykäs ihminen
        Biroktor kirjoitti:

        Kysymys oli alunperin siitä, ettei väitteen mukaan Cruzen omistaja valitse karvalakkia, mutta myynnissä olevien autojen perusteella tasan puolet näyttäisi olevan karvalakkimalleja, vaikka saatavilla on alusta asti ollut ennen 1,4 T:kin lanseerausta myös tehokkaampiakin malleja.

        Tähän pohjaan nojautuen perusbensamallia selvästi kalliimpi 1,4 litrainen turbokaan tuskin tulee olemaan mikään mieletön menestys. Kun vähennät Cruzen pitkään vakiintuneesta kuukausittaisesta n. 60 kpl menekistä dieselit ja muut korimallit joihin 1,4 T:tä ei saa, ei voi puhua mistään myyntimallista. Meneekö yli hilseen, tämän yksinkertaisemmin en osaa tätä selittää??
        Katsos kun kaikki eivät halua bensakonetta ja farmaria jolloin 1,4 T jää kaupan hyllylle.
        Cruze on auto joka ostetaan halvan hinnan takia ja siksi nämä 1,6 LS ja LT mallit ovat melko edustettuina myyntimäärissä, vaikka tekniikkaa on vanhaa ja nuhaista.

        Maa on pannukakku ja sinä olet älykäs. Miksi kukaan ei usko?


      • Biroktor
        älykäs ihminen kirjoitti:

        Maa on pannukakku ja sinä olet älykäs. Miksi kukaan ei usko?

        Loistavaa argumentointia jälleen kerran Chevrolet-palstan nerolta ja nokkeluuksien kruunaamattomalta kuninkaalta. Jatka vain kahden virkkeen linjalla, niin kyllä se väittelyvoitto sieltä tulee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe