Kaikkea naiset tekevät oman kauneutensa eteen

miukumauku

ja miellyttääkseen miehiä ulkonäöllään.

Voiko nainen enään vanheta kauniisti ja luonnollisesti, ilman että häneen pumpataan botoxia ja silikonia täyteen. Alapäästä yläpäähän. Sanokaahan minkälainen on parikymppinen silikoniprinsessa botox huulineen ja silikonirintoineen kun hän on 60 vuotias...

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288540182081.html

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von Lagerbom

Sitä kissanhiekkaa voisi kokeilla käytettynäkin. Tulisi rusketuskin samalla luomutuotteella. Ja tosiasiassa, kyllä kaikki naiset ovat kauniita ilman keinotekoisia tehosteitakin..

• kitkat

Voisi siinä olla muitakin tehoaineita samassa paketissa, siis käytetyssä kissan hiekassa.
      Millä nainen ehtii tehdä ne kaikki toiminnot päivässä. Pitää juosta, käydä salilla, joogata, värjätä, valkaista, kihartaa, suoristaa, lakata, sheivata, vahata, nutrata, karpata, pidentää, olla manikyydissä ja pedikyydissä, kuoria ym.. Koska tämä nainen ehtii käydä töissä ja hoitaa normaalin perhe-elämän?

• von Lagerbom

Ei ehdikään. Ja sitten on vielä naisia jotka asuvat facebookissa vaikka on lapsia kotona hoidettavana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe